Наукові роботи. Філософський факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/578
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Підходи до визначення сутності та структури поняття "здоровий стиль життя"(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2015) Парфіненко, Т.О.Документ Теоретико-методичні засади тренингового навчання основам здоров’я(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2008) Пашинский, П.П.; Суббота, Н.П.; Тесленко, О.В.Розглядаються основні аспекти тренінгу як організаційної форми навчально-виховної роботи на базі досвіду викладання валеології у вищій школі. Рассмотрены основные аспекты тренинга, как организационной формы учебно-воспитательной работы на базе опыта преподавания валеологии в высшей школе. The positive influence of the trening as organizational method of the educational process are observed in this article.Документ Педагогічні технології навчанняшколярів здоров’язберегаючим методикам(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2008) Кабацька, О.В.Розглянуто питання впровадження психолого-педагогічної роботи у Харківському обласному Палаці дитячої та юнацької творчості, спрямованої на психічне оздоровлення учнів. Рассмотрен вопрос внедрения психолого-педагогической работы в Харьковском областном Дворце дитского и юношеского творчества, напрвленная на психическое оздоровление учеников. Introducing the experience of health work of the Kharkov Regional Palace of children and youth’ activities in the lice with the intensive military and psychological-pedagogical training.Документ Дослідження наявності спеціальних знань та навичок формування основ духовного здоров’я студентів(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2008) Гончаренко, М.С.Результати досліджень духовного потенціалу молоді досліджені та надані в цій статті. Також розглядаються рівні розвитку різних видів цінностей у студентів, також проблеми формування здорової особистості та майбутнього фахівця. В статье рассматриваются результаты исследований духовного потенциала студентов, а также уровень развития различных ценностей. The results of the investigations of the indexes of the spiritual potential and health at the whole are observed in this article.Документ Валеологізація виховного процесу у школі(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Ткачова, Н.О.; Семченко, Н.О.Стаття присвячена проблемі валеологізації виховного процесу в школі. У публікації визначено суть поняття «валеологізація виховного процесу», яке трактується як комплекс виховних заходів, спрямованих на збереження та зміцнення здоров’я учнів. Виокремлено основні шляхи її забезпечення у школі. Визначено вітчизняні школи, якими накопичений цікавий практичний досвід з цього питання. Схарактеризовано комплекс виховних заходів, які сприяють успішній реалізації валеологізації процесу виховання в загальноосвітньому закладі. Статья посвящена проблеме валеологизации воспитательного процесса в школе. В публикации определена сущность понятия «валеологизация воспитательного процесса», которое трактуется как комплекс воспитательных мероприятий, направленных на сохранение и укрепление здоровья учащихся. Определены отечественные школы, которыми накоплен интересный практический опыт по этому вопросу. Охарактеризован комплекс воспитательных мероприятий, которые способствуют успешной реализации валеологизации процесса воспитания в общеобразовательном заведении. This article is devoted to the problem of valeologisation of educational process at school. The work reveals the essence of term ‘valeologisation of educational process’ which is explained as a complex of educational activities which are directed to preserve and improve pupils heath. Local schools have been identified; they have accumulated an interesting experience concerning this issue. This complex of educational activities which contributes to the successful implementation of valeologisation.Документ Методологія, зміст та методика вивчення навчальної дисципліни «Вікова фізіологія та валеологія»(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Плахтій, П.Д.; Шахненко, В.І.; Смирнова, Т.А.У статті на основі найновіших досягнень вітчизняної та зарубіжної фізиології та валеології й у відповідності з вимогами щодо переходу до Болонського процесу сформульовані основні положення програми навчальної дисципліни «Вікова фізиологія та валеологія», представлено орієнтовний розподіл навчального часу за видами занять (лекція, лабораторні й практичні заняття та самостійна робота студентів під контролем викладача; змістові модулі, перелік тем до них, списки основної та додаткової літератури тощо). В статье на основании новейших достижений отечественной и зарубежной физиологии и валеологии и в соответствии с требованиями Болонского процесса сформулированы основные положения программ учебной дисциплины «Возрастная физиология и валеология», представлено ориентировочное распределение учебного времени по видам занятий (лекция, лабораторные и практические занятия , самостоятельная работа студентов под контролем преподавателя; содержательные модули, перечень тем к ним, списки основной и дополнительной литературы и другое). Basic provisions of the program of educational discipline " physiology of age and valeology" was formulated in accordance with the requirements of the Bologna process ,based on the latest achievements of local and foreign Physiology and valeology;an indicative allocation of instructional time by type of training (lecture, laboratory and practical exercises, independent work students under the supervision of the teacher; content modules, the list of them, lists of basic and additional literature, etc.) had shown in the article.