Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2852

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    К вопросу о роли гласных и согласных в звуковых традициях русского и туркменского языков
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Иванова, Т.А.; Винниченко, С.Д.; Гурмурадова, С.; Іванова, Т.А.; Вінніченко, С.Д.; Гурмурадова, С.; Ivanova, T.A.; Vinnichenko, S.D.; Gurmuradova, S.
    В статье дается анализ роли гласных и согласных звуков в русском и туркменском языках.
  • Ескіз
    Документ
    К вопросу о соответствии видов русских приставочных глаголов туркменским эквивалентам
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Іванова, Т.А.; Винниченко, С.Д.; Мурадова, М.; Иванова, Т.А.; Винниченко, С.Д.; Мурадова, М.; Ivanova, T.A.; Vinnichenko, S.D.; Muradova, M.
    В статье дается сопоставительный анализ глаголов совершенного и несовершенного видов русского и туркменского языков.
  • Ескіз
    Документ
    Некоторые моменты сопоставительного анализа фонетики русского и туркменского языков
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Іванова, Т.А.; Винниченко, С.Д.; Атаєв, А.; Иванова, Т.А.; Винниченко, С.Д.; Атаев, A.; Ivanova, T.A.; Vinnichenko, S.D.
    В статье дается сопоставление некоторых аспектов фонетического строя русского и туркменского языков.
  • Ескіз
    Документ
    Про створення навчального посібника з граматики для студентів-медиків 1 курсу
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Алексєєнко, Т.М.; Іванова, Т.А.; Манівська, Т.Є.; Алексеенко, Т.Н.; Иванова, Т.А.; Манивская, Т.Е.; Alekseenko, T.M.; Ivanova, T.A.; Manivskaya, T.E.
    У статті розглядаються основні складові моделі навчального посібника з граматики, дається методичне обґрунтування організації навчання даному аспекту, описується система завдань та вправ з формування мовної компетенції студентів-медиків першого курсу.