Навчальні видання. Факультет МЕВтаТБ
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1148
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Рекреалогія : методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи (для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа») освітньої програми «Готельно-ресторанна справа»(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2023) Парфіненко, Тетяна Олексіївна; Parfinenko, Tetyana O.Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи розроблені для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» (освітня програма «Готельно ресторанна справа») і розкривають питання, пов’язані з вивченням курсу «Рекреалогія»: підготовка до практичних занять, самостійної роботи студентів, проміжного та підсумкового контролю, а також рекомендовану літературу. Видання також містить тематичний план курсу, методи навчання та критерії оцінювання, схему нарахування балів, шкалу оцінювання.Документ Інтеграційні процеси в сучасних міжнародних відносинах : методичні рекомендації до семінарських занять та самостійної роботи (для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» освітньої програми «Міжнародні відносини та регіональні студії»)(Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2023) Кучечук, Лариса ВолодимирівнаМетодичні рекомендації до семінарських занять та самостійної роботи розроблені для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» (освітня програма «Міжнародні відносини та регіональні студії») і розкривають питання, пов’язані з вивченням курсу «Інтеграційні процеси в сучасних міжнародних відносинах»: підготовка до семінарських занять, самостійної роботи студентів, проміжного та підсумкового контролю, а також рекомендовану літературу. Видання також містить тематичний план курсу, методи навчання та критерії оцінювання, схему нарахування балів, шкалу оцінювання.Документ Організація ресторанного господарства : методичні рекомендації до семінарських занять, самостійної роботи та виконання індивідуальних науково-дослідних завдань для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 242 «Туризм»(Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022) Кучечук, Лариса ВолодимирівнаМетодичні рекомендації до семінарських занять, самостійної роботи, виконання індивідуальних науково-дослідних завдань розроблені для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 242 «Туризм» і розкривають питання, повʼязані з вивченням курсу «Організація ресторанного господарства»: зміст основних понять дисципліни, підготовка до семінарських занять, самостійної роботи студентів, поточного та підсумкового контролю, індивідуальні завдання, а також рекомендовану літературу. Видання також містить тематичний план курсу, методи навчання та критерії оцінювання, схему нарахування балів, шкалу оцінювання.Документ Основи міжнародної безпеки : методичні рекомендації до семінарських занять та самостійної роботи (для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» освітньої програми «Міжнародні відносини та регіональні студії»)(Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022) Кучечук, Лариса ВолодимирівнаМетодичні рекомендації до семінарських занять та самостійної роботи розроблені для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» (освітня програма «Міжнародні відносини та регіональні студії») і розкривають питання, пов’язані з вивченням курсу «Основи міжнародної безпеки»: підготовка до семінарських занять, самостійної роботи студентів, проміжного та підсумкового контролю, а також рекомендовану літературу та глосарій базових термінів. Видання також містить тематичний план курсу, методи навчання та критерії оцінювання, схему нарахування балів, шкалу оцінювання.