Наукові роботи. Факультет іноземних мов

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/33

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Імпліцитність поетичного дискурсу (на матеріалі поезії Р.М. Рільке)
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Булгакова, М.Ю.
    У даній статті висвітлюється проблема імпліцитності поетичного дискурсу на матеріалі поезії Р.М. Рільке. Імпліцитність поетичного дискурсу представлена імплікативним простором, який є системою імплікатів (імпліцитних концептів), упорядкованих між собою в єдине змістове ціле умежах семантики тексту. Індикатори імплікатів (фонографічні, морфологічні, синтаксичні, лексичні та стилістичні) є активаторами імплікативного просторуреципієнтом поетичного тексту. В данной статье освещается проблема имплицитности поэтического дискурса на материале поэзии Р.М. Рильке. Имплицитность поэтического дискурса представлена импликативнымпространством, которое является системой импликатов (имплицитных концептов), упорядоченных между собой в единое смысловое целое в рамках семантики текста. Индикаторы _______импликатов (фонографические, морфологические, синтаксические, лексические и стилистические) являются активаторами импликативного пространства реципиентом поэтического текста. In the present article the problem of the implicitness of poetic discourse is being elucidated on the material of R.M. Rilke’s poetry. The implicitness of poetic discourse is presented by an implicative space which is a system of implicates (implicative concepts) that are disposed against each other into the integral sense bearing whole within the bounds of text semantics. The indicators of implicates (phonographic, morphologic, syntactic, lexical and stylistic) are activators of implicative space by the recipient of poetic text.
  • Ескіз
    Документ
    Мировоззренческие параллели в трактовке содержания терминов “дискурс”, “контекст”, “ситуация”
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Морозова, Е.И.
    В статье показано, что термин “дискурс” наполняется тем или иным содержанием в зависимости от трактовки природы фона, частью которого является речь. Для этого сопоставлено содержание лингвистических терминов “ситуация” и “контекст”, систематизированы подходы к пониманию природы ситуации, выявлены принципы ее моделирования в структурной и функциональной парадигмах, представлены модели отдельно взятой, типовой и “жизненной” ситуаций. Устатті показано, що термін “дискурс” наповнюється тим або іншим змістом залежно від тлумачення природи фону, що його частиною є мовлення. Для цього співвіднесено зміст лінгвістичних термінів “ситуація” та “контекст”, систематизовано підходи до розуміння природи ситуації, виявлено принципи її моделювання у структурній та функціональній парадигмах, представлено моделі окремо взятої, типової та “життєвої” ситуацій. This article shows that the content of the term “discourse” depends upon the way of understanding the nature of the ground against which speech is considered. In order to achieve this end, the content of linguistic terms “situation” and “context” is correlated, approaches to treating the nature of the situation are systematized, the principles of situation modelling in the structural and functional paradigms are established, the models of particular, typical and “life” situations are presented.