Перегляд за Ключові слова "brand"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Комерційний брендинг у сучасній Україні: регіональний аспект (на матеріалі ринку солодощів Харківщини(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Хавкіна, Л.М.; Храмова, Г.О.Вивчені питання творення бренду та загальні параметри сучасного регіонального брендингу. Ефективність брендингових заходів з’ясована за допомогою анкетування споживачів. Особлива увага приділена лідеру – корпорації «Бісквіт–Шоколад». Головний акцент зроблений на тому, що покупець у своєму виборі товару оперує не лише реальними споживчими властивостями, але й тими уявленнями (образами), які сформував у нього бренд. Изучены вопросы создания бренда и общие параметры современного регионального брендинга. Эффективность брендинговых мероприятий выяснена посредством анкетирования потребителей. Особое внимание уделено лидеру – корпорации «Бисквит–Шоколад». Главный акцент сделан на том, что покупатель в своем выборе товара оперирует не только реальными потребительскими свойствами, но и теми представлениями (образами), которые сформировал у него бренд This article is devoted to studying the issue of brand development and gen-eral positions for modern regional branding. The materials for the study were sweet industry of Kharkiv region, branding effectiveness measures which participants is cognized by questioning consumers, particular attention is paid to the corporation «Biscuit–Chocolate» as a lieder. Attention is focused to the fact that the buyer in his choice of products operates not only the actual consumer features, but those representations (images), which he formed in the perception of the brand.Документ Локальная идентичность как бренд(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Мусиездов, А.А.В статье рассматриваются возможности анализа локальных идентичностей как брендов. Под локальной идентичностью понимается представление о специфике определенного места в физическом пространстве. Аргументируется необходимость анализа локальных брендов. Показаны возможности применения социологических исследовательских методов в их изучении. У статті розглядаються можливості аналізу локальних ідентичностей як брендів. Під локальною ідентичністю мається на увазі уявлення про специфіку певного місця у фізичному просторі. Аргументується необхідність аналізу локальних брендів. Показані можливості використання соціологічних дослідницьких методів у їх вивченні. The article deals with the consideration of opportunities of the analysis of local identities as brands. Local identity means ideas about specificity of certain place of physical space. The necessity of the analysis of local brands is argued. Potential of usage of sociological research methods in their analysis is shown.Документ Роль національної ідеї україни у формуванні позитивного іміджу держави(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2011) Вауліна, Ф.В.; Vaulina, F.Розглянуто поняття іміджу держави, його основні характеристики, значення для країни у сучасному світі. Проаналізовано сучасний стан іміджу України на міжнародній арені та основні аспекти сприйняття країни її громадянами. Виокремлено основні сильні та слабкі сторони іміджу України. Розглянуто зв`язок національної ідеї ті іміджу країни. Розкрито значення існування національної ідеї для створення позитивного іміджу держави. In the article consider the concept of image of the state, its main characteristics, the values for the country in the world today. The contemporary state of Ukraine's image in the international arena and the main aspects of perception of the country's citizens analyzed. The basic strengths and weaknesses of the image of Ukraine are presented in the article. Considered communication of the national idea and image of the country. Reveal the significance of the existence of the national idea to create a positive image of the state.