Наукові роботи студентів та аспірантів. Геолого-географічний факультет

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1126

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Історико-географічні особливості становлення та розвитку системи освіти Луганської області (ХІХ – ст. – початок ХХ ст.)
    (2014-06-21) Панкратьєва, В.В.
    Роль освіти в сучасному світі не можна недооцінювати, оскільки цей процес необхідний і в рівній мірі значимий як для самої людини, так і для розвитку держави. Історія формування системи освіти на Луганщині певною мірою висвітлена в сучасній історико-краєзнавчій літературі та роботах видатних педагогів, які торкаються питань розвитку мережі навчальних закладів та системи освіти, її проблем не тільки для Донбасу, а також України в цілому. Зокрема це роботи Х.Д. Алчевської, С.В. Василенка, Б.Д. Грінченка та ін. Серед сучасників можна назвати В.С. Курило, В.І. Подова та ін. Слід зауважити, що незважаючи на те, що це питання досліджувалося вченими та фахівцями освітньої галузі, але залишаються просторово-часові аспекти, які потребують подальшого уточнення.
  • Ескіз
    Документ
    Територіальні особливості та напрями удосконалення системи освіти Луганської області
    (2014-06-21) Панкратьєва, В.В.
    В роботі представлені результати суспільно-географічного дослідження системи освіти Луганської області. З позиції суспільної географії запропоновано тлумачення сутності поняття «освіта». Проведено аналіз функцій освіти, на основі узагальнення їх класифікацій виділено соціокультурні, соціоекономічні та соціополітичні функції. Окрема увага приділена характеристиці ноосферно-світоглядної функції освіти. Використовуючи методи просторово-часового аналізу, виконано групування районів та міст обласного підпорядкування Луганської області за рівнем розвитку системи освіти. Визначені проблеми та запропоновані напрями удосконалення системи освіти регіону.
  • Документ
    Сучасні тенденції розвитку системи вищої освіти України (суспільно-географічний аспект)
    (2014-06-20) Панкратьєва, В.В.
    Україна унаслідувала у спадщину від Радянського Союзу досить розвинену та розгалужену мережу вищих навчальних закладів із кваліфікованим персоналом та потужною матеріально-технічною базою. Особливістю розвитку вищої освіти в Україні у радянські часи була орієнтація на задоволення потреб планової економіки, у зв’язку з чим переважна більшість випускників вищих навчальних закладів були спеціалістами у сфері інженерно-технологічних та технічних спеціальностей. Пріоритетний розвиток надавався технічним, технологічним, медичним, педагогічним та військовим вищим навчальним закладам