Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2852
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Pedagogical features of the development of sociocultural competence in the process of Rural Education(Tocantinópolis : Universidade Federal do Norte do Tocantins , 2022) Tamozhska, Iryna; Piddubna, Nataliia; Pavlova, Inna; Iievliev, Oleksandr; Varga, NataliaThe main purpose of the study is to determine the main features of the pedagogical aspects of sociocultural competence as an element of intercultural communication. Sociocultural competence involves the inclusion of students in intercultural communication, modeled in the classroom in rural education. The implementation of intercultural communication presupposes an adequate mutual understanding of communication participants who are representatives of different cultures. The development of psychological and pedagogical theory and practice has led to increased attention to the formation of sociocultural competence of students in the process of their professional training in rural education. The methodology includes a number of theoretical and research bibliographic methods. First of all, methods of analysis and synthesis of scientific and practical information were applied. The method of systematization and abstract-logical was also applied. As a result, the key aspects of sociocultural competence were identified as an element of the psychology of intercultural communication. Further development is needed on issues related to the formation of sociocultural competence in future students and the use of interdisciplinary connections in the process of their professional training in rural education.Документ English Communication for Scientists : guidance manual for postgraduate students for practical classes and individual work of applicants for the third educational and scientific level of higher education in the specialty 011 ʺEducational, pedagogical sciencesʺ(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Байдала, Вікторія Вікторівна; Baidala, Viktoriia ViktorivnaThe programme of the discipline "Scientific foreign language and Ukrainianlanguage communication" is compiled in accordance with the educational and scientific programme for the training of specialists of the third (educational and scientific) level of higher education, the field of knowledge 01 Education / Pedagogy, speciality 011 Educational, pedagogical sciences.Документ Механізми розвитку стресостійкості у здобувачів вищої освіти як основа ментального здоров’я(Київ : Видавнича група «Наукові перспективи», 2024) Кондрацька, Лариса Вікторівна; Кривошей, Кирило Юрійович; Kondratska, Larysa Viktorivna; Kryvoshei, Kyrylo YuriiovychСтрес є поширеною проблемою сучасного українського академічного середовища, що негативним чином впливає на ментальне здоров’я здобувачів вищої освіти. Вимоги до отримання вищої освіти в поєднанні з тиском повсякденного життя часто спричиняють значний стрес для студентів, тому розуміння викладачами ЗВО конкретних механізмів розвитку стресостійкості має вирішальне значення у допомозі здобувачам ефективно долати різноманітні чинники виникнення стресу. Актуальність проблеми розроблення механізмів розвитку стресостійкості зумовлена зростаючими вимогами сучасної дійсності до українського студентства, яка характеризуються високим рівнем психічного напруження через військові дії та терористичні атаки. Стаття присвячена дослідженню механізмів розвитку стресостійкості у здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану. Підкреслюється важливість розвитку стресостійкості як невід’ємної складової ментального здоров’я здобувачів вищої освіти. Метою статті є визначення та обґрунтування механізмів, що сприяють розвитку стресостійкості у здобувачів вищої освіти, а також розробка практичних рекомендацій щодо впровадження цих механізмів в освітній процес закладів вищої освіти. У статті аналізується феномен стресостійкості, компоненти та механізми, які впливають на долання стресогенних ситуацій. Сформульоване поняття стресостійкості здобувачів вищої освіти. Досліджуються різні фактори та стратегії, які сприяють здатності студентів ефективно управляти своїм психоемоційним станом та долати стресові фактори, що зустрічаються в Актуальні питання у сучасній науці № 8(26) 2024 837 академічному середовищі та повсякденному житті. Розглядаючи основні підходи до формування стресостійкості у здобувачів вищої освіти, звертається увага на психологічні, соціальні та педагогічні аспекти цього феномена. Заглиблюючись в специфіку механізмів розвитку стресостійкості серед студентів вищих навчальних закладів, підкреслюється важливість розвитку ключових компетентностей та Soft Skills, які відіграють вирішальну роль у навчальній та професійній діяльності, а також у творчій, соціальній та особистій сферах. Аргументована необхідність подальшого виділення педагогічних умов розвитку стресостійкості у здобувачів вищої освіти. Особлива увага приділяється розумінню того, як студенти можуть справлятися зі стресовими ситуаціями без шкоди для свого психічного та фізичного здоров'я. Результати дослідження містять інформацію для педагогічних працівників закладів вищої освіти, які прагнуть виховувати стійких особистостей, здатних розвиватись професійно, інтелектуально та особистісно, в умовах військових дій та терористичних атак.Документ Нові наукові горизонти: досягнення, пошук : VI Міжнародна студентська конференція : збірник наукових праць. Вип. 6(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024) Карпенко, Надія Олександрівна; Ушакова, Наталія Ігорівна; Іванова, Тетяна Анатоліївна; Karpenko, Nadiia OleksandrivnaУ збірнику представлено наукові розвідки іноземних здобувачів вищої освіти Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, Харківського національного автомобільно-дорожнього університету, Київського національного університету імені Т.Г. Шевченка. У статтях дослідників розглядаються проблеми молоді в сучасному світі, економічні та екологічні виклики в різних країнах, питання сучасної медицини та психології, аспекти вивчення гуманітарних дисциплін, глобальні проблеми людства тощо.