Наукові роботи. Соціологічний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/690
Переглянути
Документ Ціннісні засади громадянської ідентифікації сучасного українського студентства(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Сокурянська, Л.Г.У статті на основі матеріалів загальнонаціонального дослідження "Проблеми формування громадянської ідентичності сучасної молоді: роль освіти у консолідації українського суспільства", здійсненого кафедрою соціології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна протягом 2008-2009 років, аналізується взаємозв’язок між рівнем громадянської ідентичності сучасного українського студентства та його ціннісними преференціями; наводяться дані кореляційного та кластерного аналізу ціннісної диференціації майбутніх фахівців; з’ясовуються чинники, що обумовлюють відмінності ціннісного дискурсу студентів - "традиціоналістів", "модерністів" та "постмодерністів". В статье на основе материалов общенационального исследования "Проблемы формирования гражданской идентичности современной молодежи: роль образования в консолидации украинского общества", проведенного кафедрой социологии Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина в 2008-2009 годах, анализируется взаимосвязь между уровнем гражданской идентичности современного украинского студенчества и его ценностными преференциями; приводятся данные корреляционного и кластерного анализа ценностной дифференциации будущих специалистов; выявляются факторы, обусловливающие отличия ценностного дискурса студентов – "традиционалистов", "модернистов" и "постмодернистов". On the basis of data of the national research "Problems of formation of civil identity of the modern youth: the role of education in the consolidation of the Ukrainian society", conducted by the department of sociology of V.N. Karazina Kharkiv National University during 2008-2009 years, the correlation between the level of civil indentity of the modern Ukrainian youth and its value preferences is analyzed; the data about correlational and cluster analysis of value differentiation of future specialists is viewed; the factors that influence the differences between value discourses of students belonging to the following categories of "traditionalists", "modernists", "postmodernists" are discussed.