Перегляд за Автор "Гусєва, П.Т."
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Kommunikatives Deutsch(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2017) Гусєва, П.Т.; Корінь, С.М.Дані навчальні матеріали з німецької мови призначені для студентів перших курсів усіх немовних факультетів університету, тих, хто починає вивчати німецьку мову. Метою навчальних матеріалів є формування й удосконалення навичок аудіювання, монологічного та діалогічного мовлення, що є важливим аспектом у процесі комунікації.Документ Болонська декларація: завдання і реалізація основних принципів(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2008) Гусєва, П.Т.Документ Заголовок – структурно-семантичний чинник дискурсу(Одеський міжн. гум. ун-т, 2008) Гусєва, П.Т.; Кургут, Л.П.На матеріалі німецької мови розкривається текстова категорія каузальності, її композиційні сегменти. Заголовок як складова текстової категорії виконує функцію зачину мікротексті та носить виражений катафоричний характер взаємозв’язку. Розглядається набір семантичних, прагматичних та граматичних засобів когерентності тексту. Лінгвістична проблема з методологією, стратегією, тактикою сучасного іноземних мов. Ключові слова: дискурс, заголовок, катафоричний, тема, категорія, методологія, стратегія, навчанняДокумент Концепт інтеграції науки і практики навчання(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2010) Гусєва, П.Т.Документ Концепція Болонської декларації та її реалізації(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2009) Гусєва, П.Т.Документ Курс лекцій з дисципліни «Вища освіта України і Болонський процес»(2012-05-22T20:55:35Z) Гусєва, П.Т.Документ Лінгвопроект: концептуальні напрями та модель(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2010) Гусєва, П.Т.; Кургут, Л.П.Документ Наука та інновації класичного дослідницького KARAZIN – UNI(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2014) Гусєва, П.Т.; Кургут, Л.П.; Gusyeva, P.T.; Kurgut, L.P.Розглядаються проблеми дослідницького університету: наука – навчання: конструювання когнітивно-концептуальної моделі мови, її реалізація, впровадження в ракурсі моделі наукових досліджень інноваційних технологій, комп’ютерних технологій та різнопланових актуальних лінгвопрограм. Висвітлюються алгоритми каузальної семантики через призму граматики тексту на актуальних оригінальної спрямованості дискурсах, схемах для роботи аспірантів, студентів в аудиторії/ самостійно/ на on-line конференціях тощо. Рассматриваются проблемы исследовательского университета: наука – обучение: конструирование когнитивно-концептуальной модели языка, ее реализация, внедрение в ракурсе модели научных исследований инновационных технологий, компьютерных технологий и разноплановых актуальных лингвопрограмм. Рассматриваются алгоритмы каузальной семантики с позиции грамматики текста на актуальных оригинальной направленности дискурсах, схемах для работы аспирантов, студентов в аудитории/ самостоятельно/ на on-line конференциях и пр. The paper deals with the issues addressed by the research university: science – study process: constructing cognitive and conceptual model of the language, its implementation, introduction within the scope of scholarly research innovation technologies, computer technologies and a variety of modern linguistic programs. The algorithm of casual semantics is provided in terms of the text grammar as based on the modern discourses focused on the most pressing topics, frameworks for PhD students and undergraduate students in class/for self-learning/ at the on-line conferences, etc.Документ “Немовні” факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2012) Гусєва, П.Т.Документ Німецька для біологів та медиків(Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2008) Гусєва, П.Т.; Бугай, О.М.; Мазур, Л.О.; Нескородєва, Н.В.Дане навчальне видання призначається для студентів ІІ курсу біологічного та медичного факультетів. Робота спрямована на оволодіння фаховою лексикою і граматикою, на розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення за певною темою. Навчальні матеріали можна використовувати як для аудиторної, так і для самостійної роботи, в тому числі у дистанційному навчанні.Документ Німецька мова для біологів та медиків: навчально-методичний посібник. Частина II(Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2018) Гусєва, П.Т.; Бугай, О.М.; Мазур, Л.О.Навчальне видання призначається для студентів ІІ курсу біологічного та медичного факультетів та є продовженням першої частини даного посібника. Мета посібника – допомога у володінні фаховою лексикою і граматикою, у розвитку навичок монологічного та діалогічного мовлення за певною темою. Навчальні матеріали можна використовувати як для аудиторної, так і для самостійної роботи, зокрема у дистанційному навчанні.Документ О некоторых аспектах подготовки к межкультурной коммуникации(OOO «Книжный дом», 2012) Гусєва, П.Т.Документ Поліфункціональний заголовок.(Харків: ХНУ ім. В.Н.Каразіна, 2009) Гусєва, П.Т.; Кургут, Л.П.Документ Посібник з педагогічної практики для студентів факультету іноземних мов(ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2013) Мащенко, С.Г.; Свердлова, І.О.; Гусєва, П.Т.; Птушка, А.С.; Скрипник, І.Ю.; Рашевська, Т.М.; Долгополова, Я.В.; Кузьміна, В.С.; Сотникова, С.І.; Дробязко, О.Є.; Золотарьова, Г.М.Документ Текстова категорія каузальності: синтез теорії та практики(Харків: ХНУ ім. В.Н.Каразіна, 2010) Гусєва, П.Т.; Кургут, Л.П.У статті розглядаються лінгвокогнітивні механізми дискурсу, визначаються його семантичні, прагматичні та граматичні засоби когерентності. Наводиться екскурс в історію визначеної проблеми. На матеріалі німецької мови виокремлюємо текстову категорію каузальності, її композиційні сегменти. Заголовок як складова текстової категорії виконує функцію зачину у дискурсі та носить виражений катафоричний характер взаємозв’язку. З’ясовуються додаткові функції заголовка. Лінгвістичну проблему співвідносимо з методологією та стратегією сучасного навчання іноземних мов. Ключові слова: дискурс,заголовок,категорія, методологія та стратегія навчання.Документ Усвоение лексики: методика, психология(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2010) Гусєва, П.Т.; Терещенко, О.Ю.Документ Швидко навчись правильно читати німецькою(2004) Гусєва, П.Т.; Шумська, О.М.Документ Іноземні мови: концепти безперервної освіти(ХНУ ім. В.Н.Каразіна, 2011) Гусєва, П.Т.Документ Іноземні мови: навчання впродовж життя(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2011) Гусєва, П.Т.