Перегляд за Автор "Ткачова, Наталія Олександрівна"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Медіаосвіта : методичні рекомендації до проведення семінарських і практичних занять, організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Ткачова, Наталія Олександрівна; Таможська, Ірина Володимирівна; Байдала, Вікторія Вікторівна; Tkachova, Nataliia Oleksandrivna; Tamozhska, Iryna Volodymyrivna; Baidala, Viktoriia ViktorivnaМетодичні рекомендації до модуля «Медіаосвіта» як складника інтегрованого навчального курсу «Основи освітньої інноватики. Медіаосвіта. Цифровізація освітньо-наукового простору» містять навчальні й дидактичні матеріали для проведення семінарських занять та організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. Для викладання кожної теми навчального модуля представлений практичний блок, спрямований на поглиблення знань про медіаосвіту в історичній ретроспективі, педагогічні категорії медіаосвіти, класифікацію засобів масової інформації / методів медіаосвіти, способи протидії маніпуляції, форми організації медіаосвітньої діяльності.Документ Основи освітньої інноватики : методичні рекомендації до проведення семінарських і практичних занять, організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Ткачова, Наталія Олександрівна; Ткачов, Артем Сергійович; Байдала, Вікторія Вікторівна; Чирва, Ярослава Олександрівна; Tkachova, Nataliia Oleksandrivna; Tkachov, Artem; Baidala, Viktoriia; Chyrva, IaroslavaМетодичні рекомендації до навчального модуля «Основи освітньої інноватики» як складника інтегрованого навчального курсу «Основи освітньої інноватики. Медіаосвіта. Цифровізація освітньо-наукового простору» містять навчальні й дидактичні матеріали для проведення семінарських і практичних занять, організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.Документ Педагогіка вищої школи. Основи наукових досліджень : навчальний посібник(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Лунячек, Вадим Едуардович; Ткачова, Наталія Олександрівна; Бєляєв, Сергій Борисович; Байдала, Вікторія Вікторівна; Ткачов, Артем Сергійович; Махновський, Сергій Сергійович; Доценко, Світлана Олексіївна; Собченко, Тетяна Миколаївна; Таможська, Ірина Володимирівна; Петренко, Наталія Володимирівна; Якімова, Марина Еміївна; Luniachek, Vadym; Tkachova, Nataliia; Bieliaiev, Serhii; Baidala, Viktoriia; Tkachov, Artem; Dotsenko, Svitlana; Sobchenko, Tetyana; Tamozhska, Iryna; Petrenko, Natalia; Yakimova, Maryna; Makhnovskyi, SergeiУ навчальному посібнику висвітлено загальні засади педагогіки вищої школи, розкрито основи наукових досліджень. Особливу увагу приділено питанням, які недостатньо відображені в існуючих підручниках і посібниках за запропонованою тематикою: забезпечення якості вищої освіти, запровадження компетентнісного підходу, управління навчанням у ЗВО, ІТ-забезпечення навчального процесу. Роз’яснено деякі положення Болонського процесу і ситуація з їх реалізацією в Україні, розглянуто елементи теорії педагогічного оцінювання тощо. Видання розраховане на здобувачів вищої освіти, викладаів вищої школи, усіх, хто цікавиться проблемами розвитку вищої освіти на сучасному етапі.Документ Тенденції розвитку педагогіки та освіти в умовах цифрових трансформацій (ВyteEd-2024) : матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції (17– 19 квітня 2024 року, м. Харків, Україна) [Електронний ресурс](Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024) Ткачова, Наталія Олександрівна; Таможська, Ірина Володимирівна; Tkachova, Nataliya Oleksandrivna; Tamozhska, Iryna VolodymyrivnaДо матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції включено доповіді науково-педагогічних і педагогічних працівників закладів вищої та загальної середньої освіти, здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти. У матеріалах конференції розглянуто історичні та методологічні засади розвитку педагогічної науки, проблеми міжнародної освіти та педагогічної компаративістики в умовах глобалізованого суспільства, питання модернізації середньої та вищої освіти в контексті цифровізації навчального простору, теоретичної та практичної професійної підготовки майбутніх фахівців, неформальної й інформальної освіти, забезпечення ефективності інноваційних освітніх технологій в епоху динамічних змін, надання педагогічної підтримки здобувачам з особливими освітніми потребами, компенсації освітніх втрат в умовах війни й повоєнний період, проблеми педагогічного менеджменту, публічного управління й адміністрування в закладах вищої освіти.Документ Цифровізація освітньо-наукового простору : методичні рекомендації до проведення семінарських занять та організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Ткачова, Наталія Олександрівна; Ткачов, Артем Сергійович; Байдала, Вікторія Вікторівна; Махновський, Сергій Сергійович; Tkachova, Nataliia Oleksandrivna; Tkachov, Artem; Baidala, Viktoriia; Makhnovskyi, SerhiiМетодичні рекомендації до навчального модуля «Цифровізація освітньо-наукового простору» як складника інтегрованого навчального курсу «Основи освітньої інноватики. Медіаосвіта. Цифровізація освітньо-наукового простору» містять навчальні й дидактичні матеріали для проведення семінарських занять та організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.