Перегляд за Ключові слова "дистанційне навчання"
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Parlons français : навчально-методичний посібник з французької мови, призначений для студентів 2–4 курсів немовних факультетів, а також для здобувачів другого і третього рівнів вищої освіти : у 2 ч. Ч. 2(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2023) Бражникова, Тетяна Юхимівна; Руднєва, Ірина СтаніславівнаНавчально-методичний посібник з французької мови призначений для студентів 2–4 курсів немовних факультетів, а також для здобувачів другого і третього рівнів вищої освіти. Дане видання є комплексом лексико-граматичних матеріалів, організованих відповідно до вимог навчальних програм з французької мови. Ці матеріали можуть бути використані як для практичної роботи студентів на аудиторних заняттях, так і для самостійної роботи, в тому числі під час дистанційного навчання.Документ Адміністративний менеджмент : методичні рекомендації до самостійної роботи та дистанційного навчання здобувачів вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент»(Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022) Тєшева, Лариса ВасилівнаНавчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання з дисципліни «Адміністративний менеджмент» складено для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» другого (магістерського) рівня вищої освіти. Надано основні теоретичні положення теорії адміністративного менеджменту, розкрита сутність та особливості впровадження системи адміністративного менеджменту у державному та приватному секторі. Посібник буде корисним здобувачам, викладачам закладу вищої освіти, керівникам підприємств та менеджерам з аміністративного управління.Документ Бренд-менеджмент : методичні рекомендації до самостійної роботи та дистанційного навчання здобувачів вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент»(Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022) Тєшева, Лариса ВасилівнаНавчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання з дисципліни «Бренд-менеджмент» складено для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» другого (магістерського) рівня вищої освіти. Надано основні теоретичні положення бренд-менеджменту, розкрита сутність та характеристика особливостей побудови бренду; висвітлено питання стосовно формування особистості бренду. Посібник буде корисним здобувачам, викладачам закладу вищої освіти,керівникам підприємств та менеджерам.Документ Дистанційне навчання - старт із сьогодення в майбутнє(2018-04-16) б/аМатеріали конференції, яка проводиться за ініціативою Міністерства освіти і науки України, Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, Інституту післядипломної освіти та заочного (дистанційного) навчання, Національного університету цивільного захисту України, Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», Харківського національного університету внутрішніх справ, Харківського національного університету радіоелектроніки, Харківської медичної академії післядипломної освіти з метою обговорення питань організаційно-методичного забезпечення та створення дистанційних курсів, особливостей використання дистанційних курсів для студентів різних форм навчання, методичних елементів і систем забезпечення дистанційного навчання, сучасних засобів і методів реалізації інтерактивної складової курсу та використання дистанційних технологій у післядипломній освіті.Документ Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє : збірник науково-методичних праць I всеукраїнської науково-практичної конференції, 14–15 травня 2015 р.(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2015-05-14) б/аКонференція проводиться за ініціативою Міністерства освіти і науки України, Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна та Української асоціації дистанційної освіти з метою обговорення питань організаційно-методичного забезпечення та створення дистанційних курсів, особливостей використання дистанційних курсів для студентів різних форм навчання, методичних елементів і систем забезпечення дистанційного навчання, сучасних засобів і методів реалізації інтерактивної складової курсу та використання дистанційних технологій у післядипломній освітіДокумент Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє : збірник науково-методичних праць ІI всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 19 травня 2016 р.(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2016-05-19) б/аКонференція проводиться за ініціативою Міністерства освіти і науки України, Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна та Української асоціації дистанційної освіти з метою обговорення питань організаційно-методичного забезпечення та створення дистанційних курсів, особливостей використання дистанційних курсів для студентів різних форм навчання, методичних елементів і систем забезпечення дистанційного навчання, сучасних засобів і методів реалізації інтерактивної складової курсу та використання дистанційних технологій у післядипломній освіті.Документ Дистанційне навчання – старт із сьогодення в майбутнє: матеріали ІІI всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 20- 21 квітня 2017 р.(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2017-04-20) б/аКонференція проводиться за ініціативою Міністерства освіти і науки України, Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна та Української асоціації дистанційної освіти з метою обговорення питань організаційно-методичного забезпечення та створення дистанційних курсів, особливостей використання дистанційних курсів для студентів різних форм навчання, методичних елементів і систем забезпечення дистанційного навчання, сучасних засобів і методів реалізації інтерактивної складової курсу та використання дистанційних технологій у післядипломній освіті.Документ Організація освітнього процесу в Україні в умовах воєнного стану(Bologna-Vinnytsia: «Associazione Italiana di Storia Urbana» & «UKRLOGOS Group LLC», 2024) Завгородній, Дмитро Володимирович; Таможська, Ірина ВолодимирівнаОрганізація освітнього процесу в Україні в умовах воєнного стану стала значним викликом для системи освіти. Але завдяки впровадженню дистанційного навчання та гнучких програм, а також підтримці педагогічних / науково-педагогічних працівників, удалося забезпечити продовження освітнього процесу в таких складних умовах. Психологічна підтримка здобувачів освіти, педагогічних / науково-педагогічних працівників також відіграла ключову роль у стабілізації їхнього емоційного стану.Документ Особливості дистанційного навчання основам здоров’я в Україні(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Гончаренко, М.С.; Іваненко, Л.О.У статті розкривається сутність дистанційного навчання, дається характеристика методики його проведення, розкривається можливість включення дистанційних технологій в освітній процес загальноосвітньої школи, визначаються чинники, необхідні для застосування дистанційного навчання в середніх навчальних закладах, розглядаються особливості викладання шкільного предмету «Основи здоров’я» за дистанційними технологіями. В статье раскрывается суть дистанционного обучения, дается характеристика методики его проведения, раскрывается возможность включения дистанционных технологий в образовательный процесс средней школы, определяются факторы необходимые для применения дистанционного обучения в средних учебных заведениях, выделяются особенности преподавания «Основ здоровья» по дистанционным технологиям. The essence of training on distance is describing, the characteristic of a technique of training on distance is given, the opportunity of inclusion technologies of training on distance in educational process of high school are observed in this article. The factors necessary for application of training on distance in high school are determined, the features of teaching «Bases of health» on technologies of training on distance are allocated.Документ Проблеми сучасної освіти : збірник науково-методичних праць. Ч. 2. 2017(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2017) Холін, Ю.В.; Маркова, Т.О.Восьмий випуск збірника традиційно присвячено загальним питанням сучасної освіти, інноваційним освітнім технологіям та методиці викладання у вищій школі, а також актуальним проблемам навчання студентів-медиків. У другому томі репрезентовано роботи, що стосуються специфіки дистанційного навчання. Матеріали збірника можуть стати у нагоді організаторам освітнього процесу, викладачам, студентам і всім, кого цікавлять проблеми сучасної освіти.