Факультет психології
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/44
Переглянути
460 результатів
Результати пошуку
Документ Вісник Харківського національного університету. № 493. Серія: Психологія. Розвивальне навчання в Україні: стан і перспективи. Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2000) Харківський національний університет імені В.Н. КаразінаДокумент Вісник Харківського університету. № 460. Серія: Психологія(Харків, 1999) Харківський національний університетДокумент Вісник Харківського державного університету. № 439. Серія: Психологія, політологія. Особистість і трансформаційні процеси у суспільстві. Психолого-педагогічні проблеми сучасної освіти : Матеріали ІІІ Харківських міжнародних психологічних читань. Частини 4, 5(Харків, 1999) Харківський державний університетДокумент Вісник Харківського державного університету. № 439. Серія: Психологія, політологія. Особистість і трансформаційні процеси у суспільстві. Психолого-педагогічні проблеми сучасної освіти : Матеріали ІІІ Харківських міжнародних психологічних читань. Частини 1, 2(Харків, 1999) Харківський державний університетДокумент Вісник Харківського державного університету. № 439. Серія: Психологія, політологія. Особистість і трансформаційні процеси у суспільстві. Психолого-педагогічні проблеми сучасної освіти : Матеріали ІІІ Харківських міжнародних психологічних читань. Частина 3(Харків, 1999) Харківський державний університетДокумент Етнопсихологія : підручник(Харків : Харківскьий національний університет імені В.Н. Каразіна, 2019) Павленко, Валентина МиколаївнаПідручник узагальнює сучасні наукові погляди на предмет, історію, основні підходи, поняття та методи етнопсихології. Розглядаються проблеми співвідношення етнічної спільноти й особистості як члена цієї спільноти, а також різні варіанти міжетнічних відносин: міжетнічне ставлення, сприйняття, комунікація, взаємодія як на індивідуальному, так і на груповому рівнях, як у своїх позитивних толерантних формах, так і в негативних – дискримінаційних чи конфліктних. Особливістю цього підручника є те, що останній параграф кожного розділу присвячений внеску сучасних українських вчених у дослідження відповідної проблематики, наведені приклади їх теоретичних та емпіричних розробок. Кожен розділ закінчується переліком контрольних питань для самоперевірки та рекомендованою літературою для кращого засвоєння матеріалу розділу. Підручник розрахований в першу чергу на студентів-психологів університетів, які опановують курс «Етнопсихології», проте він може бути цікавим і корисним також широкому колу читачів, які цікавляться цією проблематикою.Документ Предиктори та виміри соціальної близькості(2019-11) Зімовін, Олексій Іванович; Zimovin, OleksiiУ статті представлено результати дослідження предикторів та вимірів соціальної близькості. Соціальна близькість розглядається як базовий вимір психіки людини, який відображається у розумінні, довірі до іншого та сприйнятті його переконань. Визначено, що предиктори соціальної близькості пов’язані з ідеалом особистості – сприймана відповідність інших ідеалу суб’єкта та сприймана відповідність самого суб’єкта ідеалу. В обговоренні результатів ідеал інтерпретується як мета-чинник соціальної близькості, тобто динамічне узагальнення, в якому усвідомлюється інтерес особистості до самої себе, інших людей, світу. Описано соціально-психологічний феномен парадоксу толерантності – збільшення толерантності до інших соціальних груп призводить до збільшення соціальної дистанції до власної групи. Виявлено два базових виміри соціальної близькості: поінформованість-невідомість та подібність-інакшість. Суб’єкти сприймають осіб, про яких вони мають інформацію, та подібних до себе як соціально близьких.Документ Самостійна навчально-пізнавальна діяльність студентів - ключова складова кредитно-модульної системи організації навчального процесу(Харків : Українська інженерно-педагогічна академія, 2008-06-26) Козаченко, Н.Ю.; Комишан, Анатолій ІвановичНа основі аналізу сутності та організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів розкрито один із підходів щодо удосконалення організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. запропоновано розробку і запровадження в у навчально-виховний процес ВНЗ план-графіка самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів з метою систематизації та упорядкування позааудиторної діяльності студентів і планомірності виконання завдань самостійної роботи, а також якості їхньої підготовки до навчальних занять.Документ Аналіз підходів до визначення рейтингу студента(Харків : ПФ "Колегіум", 2010-01-21) Комишан, Анатолій Іванович; Хударковський, Костянтин ІгоровичЗдійснено аналітичний огляд зарубіжного та вітчизняного досвіду визначення рейтингу студентів.Авторами кредитно-модульна система організації навчального процесу розглядається як така, що має сприяти самостійності, активності та свідомості студентів, а визначення їхнього рейтингу саме як управління навчальною діяльністю студентів.Документ Психологія залежності(Харків : КП "Міськдрук", 2012) Шапар, Віктор Борисович; Бондаренко, Володимир Васильович; Комишан, Анатолій ІвановичНа основі досвіду авторів монографії систематизовано сучасні погляди на актуальні проблеми педагогічної психології - психічні залежності підлітків. Розкрито сутність психічної залежності, тенденції формування та розповсюдження комп'ютороманії, наркотичної, алкогольної та тютюнової залежностей. Особливий акцент зроблено на особливостях поведінки підлітків, що зумовлені як вживання психоактивних речовин, так і різноманітним видам комп'ютерної залежностей. Наводяться сучасні дані про наукові підходи щодо попередження, профілактики та зняття синдрому психічної залежності у підлітків.