Наукові роботи. Філософський факультет

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/578

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 22
  • Ескіз
    Документ
    Исследование влияния структурированной воды на организм человека
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Марцинишин, Ю.Д.; Гончаренко, М.С.; Мельникова, А.В.; Камнева, Т.П.
    В статье рассматривается глобальная проблема качества питьевой воды. Все население нашей планеты уже ощутило на себе эту серьезную проблему. Ученые Украины озабочены этой проблемой и работают в направлении поиска путей для ее решения. Разработанная ученым-изобретателем Ю. Д. Марцинишиным специальная технология заключается в применении специального устройства «Трубка Марцинишина» (патент №58040 от 25.03.2011 г.), проходя через которое вода приобретает свойства и характеристики, которые приближаются к свойствам внутриклеточной воды организма человека. Была исследована ответная реакция организма человека на употребление такой структурированной воды на функциональном (физическом) и энергетическом уровне строения человека. У статті розглядається глобальна проблема якості питної води. Усе населення нашої планети вже відчуло на собі цю серйозную проблему. Вчені України стурбовані цією проблемою й працюють в напрямку пошуку шляхів її вирішення. Розроблена вченим-винахідником Ю. Д. Марцінишиним спеціальна технологія полягає у використанні спеціального пристрою «Трубка Марцінишина» (патент №58040 від 25.03.2011 р.), проходячи через який вода набуває властивостей і характеристик, що наближаються до властивостей внутришньоклітинної води організму людини. Було досліджено реакцію- відповідь організму людини на вживання такої структурованої води на функціональному (фізичному) та енергетичному рівні будови людини.
  • Ескіз
    Документ
    Резервы здоровья человека с позиций биологического и психологического возраста в валеологической (санологической) науке и практике
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Гончаренко, М.С.; Шушляпин, О.И.; Шелест, А.Н.; Ломакина, О.В.; Кожин, М.И.; Борзова, Е.Ю.; Добровольская, И.Н.; Титова, А.Ю.; Залюбовская, Е.И.; Рынчак, П.И.; Ковалева, Ю.А.
    В работе раскрывается смысл и значение валеологии (санологии) в процессах управления здоровьем. Усилия валеологии направлены во «внутрь» самого человека, на изучение феномена человека и развитие механизмов здоровья. Как ни в какой другой науке, в валеологии человек рассматривается как целое, а не как простое наличие органов и систем. Это дает возможность получать самые неожиданные для практики выживания человечества данные, например, о роли биологического и психологического возраста как маркеров старения или омоложения организма, основываясь на современные достижения биологической и психологической науки в контексте сознания, духа и разума. Это дает возможность получать самые неожиданные для практики выживания человечества данные, например, о роли преждевременного развития атеросклероза у населения и их связи с преждевременным старением как выражения дезинтеграции жизненных функций, что позволит разработать новые принципы первичной, вторичной и третичной профилактики атеросклероза как у лиц молодого возраста, так и у больных ИБС. У роботі розкривається сенс і значення валеології (санологии) в процесах управління здоров’ям. Зусилля валеології направлені в «всередину» самої людини, на вивчення феномена людини і розвиток механізмів здоров’я. Як ні в якій іншій науці, у валеології людина розглядається як ціле, а не як проста наявність органів і систем. Це дає можливість отримувати найнесподіваніші для практики виживання людства даних, наприклад, про роль біологічного і психологічного віку як маркерів старіння або омолоджування організму, грунтуючись на сучасні досягнення біологічної і психологічної науки в контексті свідомості, духу і розуму. Це дає можливість отримувати найнесподіваніші для практики виживання людства дані, наприклад, про роль передчасного розвитку атеросклерозу в населення і їх зв’язку з преждевремнным старінням як вирази дезинтеграції життєвих функцій, що дозволить розробити нові принципи первинної, вторинної і третинної профілактики атеросклерозу як в осіб молодого віку, так і в хворих ІХС. The work reveals the sense and meaning of valeology (sanology) in the processes of health management. Efforts of valeology are aimed «inside» human, at studying of the human phenomenon and development of health mechanisms. Unlike any other study, valeology observes the human as whole, not as simple set of organs and systems. It gives the opportunity to receive the most unexpected data for practice of mankind’s survival, for example, the role of biological and psychological age as markers of aging or rejuvenation of an organism, being based on modern achievements of a biological and psychological study in a context of sense, spirit and mind. Another example is the role of a premature development of atherosclerosis among people and its connection with premature aging as an expression of decomposition of living functions, that will allow to develop new principles of primary, secondary and tertiary prevention of an atherosclerosis both for young people and CHD patients.
