Факультет іноземних мов

Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/32

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 19
  • Ескіз
    Документ
    Німецька мова для біологів та медиків: навчально-методичний посібник. Частина II
    (Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2018) Гусєва, П.Т.; Бугай, О.М.; Мазур, Л.О.
    Навчальне видання призначається для студентів ІІ курсу біологічного та медичного факультетів та є продовженням першої частини даного посібника. Мета посібника – допомога у володінні фаховою лексикою і граматикою, у розвитку навичок монологічного та діалогічного мовлення за певною темою. Навчальні матеріали можна використовувати як для аудиторної, так і для самостійної роботи, зокрема у дистанційному навчанні.
  • Ескіз
    Документ
    Kommunikatives Deutsch
    (ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2017) Гусєва, П.Т.; Корінь, С.М.
    Дані навчальні матеріали з німецької мови призначені для студентів перших курсів усіх немовних факультетів університету, тих, хто починає вивчати німецьку мову. Метою навчальних матеріалів є формування й удосконалення навичок аудіювання, монологічного та діалогічного мовлення, що є важливим аспектом у процесі комунікації.
  • Ескіз
    Документ
    Наука та інновації класичного дослідницького KARAZIN – UNI
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2014) Гусєва, П.Т.; Кургут, Л.П.; Gusyeva, P.T.; Kurgut, L.P.
    Розглядаються проблеми дослідницького університету: наука – навчання: конструювання когнітивно-концептуальної моделі мови, її реалізація, впровадження в ракурсі моделі наукових досліджень інноваційних технологій, комп’ютерних технологій та різнопланових актуальних лінгвопрограм. Висвітлюються алгоритми каузальної семантики через призму граматики тексту на актуальних оригінальної спрямованості дискурсах, схемах для роботи аспірантів, студентів в аудиторії/ самостійно/ на on-line конференціях тощо. Рассматриваются проблемы исследовательского университета: наука – обучение: конструирование когнитивно-концептуальной модели языка, ее реализация, внедрение в ракурсе модели научных исследований инновационных технологий, компьютерных технологий и разноплановых актуальных лингвопрограмм. Рассматриваются алгоритмы каузальной семантики с позиции грамматики текста на актуальных оригинальной направленности дискурсах, схемах для работы аспирантов, студентов в аудитории/ самостоятельно/ на on-line конференциях и пр. The paper deals with the issues addressed by the research university: science – study process: constructing cognitive and conceptual model of the language, its implementation, introduction within the scope of scholarly research innovation technologies, computer technologies and a variety of modern linguistic programs. The algorithm of casual semantics is provided in terms of the text grammar as based on the modern discourses focused on the most pressing topics, frameworks for PhD students and undergraduate students in class/for self-learning/ at the on-line conferences, etc.
  • Ескіз
    Документ
    Посібник з педагогічної практики для студентів факультету іноземних мов
    (ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2013) Мащенко, С.Г.; Свердлова, І.О.; Гусєва, П.Т.; Птушка, А.С.; Скрипник, І.Ю.; Рашевська, Т.М.; Долгополова, Я.В.; Кузьміна, В.С.; Сотникова, С.І.; Дробязко, О.Є.; Золотарьова, Г.М.
  • Ескіз
    Документ
    Швидко навчись правильно читати німецькою
    (2004) Гусєва, П.Т.; Шумська, О.М.
  • Ескіз
    Документ
    “Немовні” факультети: нові завдання навчання і вивчення іноземних мов
    (ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2012) Гусєва, П.Т.
  • Ескіз
    Документ
    Усвоение лексики: методика, психология
    (ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2010) Гусєва, П.Т.; Терещенко, О.Ю.
  • Ескіз
    Документ
    О некоторых аспектах подготовки к межкультурной коммуникации
    (OOO «Книжный дом», 2012) Гусєва, П.Т.
  • Ескіз
    Документ
    Лінгвопроект: концептуальні напрями та модель
    (ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2010) Гусєва, П.Т.; Кургут, Л.П.
  • Ескіз
    Документ
    Концепція Болонської декларації та її реалізації
    (ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2009) Гусєва, П.Т.