Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2852
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 10 з 11
Документ Концепція мовної підготовки іноземців у ВНЗ України(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Ушакова, Н.І.; Дубічинський, В.В.; Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.И.; Дубичинский, В.В.; Тростинская, О.Н.; Ushakova, N.I.; Dubichinskiy, V.V.; Trostynska, O.M.Статтю присвячено розробці основних складників концепції мовної підготовки іноземців у ВНЗ України відповідно до основних положень Державної концепції мовної освіти і міжнародних рівнів володіння іноземною мовою.Документ Организация обучения русскому языку иностранных студентов-филологов в Харьковском национальном университете имени В.Н. Каразина(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Ушакова, Н.И.; Доценко, Н.П.; Ильина, Л.Э.; Мисенева, В.В.; Чжу, Ин; Ушакова, Н.І.; Бєй, Л.Б.; Доценко, Н.П.; Ільїна, Л.Е.; Місеньова, В.В.; Чжу, Ін; Ushakova, N.I.; Bey, L.B.; Dotsenko, N.P.; Ilyina, L.E.; Misenyova, V.V.; Chzhu, InСтатья посвящена принципам организации обучения иностранных студентов-филологов русскому языку как второму иностранному , описана реализация требований новой образовательной парадигмы в модульной программе для студентов факультета иностранных языков.Документ Мовні засоби навчання іноземних студентів міжкультурного спілкування російською мовою(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Ушакова, Н.И.; Ушакова, Н.І.; Ushakova, N.I.У статті розглянуто мовні засоби навчання міжкультурного спілкування російською мовою іноземних студентів українських ВНЗ: соматизми, дієслова мовлення, ідіоми та паремії.Документ Розвиток умінь самостійної діяльності в підручнику з мови навчання для іноземних студентів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.Основні етапи самостійної роботи інтерпретовано для завдань створення підручника з мови навчання для іноземних студентів. Запропоновано алгоритм побудови матеріалів для самостійної роботи, формування основних груп загальнонавчальних умінь.Документ Навчальний комплекс з української мови для іноземців(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.І.; Бєй, Л.Б.; Петров, І.В.; Тростинская, О.Н.; Ушакова, Н.И.; Бей, Л.Б.; Петров, И.В.; Trostynska, O.M.; Ushakova, N.I.; Bey, L.B.; Petrov, I.P.У статті розглянуто складові навчального комплексу з української мови для іноземців, описано принципи побудови, структуру і зміст цих складових, визначено систему завдань і вправ для формування україномовної компетенції іноземних учнів.Документ Метамовний підхід у теорії підручника з мови навчання для іноземних студентів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.У статті розглянуто сучасний стан теоретичної розробки проблеми створення метамови підручника з мови навчання для іноземних студентів. Сформульовано лінгвістичні та методичні вимоги до метамови як одного з визначальних чинників організації розвивального комунікативно-когнітивного процесу навчання.Документ Про відповідність програм із мовної підготовки іноземних студентів європейським компетенціям володіння іноземною мовою(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.Статтю присвячено дослідженню відповідності програм з мовної підготовки іноземних студентів українських ВНЗ та європейських мовних компетенцій CEFR та ALTE.Документ Аспекти підручника з мови навчання для іноземних студентів у контексті акмеологічного освітнього підходу(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.Статтю присвячено проблемам створення у системі підручника з мови навчання для іноземних студентів механізмів розвитку освіченої професійної особистості. Розглядається функціонування аспектів підручника в освітній акмеологічній парадигмі.Документ Інтегрування змістової та організаційної складових навчання у модульній програмі з української мови для іноземних студентів-нефілологів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.І.; Тростинская, О.Н.; Ушакова, Н.И.; Trostynska, O.M.; Ushakova, N.I.У статті розглядаються основні складові навчальної програми з української мови для іноземних студентів, що навчаються нефілологічних специальностей у вищих навчальних закладах України.Документ Реалізація когнітивного аспекту підручника з мови навчання для іноземних студентів у міжкультурній парадигмі(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.Стаття присвячена проблемі створення когнітивних опор у підручнику з мови навчання для іноземних студентів ВНЗ України. Проблема аналізується в контексті сучасної методичної парадигми функціонального описання мови та міжкультурної комунікації.