  • Ескіз
    Документ
    Инновационные технологии валеологического сопровождения учебного процесса
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Гончаренко, М.С.; Новикова, В.Е.; Пасынок, В.Г.; Пугач, Б.Я.; Макеев, М.В.
    В данной работе рассматривается валеология как первая из наук о здоровье человека, которая несет знания, базирующиеся на принципах холизма, иерархичности, системности, голографичности, наука, воспринимающая человека как сложную космопланетарную структуру, здоровье которой определяется гармоничным взаимодействием духа, души и тела. И на основании этого авторы предлагают использование ее в подготовке учителей основ здоровья к организации учебно-воспитательного процесса, образовательной, диагностической, профилактической, коррекционной и консультативной работе. Особое внимание уделяется исследованию влияния на организм энерго-информационных методов коррекции здоровья и корреляционных характеристик взаимодействия системы «организм человека–окружающая середа». В даній роботі валеологія розглядається як перша з наук про здоров’я людини, яка несе знання, що базуються на принципах холізму, ієрахічності, системності, голографічності, наука яка сприймає людину як складну космопланетарну структуру, здоров’я якої визначається гармонійною взаємодією, духу, душі і тіла. І на основі цього автори пропонують використання її в підготовці учителів основ здоров’я до організації навчально-виховного процесу, освітньої, діагностичної, профілактичної, корекційної та консультативної роботи. Особлива увага приділяється дослідженню впливу на організм енерго-інформаційних методів корекції здоров’я та кореляційних характеристик взаємодії системи «організм людини−навколишнє середовище». The article observes valeology as the first study about human health which bears knowledge based on the principles of holism, hierarchy, systematicness, holographic character, as well as the study taking the human as difficult cosmoplanetic structure, whose health is defined by harmonious interaction of spirit, soul and body. And on the basis of it authors offer to use it in preparing teachers of health basis for the organization of teaching and educational process, educational, diagnostic, preventive, correctional and advisory work. The research of influence of power-information methods of health correction and correlation characteristics of «human organism —environment» system interaction on an organism is given special attention.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретические аспекты формирования мировоззрения и понимания здоровья человека
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Гончаренко, М.С.; Гончаренко, В.Г.
