Перегляд за Ключові слова "public relations"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ System of Enterprise Reputation Management(2014) Derevianko, О.Н.; Дерев’янко, О.Г.The article offers a system of enterprise reputation management directed at increase of economic benefits from formation and maintenance of high reputation in the result of maximisation of the volume of the incoming cash flows of the enterprise and also their duration and stability. It proves that reputation management, which allows achievement of economic goals of the enterprise, should be directed at key groups of stakeholders: growth of products sales is ensured by consumers, growth of internal stability – by enterprise personnel, growth of external stability – by society, including authority bodies, growth of business value – by investors, owners and partners. The article describes components of the system of enterprise reputation management, the degree of development of which are determined by three vectors: interaction with stakeholders and level of their feedback: messaging, informing, convincing and attracting; activity of the used instruments of reputation management, regularity and intensity, and also quantitative indicators of their application within the framework of directions of the product PR, corporate PR and IR, internal PR, GR and PR&CSR; level of organisational pre-requisites (functional, system and strategic) of the system of reputation management.Документ Ефективність реклами та зв’язків з громадськістю : методичні рекомендації(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024) Кравченкова, Галина Миколаївна; Зінюк, Анна Володимирівна; Солдатенко, Ірина Олександрівна; Kravchenkova, Halyna Mykolaivna; Ziniuk, Anna Volodymyrivna; Soldatenko, Iryna OleksandrivnaМетодичні рекомендації до самостійної роботи студентів і студенток закладів вищої освіти з навчальної дисципліни «Ефективність реклами та зв’язків з громадськістю» містять зміст лекційних та семінарських занять, практичні завдання, приклади питань тестових завдань, систему оцінювання знань, рекомендовану літературу. Зазначені методичні рекомендації до самостійної роботи студентів можуть бути корисними під час підготовки соціологів, журналістів, фахівців з реклами та зв’язків з громадськістю, а також для підвищення кваліфікації фахівців сфери комунікацій.Документ Залученість споживачів до формування репутації вітчизняних підприємств харчової промисловості(2015) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.У статті висвітлено результати емпіричного дослідження щодо залучення споживачів у діяльність вітчизняних підприємств харчової промисловості взагалі та у процеси формування їх репутації зокрема. Результатом активного залучення споживачів у зазначені процеси, у відповідності з авторською позицією, є формування антикрихкої репутації підприємства. На основі проведеного емпіричного дослідження – анкетування 50 споживачів продукції досліджуваних 19 підприємств, які представляють різні підгалузі харчопрому, – виявлено ряд тенденцій, які підтверджують залежність антикрихкості репутації і перспектив сталого розвитку підприємства від рівня системності його репутаційного менеджменту. Автор оперує поняттям «організаційний профіль системи репутаційного менеджменту (СРМ)», який визначається за наявністю чи відсутністю на підприємстві певних організаційних елементів системи репутаційного менеджменту: виокремлення в організаційній структурі спеціалізованого РR-підрозділу (відділу з управління репутацією), наявність документально формалізованої РR-стратегії та оперативних планів РR-роботи різного часового горизонту, наявність документально формалізованого плану дій у надзвичайних ситуаціях (план антикризових РR-активностей) тощо.Документ Організаційні профілі системи репутаційного менеджменту підприємств харчової промисловості України(2015) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.У статті висвітлено результати емпіричного дослідження організаційних елементів системи репутаційного менеджменту (СРМ), яке проводилося шляхом опитування представників керівництва 69 підприємств харчової промисловості України. Автором введено в науковий обіг та уточнено ряд понять, зокрема: організаційний «фундамент» СРМ – організаційні передумови (наявність відповідних посад, затвердженої стратегії РМ, плану антикризового РМ тощо) активного використання інструментів РМ і залучення стейкхолдерів до формування репутації підприємства; одна з трьох складових СРМ підприємства. «Організаційний профіль СРМ» – це тип (рівень розвиненості) організаційного «фундаменту» СРМ, який ідентифікується за наявністю чи відсутністю на підприємстві певних організаційних елементів системи репутаційного менеджменту. У статті за результатами дослідження підприємств харчової промисловості України запропоновано розрізняти п’ять типів організаційного профілю СРМ: споживацький – наявні, як правило, всі елементи СРМ лише функціонального рівня; перехідний – фрагментарно присутні елементи організаційних передумов усіх трьох рівнів (функціонального, системного та стратегічного); розвинений – наявні не менш як 80% елементів «фундаменту» СРМ; зародковий – відсутність більш ніж 80% елементів «фундаменту» СРМ; дочірній – відсутність у підприємства до 100% елементів «фундаменту» СРМ, обумовлена наявністю всіх необхідних функцій на рівні головної (материнської) компанії. Доведено, що у харчових підприємств України найпоширенішим є саме споживацький тип організаційного профілю СРМ, що пояснюється їх орієнтацією на внутрішній ринок. Однак уже найближчими роками можна очікувати на зміни в організаційних профілях СРМ підприємств-експортерів: перехідний та розвинений профілі СРМ поступово заміщуватимуть споживацький.