Наукові роботи студентів та аспірантів. Соціологічний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/691
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасна медіакультура регіону: проблеми становлення(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Змій, Л.М.У статті основна увага приділена специфіці діяльності регіональних засобів масової інформації в культурній сфері сучасного українського суспільства на прикладі ЗМІ Харківської області. Автор обґрунтовує необхідність соціологічного підходу до аналізу процесу становлення медіакультури регіону. Окреслюються ключові проблеми регіональної медіакультури. В статье основное внимание уделено специфике деятельности региональных средств массовой информации в культурной сфере современного украинского общества на примере СМИ Харьковской области. Автор обосновывает необходимость социологического подхода к анализу процесса становления медиакультуры региона. Очерчиваются ключевые проблемы региональной медиакультуры. In the article basic attention is spared to the regional mass media's specific of activity in the socioculture sphere of modern Ukrainian society on the example of mass-media of the Kharkov area. An author grounds the necessity of the sociological going near consideration of becoming mediaculture of the region region. The key problems of regional mediaculture are outlined.Документ Особливості функціонування регіональних мас-медіа як суб`єкта політичних комунікацій(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Змій, Л.М.В статье рассматриваются актуальные проблемы деятельности региональных средств массовой информации в условиях современного украинского общества. Автор анализирует основные характеристики СМИ как социального института и субъекта политической коммуникации, уделяя особое внимание тем факторам, которые снижают эффективность деятельности СМИ региона. The article considers the actual problem of mass media activity on the regional level in the conditions of social and political transformation. The author analyses the basic characteristics of mass media as a social institute and subject of political communication, sparing the special attention to the factors which decline efficiency of the regional mass media.