    Данное учебное пособие посвящено описанию фундаментальных основ современного мировоззрения, мироустройства и миропонимания. Формирование этих представлений является научной платформой для развития интегральной науки о здоровье — валеологии, ее принципов, задач, новых методов оздоровления и управления здоровьем. Учебное пособие рассматривает исторические аспекты формирования валеологического мировоззрения, роль знаний о голографичности, фрактальности, целостности, гармоничности, иерархичности в расшифровке механизмов функционирования физической и энергоинформационной составляющих здоровья человека. Особое внимание уделяется освещению духовной составляющей здоровья, а также волновой природе функционирования человека и энергоинформационным методам его здоровья. Даний навчальний посібник присвячено опису фундаментальних основ сучасного світогляду, світоустрою і світорозуміння. Формування цих уявлень є науковою платформою для розвитку інтегральної науки про здоров’я — валеології, її принципів, завдань, нових методів оздоровлення і управління здоров’ям. Навчальний посібник розглядає історичні аспекти формування валеологічного світогляду, роль знань про голографічності, фрактальності, цілісності, гармонійності, ієрархічності в розшифровці механізмів функціонування фізичної та енергоінформаційного складових здоров’я людини. Особлива увага приділяється висвітленню духовної складової здоров’я, а також хвильову природу функціонування людини і енергоінформаційним методам його здоров’я. This textbook is devoted to describing the fundamentals of the modern world, the world order and world view. The formation of these representations is a scientific platform for the development of integrated health sciences — valeology, its principles, objectives, new methods of rehabilitation and health management. Textbook examines the historical aspects of the formation valeological world, the role of knowledge of holographic, fractal integrity, harmony, hierarchy in deciphering the mechanisms of the physical and energy-components of human health. Particular attention is paid to the mental component of health coverage, as well as the wave nature of human functioning and energy-methods of health.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив інформаційних технологій на навчання студентів класичного університету
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Гончаренко, М.С.; Кучук, Н.Г.
    Використання комп’ютерних технологій у процесі навчання, є нагальна потреба сучасної освіти. Залучення студентів до навчання із застосуванням інформаційних технологій засвідчило підвищення якості засвоєння ними навчального матеріалу, настрою і бажання надалі із задоволенням вивчати предмет та виконувати різноманітні завдання. Інформатизація навчального процесу істотно вплинула на процес одержання знань. Использование компьютерных технологий в процессе обучения является неотъемлемой частью современного образования. Привлечение студентов к обучению с применением информационных технологий, показало повышение качества усвоения ими учебного материала, желание в дальнейшем с удовольствием изучать предмет и выполнять различные задания. Using computer technology in education is an integral part of modern education. Engaging students in learning using information technology, showed an increase in mastery of their teaching material, the desire to further eхplore the subject with pleasure and to perform various tasks. Informatization of the educational process significantly influenced the process of knowledge acquisition.
  • Ескіз
    Документ
    Порівняльний аналіз показників функціонування серцево-судинної системи здорових студентів та студентів із порушенням зору
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Гончаренко, М.С.; Суза, К.І.
    У статті розглядається порівняння функціональних показників серцевосудинної системи, інтегральних показників стану здоров’я здорових студентів та студентів із порушенням зору. За допомогою апаратно- програмного комплексу ОМЕГА М в роботі також розглянуто загальний стан здоров’я молоді і надана оцінка ступені саморегуляції в режимі біологічно зворотнього дихання. Результати дослідження взяті за основу подальшої розробки корекції здоров’я слабкозорої молоді та впровадження в Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна. В статье рассматриваются сравнения функциональных показателей сердечнососудистой системы, интегральных показателей состояния здоровья здоровых студентов и студентов с нарушенным зрением. С помощью аппартно-программного комплекса ОМЕГА М В работе также рассмотрено общее состояние здоровья молодежи, и дана оценка степени саморегуляции в режиме биологически обратного дыхания,. Результаты исследования взяты за основу разработки в будущем коррекции здоровья Слабозрячей молодежи, а также внедрения в Харьковском национальном университете имени В. Н. Каразина. Article considers comparisons of functional indicators cardiovascular systems of healthy student, integration showings of student’s health and students with the broken sight. In work it is considered as the general state of health of youth and it is stated an estimation of degree of self-control in a mode of biologically return breath on the operating-program complex OMEGA M. Results of research are taken for a working out basis in the future corrections health youth with sight infringements and also introduction at the Kharkov national university of a name of V.N. Karazina.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив індивідуальних оздоровчих програм на показники особистісного розвитку та здоров’я студентів класичного університету
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Гончаренко, М.С.; Тимченко, А.М.
