Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2852
Переглянути
4 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Pedagogical features of the development of sociocultural competence in the process of Rural Education(Tocantinópolis : Universidade Federal do Norte do Tocantins , 2022) Tamozhska, Iryna; Piddubna, Nataliia; Pavlova, Inna; Iievliev, Oleksandr; Varga, NataliaThe main purpose of the study is to determine the main features of the pedagogical aspects of sociocultural competence as an element of intercultural communication. Sociocultural competence involves the inclusion of students in intercultural communication, modeled in the classroom in rural education. The implementation of intercultural communication presupposes an adequate mutual understanding of communication participants who are representatives of different cultures. The development of psychological and pedagogical theory and practice has led to increased attention to the formation of sociocultural competence of students in the process of their professional training in rural education. The methodology includes a number of theoretical and research bibliographic methods. First of all, methods of analysis and synthesis of scientific and practical information were applied. The method of systematization and abstract-logical was also applied. As a result, the key aspects of sociocultural competence were identified as an element of the psychology of intercultural communication. Further development is needed on issues related to the formation of sociocultural competence in future students and the use of interdisciplinary connections in the process of their professional training in rural education.Документ Features of professional and pedagogical activity of a higher education teacher(Florencia, Caquetá, Colombia : EDITORIAL PRIMMATE S.A.S, 2023) Tamozhska, Iryna; Tymofiienko, Nataliia; Demianiuk, Antonina; Klyap, Marianna; Tsurkan, MariaDetermining the peculiarities of the pedagogical activity of higher education teachers is important not only from a scientific viewpoint but also for solving strategic and tactical educational problems. Among these problems is the improvement of the quality of higher education, which is one of the priorities. The article aims to reveal the peculiarities of the work of a higher education teacher, his or her professional competencies, and requirements for this profession to improve the efficiency of the educational process and train quality specialists with higher education. The methods used to write the article were analysis, synthesis, generalization, explanation, and qualification of data. One of the main specifics of the professional and pedagogical activities of a higher education teacher is the need to combine research and teaching. A teacher must have a high level of scientific knowledge, be aware of the latest achievements and trends in their field, conduct research, and publish scientific papers. Moreover, he or she must be able to translate complex scientific concepts into an accessible language for students and other listeners to transfer the necessary knowledge and skills.Документ Моделювання професійно-комунікативних ситуацій як засіб удосконалення вмінь ділового спілкування іноземних студентів медичних факультетів закладів вищої освіти(Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021-07-19) Таможська, Ірина Володимирівна; Tamozhska, IrynaОбґрунтовано доцільність моделювання професійно-комунікативних ситуацій для удосконалення вмінь ділового спілкування в іноземних студентів медичних факультетів закладів вищої освіти на заняттях з української мови за професійним спрямуванням. Авторкою представлено ситуації взаємодії презентаційні, інтелектуально-прогностичні, перцептивно-емпатійні, мовленнєві, емоційно-регулятивні, креативні, рефлексійні), наближені до реальних умов професійної діяльності майбутніх фахівців медичної галузі. Професійно комунікативні ситуації створено відповідно до структурних компонентів ділових умінь спілкування (аналітикопрогностичний, емпатійно-перцептивний, емоційно-регулятивний, презентаційно-комунікативний, лінгво-інформаційний, рефлексивно-коригувальний), що вимагає виявлення студентами ділових якостей і вмінь. Зазначено, що в процесі моделю вання професійно-комунікативних ситуацій українська мова виконує комунікативні функції (інтрапрофесійна комунікація, комунікація лікаря з пацієнтом, термінологічна номінація лікарських засобів, професійних об’єктів та явищ). Акцентовано увагу на моделюванні пред- метного та соціального контексту майбутньої професійної діяльності студентів у межах гуманітарного освітнього середовища медичних факультетів закладу вищої освіти. Зробле- но висновок про те, що основна мета сукупності предметних дій студента полягає в прак- тичному перетворенні імітованих професійно-комунікативних ситуацій, де інформація стає засобом здійснення пізнавальної діяльності, у процесі чого вона перетворюється на знання майбутнього фахівця медичної галузі. З’ясовано, що одним із результативних прийомів для створення навчальної комунікативно-мовленнєвої ситуації є аналіз студентами відтвореного дискурсу з урахуванням усіх його функціональних елементів. Представлена трирівнева систе- ма підготовки дискурсивного навчання.Документ Стимулювання професійно-пізнавальної мотивації іноземних студентів-медиків до оволодіння вміннями ділового спілкування під час мовної підготовки(Łomża : Wydawnictwo Międzynarodowej akademii nauk stosowaych w Łomży, 2023) Таможська, Ірина Володимирівна; Tamozhska, IrynaВизначено та теоретично обґрунтовано таку педагогічну умову формування професійно-комунікативної компетентності в майбутніх фахівців медичного галузі під час вивчення філологічних дисциплін, як стимулювання професійно-пізнавальної мотивації студентів до оволодіння вміннями ділового спілкування. Зазначено, що під час мовної підготовки іноземних студентів-медиків необхідно, щоб зміст завдань, які вони виконують, відбивав особливості їхньої діяльності, що сприятиме стимулюванню професійно-пізнавальної мотивації до оволодіння вміннями ділового спілкування, а також підвищуватиме мотивацію щодо вивчення дисциплін гуманітарного циклу. Репрезентовано навчально-методичне забезпечення реалізації педагогічної умови.