Перегляд за Автор "Савчук, Г.О."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Звільнена молитва Василя Стуса(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Савчук, Г.О.Дослідження присвячене вивченню різних контекстів існування молитви В. Стуса «Господи, дякую», яка була написана на рейці карцеру. Розглядаються біографічний, психологічний, молитовний контексти. Крім того, вивчається контекст мистецтва графіті. Зроблено висновок про те, що молитва-подяка стала фактором самореалізації митця, засобом «відвойовування» духовного простору у в'язниці. Молитва-подяка В. Стуса оцінюється як факт історії літератури, оскільки про неї згадується в мемуарах М. Хейфеця - побратима поета по табору.Документ Золотий колір - «ікона» світла» у збірці «Палімпсести» В. Стуса(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2005) Савчук, Г.О.В статье анализируются символика и коннотации золотого цвета в поэтическом сборнике В. Стуса «Палимпсесты». The symbolics and connotations of the golden colour in Stus's poetry collection «Palimpsesty» are analyzed.Документ Предметний світ у семантичній структурі поезій зі збірки «Палімпсести» В. Стуса(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2006) Савчук, Г.О.В статье рассматриваються реалии предметного мира в поэтическом сборнике В. Стуса «Палимпсесты», а также роль зрительных образов в построении семантической структуры стихотворений сборника. The components of the object's world in V. Stus's poetry collection «Palimpsesty» and the role of the visual images in the building up of the semantic structure of the collection's verses are considered.Документ Семантичний пік поезії В. Стуса «Посоловів од співу сад...»(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Савчук, Г.О.Стаття містить аналіз чотиривірша із поезії В. Стуса «Посоловів од співу сад...». Осмислюється феномен духовного звільнення людини. Розглядається символіка «світла», «вірша» й «титла» як ключових констант в розгортанні ліричного сюжету. Наголошено, що справжнє звільнення можливе лише за умови Божественного втручання. Зроблено висновок про те, що вихід В. Стуса за межі детермінованості земного світу має загальнолюдське значення, адже сума особистих звільнень готує ґрунт для звільнення суспільного. The article consists of the analysis of four lines in the V. Stus's verse «Посоловів од співу сад...». The phenomenon of the spiritual liberation of the human being is discussed. The symbolism of "light", "verse" and "tittle" as key constants in the unrolling of the lyric plot is considered. The thought that the real liberation can be on condition of the Divine interference is argued. The conclusion that the going out of the boundaries of the earthly world has the universal significance is drawn because the sum of personal liberations prepares the ground for social liberation.Документ Сонце, радість і щастя в поетичному світі збірки І. Жиленко «Соло на сольфі»(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2012) Савчук, Г.О.У статті здійснено спробу розкрити рідкісну для сучасної поезії оптимістичну тональність на прикладі збірки Ірини Жиленко «Соло на сольфі». Образ сонця розглядається як ключовий у названій книзі. Відзначено високу частоту вживання цього мотиву, багатство його художньої семантики. Крізь призму образу сонця показано специфіку назви збірки, яка актуалізує солярний та музичний контексти. Зроблено висновок про те, що образ сонця є синонімічним до таких потрібних для людини понять, як «радість» та «щастя». В статье совершена попытка раскрыть редкостную для современной поэзии оптимистическую тональность на примере сборника Ирины Жиленко «Соло на сольфе». Образ солнца рассматривается в качестве ключевого для данной книги. Отмечены высокая частота использования этого мотива, багатство его художественной семантики. Через призму образа солнца показана специфика названия сборника, которая актуализирует солярный и музыкальный контексты. Сделан вывод о том, что образ солнца является синонимичным для таких необходимых для человека понятий, как «радость» и «счастье». In the article the attempt to expose a rare for a modern poetry optimistic key on the example of collection of Irene Zhilenko «Solo on solfa» is accomplished. The image of a sun is examined as key for this book. The high-frequency of the use of this image, its artistic semantics are marked. Through the prism of appearance of a sun the specific of the name of collection is shown, this name leads to the sun and musical contexts. A conclusion is done that appearance of a sun is synonym for such necessary for a man concepts, as «gladness» and «happiness».