Навчальні видання. Факультет психології
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1152
Переглянути
Документ Етнопсихологія : підручник(Харків : Харківскьий національний університет імені В.Н. Каразіна, 2019) Павленко, Валентина МиколаївнаПідручник узагальнює сучасні наукові погляди на предмет, історію, основні підходи, поняття та методи етнопсихології. Розглядаються проблеми співвідношення етнічної спільноти й особистості як члена цієї спільноти, а також різні варіанти міжетнічних відносин: міжетнічне ставлення, сприйняття, комунікація, взаємодія як на індивідуальному, так і на груповому рівнях, як у своїх позитивних толерантних формах, так і в негативних – дискримінаційних чи конфліктних. Особливістю цього підручника є те, що останній параграф кожного розділу присвячений внеску сучасних українських вчених у дослідження відповідної проблематики, наведені приклади їх теоретичних та емпіричних розробок. Кожен розділ закінчується переліком контрольних питань для самоперевірки та рекомендованою літературою для кращого засвоєння матеріалу розділу. Підручник розрахований в першу чергу на студентів-психологів університетів, які опановують курс «Етнопсихології», проте він може бути цікавим і корисним також широкому колу читачів, які цікавляться цією проблематикою.Документ История психологии. 7 семестр. Лекции(2014-06-14) Кряж, И.В.Презентации лекций по истории психологии, прочитанных в 2013-14 уч.г. для студентов 4 курса факультета психологии (7 семестр).Документ Методики исследования эмоциональной сферы человека : учебно-методическое пособие(2018) Заика, Е.В.; Зимовин, А.И.В данном пособии систематизированы и описаны как классические, так и новейшие разработанные и модифицированные методики исследования эмоций. Представлен теоретико-методологический анализ проблемы изучения эмоциональных явлений личности. Приведены результаты исследования эмоциональных нарушений при неврозах, органических поражениях мозга, шизофрении. Для подготовки бакалавров, магистров, аспирантов и докторантов по различным психологическим специальностям, также практическим психологам.Документ Психологічні особливості студентського віку. На допомогу кураторам. Вип. 3(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2013) б/аНавчально-методичний центр разом із факультетом психології продовжує публікацію методичних видань, об’єднаних у серію «На допомогу кураторам». Сподіваємося, що надана інформація допоможе кураторам академічних груп постійно вдосконалювати виховну роботу серед студентської молоді. Це видання присвячене психологічним особливостям студентського віку, а також матеріалам діагностики особистісних особливостей студентів. Ми завжди відкриті для спілкування, і якщо ви маєте зауваження та пропозиції, – наш контактний телефон: 707-53-62. Для кураторів академічних груп, викладачів вищих навчальних закладів, слухачів школи педагогічної майстерності.Документ Развитие личности в студенческом коллективе в зависимости от сформированности учебно-профессиональных интересов : учебно-методическое пособие(Харьковский национальный университет имени В.Н. Каразина, 2012) Дусавицкий, А.К.Одним из направлений издательской деятельности учебно-методического центра является переиздание методических материалов прошлых лет. Как известно, новое – это хорошо забытое старое. И часто бывает так, что новые поколения преподавателей ищут пути совершенствования методов обучения, активизации учебно-познавательной деятельности студентов, а все это с успехом уже было проделано их предшественниками. Александр Константинович Дусавицкий – доктор психологических наук, профессор факультета психологии Харьковского национального университета имени В. Н. Каразина, всю свою научную жизнь посвятил проблемам развивающего образования. Это ученый, которому было и есть что сказать – как начинающим, так и опытным преподавателям. Методическое издание, которое вы держите в руках, впервые увидело свет в конце 80-х годов ХХ ст. Фактически, это результат экспериментального исследования, проведенного в Харьковском государственном университете имени А. М. Горького в конце 70-х – начале 80-х годов ХХ века. Исследование было посвящено изучению мотивационно-потребностной основы учебно-профессиональной деятельности, особенностей общения, а также структуры целеполагания и идеалов у студентов.