Социальный маркетинг физкультурно-спортивных услуг
Вантажиться...
Дата
2009
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ХНУ імені В.Н.Каразіна
Анотація
Опис
Ключові слова
некоммерческий маркетинг, канал коммуникации, продукт, социальная реклама, спорт, фитнес-клуб
Бібліографічний опис
Бабичев Максим. Социальный маркетинг физкультурно-спортивных услуг / Максим Бабичев // Соціологія у (пост)сучасності. Збірник тез доповідей учасників VІІ Міжнародної наукової конференції студентів та аспірантів [Харків, 13 – 15 квітня 2009 р.]. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2009. – C. 22–23.