Перегляд за Автор "Наріжна, Л.Г."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Мотив дороги в романі "Дикий мед" Л. Первомайського(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2007) Наріжна, Л.Г.В статье рассматривается мотив дороги в романе Л. Первомайского «Дикий мед», который раскрывает пространственно-временную модель художественного мира произведения. The article deals with the motif of road in L. Pervomaisky's novel «Wild honey» revealing the space-time model its artistic world has.Документ Проза Л. Первомайського в оцінках критиків і літературознавців(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2005) Наріжна, Л.Г.В статье рассматривается рецепция прозы Л. Первомайского украинской критикой и литературоведением с 20-х по 90-е гг. XX века. The article deals with the perseption of L. Pervomayskiy's prose by the Ukranian criticism from 1920s up until 1990s.Документ Простір і час у художньому світові роману "Дикий мед" Л. Первомайського(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2006) Наріжна, Л.Г.В статье анализируется пространство и время художественного мира романа "Дикий мёд" Л. Первомайского. Данный аспект рассматривается как стилеобразующая доминанта индивидуального стиля писателя. The article analyzes the space and the time of the artistic world in L. Pervomaysky's novel "Wild Honey". This aspect as approached as the style formation dominant of the writer's individual style.Документ «Семантика кольорів як чинник формування ідейного змісту повісті Л. Первомайського «Чорний брід»(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Наріжна, Л.Г.У статті аналізується семантика кольорової палітри повісті «Чорний брід» Л. Первомайського як важливий елемент концепції художнього твору. Відзначено інтерес письменника до морально-етичної підоснови взаємин людей, життєві погляди яких контрастно стикаються в опозиціях, що мають позачасову антропологічну актуальність. Колористичні образи («чорний», «темний») стають символами як невідомості, таємничості, самотності, упередженості у ставленні до іншого, обмеженості, недалекості, так і широти поглядів, відкритості до життя, душевної глибини, чутливості, змін, набуття життєвої мудрості. Це протиставлення втілює поліфонію світобачень персонажів і неоднозначне індивідуальне авторське сприйняття навколишньої дійсності.