    При побудові індивідуальної оздоровчої програми людина повинна мати на меті отримання знань і умінь, необхідних для підвищення якості життя, розвитку здатності до самоорганізації і організації інших. Особистість повинна пройти шлях самоосвіти. Індивідуальна оздоровча програма має вміщувати у собі всі аспекти здорового способу життя і повинна акцентувати увагу на індивідуальному підході до власного оздоровлення. При построении индивидуальной оздоровительной программы человек должен иметь цель приобретения знаний и умений, необходимых для повышения качества жизни, развития способности к самоорганизации и организации других. Личность должна пройти путь самообразования. Индивидуальная оздоровительная программа включает в себя все аспекты здорового образа жизни и должна акцентировать внимание на индивидуальном подходе к собственному оздоровлению. In the construction of individual wellness program a person must have a target of acquiring knowledge and skills necessary to improve the quality of life, developing the ability to self-organization and others. Person should complete the self-education stage. Individual health program includes all aspects of healthy lifestyle and to focus on the individual approach to their own recovery.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження наявності спеціальних знань та навичок формування основ духовного здоров’я студентів
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2008) Гончаренко, М.С.
    Результати досліджень духовного потенціалу молоді досліджені та надані в цій статті. Також розглядаються рівні розвитку різних видів цінностей у студентів, також проблеми формування здорової особистості та майбутнього фахівця. В статье рассматриваются результаты исследований духовного потенциала студентов, а также уровень развития различных ценностей. The results of the investigations of the indexes of the spiritual potential and health at the whole are observed in this article.
  • Ескіз
    Документ
    Становление и развитие системы обучения предмету «основы здоровья». Гуманистический аспект
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2008) Гончаренко, М.С.; Коновалова, Е.О.; Михайличенко, М.В.; Смирнова, Т.А.
    Обучение и здоровьесохранение, а также валеологизация и гуманизация образования, которые соответствуют потребностям современного общества, освещены в этой статье. Сучасні стратегії навчання мають стати відповідними потребам суспільства, а саме потребі у вихованні культурної та інформованої людини в питаннях здоров'язбереження. The modern strategy of the learning must be agreed with the tendency of the development of the sociality. The health care and forming of the health life style will be important part of the study.
  • Ескіз
    Документ
    Розподіл типологічних показників у осіб з обмеженими фізичними можливостями
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Гончаренко, М.С.; Миргород, І.М.
    У статті досліджуються особливості розподілу типологічних показників у осіб з обмеженими фізичними можливостями у різних умовах навчання. Дослідження підтверджує необхідність врахування розподілу типологічних показників при плануванні оздоровчих заходів та корекції стану здоров'я у осіб з обмеженими фізичними можливостями. Інтеграція в суспільство осіб з обмеженими фізичними можливостями, їх валеопсихологічна та педагогічна підтримка є обов’язковою складовою валеологічної політики, особливо в умовах сучасної системи освіти. Досліджено кореляційні залежності між деякими психофізичними показниками осіб з обмеженими фізичними можливостями. В статье исследуются особенности распределения типологических показателей у лиц с ограниченными физическими возможностями в разных условиях обучения. Исследование подтверждает, необходимость учета распределения типологических показателей при планировании оздоровительных мероприятий и коррекции состояния здоровья у лиц с ограниченными физическими возможностями. Интеграция в общество лиц с ограниченными физическими возможностями, их валеопсихическая и педагогическая поддержка является обязательной составляющей валеологической политики, особенно в условиях современной системы образования. Исследовано корреляционные связи между некоторыми психофизическими показателями у лиц с ограниченными физическими возможностями. Features of distribution of typological indicators at persons with limited physical possibilities in different conditions of training are investigated in the article.Research confirms, necessity of the account of distribution of typological indicators at planning of improving actions and correction of a state of health at persons with the limited physical possibilities.Integration into a society of persons with the limited physical possibilities, their valeophysical and pedagogical support is obligatory part of valeological policy, especially in the conditions of a modern education system. Correlation communications between some psychophysical indicators at persons with the limited physical possibilities had investigated.