Документ Духовність, здоров’я й освіта(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Гончаренко, М.С.У статті розглянуто питання причин демографічної кризи в Україні, пов’язані з соціально- економічним станом, політичною нестабільністю, недосконалою системою виховання, неосвіченим відношенням до власного здоров’я та низьким рівнем духовності. Робота присвячена розгляду послідовних заходів, які здійснюються в Україні МОН у напрямку формування сучасної гуманістичної освіти з формування духовності, сучасного світогляду та валеологічної культури. Особлива увага приділяється висвітленню напрацювань харківської школи валеологів в аспекті розвитку сучасного світогляду, позитивного мислення, розширення свідомості в процесі формування гармонійної здорової людини. В статье рассмотрены вопросы причин демографического кризиса в Украине, которые связаны с социально-экономическим состоянием, политической нестабильностью, несовершенной системой воспитания, невежественным отношением к собственному здоровью и низким уровнем духовности. Работа посвящена рассмотрению последовательных шагов, которые осуществляются в Украине МОН в направлении формирования современного гуманистического образования по формированию духовности, современного мировоззрения и валеологической культуры. Особое внимание уделяется освещению наработок харьковской школы валеологов в аспекте развития современного мировоззрения, позитивного мышления, расширению сознания в процессе формирования гармоничного здорового человека. In the article the questions of reasons of demographic crisis are considered in Ukraine, which are related to the socio-economic stage, political instability, imperfect system of education, ignorant attitude toward an own health and low level of spirituality. Work is devoted consideration of successive steps, which are carried out in Ukraine in the direction of forming of modern humanism education on forming of spirituality, modern world view and health education culture. The special attention is spared in the article illumination of works of Kharkov school of health education in the aspect of development of modern worldview, positive thought, to expansion of consciousness in the process of forming of a harmonious healthy man.Документ Організація наукової пошуково-пізнавальної діяльності з валеології (здоров’я людини) у позашкільному навчальному закладі(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Кабацька, О.В.; Ковальова, І.О.Стаття містить дані створення та проведення обласного конкурсу учнівських наукових робіт з валеології, конференції за результатами цього конкурсу на базі Харківського обласного Палацу дитячої та юнацької творчості. Розкриваються питання щодо мети та завдань організації вищевказаних заходів, тематики наукових робіт учнів, особливостей оздоровчої та просвітницької роботи фахівців Центру валеологічних знань зі школярами, педагогами, батьками м. Харкова та Харківської області. Пропонуються «Умови проведення обласного конкурсу учнівських наукових робіт з валеології». В статье содержатся данные про создание и проведение областного конкурса ученических научных работ по валеологии, конферкнциях по результатам этого конкурса на базе Харьковского областного Дворца детского и юношеского творчества. Раскрываются вопросы про цель и задачи организации вышеуказанных мероприятий, тематика научных работ учеников, особенностей оздоровительной и просветительской работы специалистов Центра валеологических знаний со школьниками, педагогами, родителями г. Харькова и Харьковской области. Предлагаются «Условия проведения областного конкурса ученических научных работ по валеологии». The data about creation and carrying out of regional competition of student's scientific works on valueology, conferentions by results of this competition on the basis of the Kharkov regional Palace of children's and youthful creativity contained in this article. Further in article questions about the purpose and problems of the organisation of the above-stated actions reveal; subjects of scientific works of pupils; features of improving and educational work of experts of the «Center of valeological knowledge with schoolboys, teachers, parents of of Kharkov and the Kharkov area. Conditions of carrying out of regional competition of student's scientific works of valeology »are offered.