Перегляд за Автор "Курушина, М.А."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Автостереотипи українців у сучасному інтернет-дискурсі(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2019-10-11) Курушина, М.А.Стереотипи традиційно визначають як усталені уявлення чи переконання щодо певних явищ чи осіб, своєрідне конструювання їхніх óбразів у свідомості суспільної групи. Автостереотип відповідно є баченням себе, сукупністю окремих ознак, приписуваних собі. Певною мірою такі óбрази можна вважати редукованими чи спрощеними до формату впізнаваної і відтворюваної картинки, застосування якої зменшує когнітивні зусилля. Така необхідна схематизація дозволяє використовувати стереотипні уявлення для маніпулювання масовою свідомістю.Документ Назви музичних гуртів: розмаїтість підходів до термінопозначень в українській та зарубіжній ономастиці(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2014) Курушина, М.А.Стаття присвячена дослідженню термінопозначень назв музичних гуртів (колективів) у сучасному українському та зарубіжному мовознавстві. Визначено основні здобутки в царині ономастичної термінології, відзначено її розмаїтість та неусталеність на сьогодні. Здійснено загальний аналіз підходів до визначення понять «ергонім» та «музиконім», уточнено терміни «ергонім» та «музиконім» як можливі варіанти для позначення назв музичних гуртів (колективів), окреслено подальші перспективи ономастичних досліджень. Статья посвящена исследованию терминообозначений названий музыкальных групп (коллективов) в современном украинском и зарубежном языкознании. Обозначены основные достижения в области ономастической терминологии, отмечено её разнородность и неоднозначность на данном этапе. Осуществлен общий анализ подходов к изучению понятий «эргоним» и «музыконим», уточнены термины «эргоним» и «музыконим» как возможные варианты для обозначения названий музыкальных групп (коллективов), определены дальнейшие перспективы ономастических исследований. The paper investigates linguistic terms of music band naming in Ukrainian and foreign onomastic researches. The key accomplishments at onomastic terminology were given; wide diversity of linguistic terms was stressed. Basic approaches of studying terms of music band’s denotation were analysed. The specific terms as «ergonym» and «musiconym» were detailed. Author thinks that names for music bands are interesting, because there are lots of types of the names in Ukrainian.Документ Прийоми мовної гри в номінації товарів(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2013) Курушина, М.А.Стаття присвячена дослідженню мовної гри в найменуваннях товарів. Висвітлено основні підходи до визначення поняття «мовна гра» в сучасному мовознавстві, проаналізовано низку назв, що містять елементи мовної гри. Відзначено, що мовна гра виявляється в мовленні і є фактом мови, елементи мовної гри можна спостерігати на різних мовних рівнях (фонетичному, графічному, морфологічному, морфемному й словотвірному, лексичному). Статья посвящена исследованию языковой игры как приёма номинации товаров. Обозначены современные трактовки понятия «языковая игра» в современном языкознании, проанализированы названия, содержащие элементы языковой игры. Указано, что языковая игра провляется в речи и является фактом языка, элементы языковой игры можно определить на разных уровнях языковой системы (фонетическом, графическом, морфологическом, морфемном и словообразовательном, лексическом). This paper is devoted to the investigation of the language games at trademarks’ nomination. The modern interpretation of language games is named, names of products are analized. The languages games there in speech and are the language fact. The elements of the language game can be identified at different levels of the language system (phonetic, graphic, morphological, morphemic and wordformative, lexical).Документ Українська мова професійного спрямування: навчально-методичний посібник для студентів історичного факультету(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2012) Курушина, М.А.У посібнику подано теми відповідно до програми курсу «Українська мова професійного спрямування», визначення основних понять і термінів, питання для колоквіумів, завдання для практичних занять і самостійної роботи студентів, рекомендовано питання для підсумкового контролю знань, зразки тестових завдань, електронні ресурси й список літератури. Посібник призначений для студентів 2 курсу історичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, а також для всіх тих, хто цікавиться українською мовою, бажас поглибити знання й навички з окремих розділів мовознавства.Документ Читання в сучасній Україні: практики популяризації(2016) Курушина, М.А.У статті подано характеристику основних практик популяризації читання в сучасній Україні. Визначені головні особливості інформаційних ресурсів, присвячених сфері літератури (газети, часописи, сайти, сторінки у соціальних мережах тощо). Названі заходи, присвячені популяризації читання (наприклад, фестивалі, форуми, дискусії, премії, літні школи та майстер-класи тощо). Відзначено поєднання сучасного читання з іншими видами дозвілля та реалізація такої ідеї в просторі сучасного міста. Автор робить висновок про різноманітність практик популяризації читання за змістом і за формою. В статье предложена характеристика основных практик популяризации чтения в современной Украине. Обозначены главные особенности информационных ресурсов, посвященных литературе (газеты, журналы, сайты, страницы в социальных сетях и т. п.). Названы мероприятия, посвященные популяризации чтения (например, фестивали, форумы, дискуссии, мастер-классы и др.). Отмечено объединение современного чтения с другими видами досуга и реализация такой идеи в пространстве современного города. Автор делает вывод о разнообразии практик популяризации чтения по содержанию и форме. The paper focuses on the main practices of reading in modern Ukraine. The main features of mass-media resources about literature were studied (newspaper, athenaeums, sites, social media sites etc.). The events for popularization were named (like festivals, forums, discussions, literary prizes, summer schools, workshops etc.). Integration of modern reading and other leisure services, the realization of this idea in the modern city were stressed. The author came to conclusion about variety in form and in content of the ways in popularization of reading.