Перегляд за Автор "Кобзар, О.І."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Гумористичні ситуації як засіб створення сприятливих психологічних умов для засвоєння навчального матеріалу на заняттях з англійської мови(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Кобзарь, Е.И.; Лешнёва, Н.А.; Кобзар, О.І.; Лєшньова, Н.О.; Kobzar, E.I.; Leshnyova, N.A.У даній роботі розглядаються гумористичні ситуації як засіб створення на заняттях сприятливих психологічних умов для вивчення іноземної мови та підвищення мотивації. Даються практичні рекомендації з використання гумористичних ситуацій у навчальному процесі.Документ Рольова гра як засіб підвищення мотивації навчання іноземної мови(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Кобзар, О.І.; Лєшньова, Н.О.; Кобзарь, Е.И.; Лешнёва, Н.А.; Kobzar, E.I.; Leshnyova, N.A.У статті розглядаються особливості використання рольової гри з метою підвищення мотивації навчання іноземної мови. Даються практичні рекомендації з проведення рольових ігор.Документ Рольова гра як засіб формування навичок проведення наукової дискусії англійською мовою(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2012-05) Кобзар, О.І.; Лєшньова, Н.О.; Кобзарь, Е.И.; Лешнёва, Н.А.; Kobzar, O.I.; Leshnyova, N.O.У даній роботі розглядається рольова гра “Наукова конференція” як засіб формування у студентів навичок проведення наукової дискусії англійською мовою. Даються практичні рекомендації з використання рольової гри, яка сприяє розвитку навичок усного мовлення та усуненню психологічного бар’єру під час виступу іноземною мовою.Документ Шляхи підвищення мотивації при навчанні англійської мови на немовних факультетах(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Кобзар, О.І.; Лєшньова, Н.О.; Кобзарь, Е.И.; Лешнёва, Н.А.; Kobzar, O.I.; Leshnyova, N.O.У статті розглядаються деякі шляхи підвищення мотивації при навчанні англійської мови. Даються практичні рекомендації з використання гумористичних ситуацій, елементів проблемного навчання та рольових ігор з метою підвищення мотивації.