Перегляд за Автор "Селиверстова, Л.И."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Музика як основа в навчанні фонетики російської мови як іноземної(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Селіверстова, Л.І.; Гіль, С.І.; Селиверстова, Л.И.; Гиль, С.И.; Seliverstova, L.I.; Gil, S.I.На ґрунті того, що фонетика й музика мають спільний предмет вивчення – звук, у статті розглядається музика як основа в навчанні фонетики російської мови як іноземної. Досліджуються закономірності застосування тривалості, ритму, висоти звуку, тону під час постановки й корекції голосних і приголосних звуків, у навчанні редукції, засвоєнні інтонації. Прийоми музичної фонетики застосовуються в практичному, психологічному і культурологічному аспектах.Документ Психолінгвістичний аспект дослідження навчального тексту для іншомовної аудиторії(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Селіверстова, Л.І.; Селиверстова, Л.И.; Seliverstova, L.I.У статті розглядається психолінгвістичний аспект творення навчального тексту та його сприйняття в іноземній аудиторії . У зв’язку з цим виділено ієрархічний комплекс психолінгвістичних ознак, структурно -комунікативну та структурно -когнітивну характеристики внутрішньої й зовнішньої формнавчального тексту.Документ Технологія навчання говоріння українською мовою іноземних студентів на початковому етапі(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Селіверстова, Л.І.; Селиверстова, Л.И.; Seliverstova, L.I.У статті розглядається технологія навчання говоріння, з точки зору його структури, українською мовою іноземних студентів на початковому етапі навчання. Досліджується вплив парадигматичних та синтагматичних зв’язків на успішне навчання говоріння. Показані прийоми граматичного трансформування, комбінування в процесі формування думки перед її висловленням.