Наукові роботи. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2857
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Организация обучения русскому языку иностранных студентов-филологов в Харьковском национальном университете имени В.Н. Каразина(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Ушакова, Н.И.; Доценко, Н.П.; Ильина, Л.Э.; Мисенева, В.В.; Чжу, Ин; Ушакова, Н.І.; Бєй, Л.Б.; Доценко, Н.П.; Ільїна, Л.Е.; Місеньова, В.В.; Чжу, Ін; Ushakova, N.I.; Bey, L.B.; Dotsenko, N.P.; Ilyina, L.E.; Misenyova, V.V.; Chzhu, InСтатья посвящена принципам организации обучения иностранных студентов-филологов русскому языку как второму иностранному , описана реализация требований новой образовательной парадигмы в модульной программе для студентов факультета иностранных языков.Документ Навчальний комплекс з української мови для іноземців(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.І.; Бєй, Л.Б.; Петров, І.В.; Тростинская, О.Н.; Ушакова, Н.И.; Бей, Л.Б.; Петров, И.В.; Trostynska, O.M.; Ushakova, N.I.; Bey, L.B.; Petrov, I.P.У статті розглянуто складові навчального комплексу з української мови для іноземців, описано принципи побудови, структуру і зміст цих складових, визначено систему завдань і вправ для формування україномовної компетенції іноземних учнів.Документ Проблеми викладання української мови різним категоріям іноземних студентів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Бєй, Л.Б.; Тростинська, О.М.; Бей, Л.Б.; Тростинская, О.Н.; Bey, L.B.; Trostynska, O.M.У статті аналізується склад контингенту іноземних студентів з точки зору можливостей вивчення ними української мови, визначені напрями та зміст курсу для кожної категорії студентів, розглянуті проблеми, що виникають, та запропоновані шляхи їх вирішення.