Перегляд за Автор "Алексеенко, Т.Н."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Cтруктура навчального комплексу з російської мови для іноземних студентів-медиків(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Алексєєнко, Т.М.; Манівська, Т.Є.; Алексеенко, Т.Н.; Манивская, Т.Е.; Alekseenko, T.M.; Manivskaya, T.E.У статті презентується навчальний комплекс для іноземних студентів -медиків 1 курсу та дається опис принципів його побудови та змісту.Документ Модульна програма з російської мови для іноземних студентів-нефілологів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Алексєєнко, Т.М.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Алексеенко, Т.Н.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.; Alekseenko, T.M.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.У статті запропонована «Програма з російської мови для іноземних студентів-нефілологів», що розроблена з урахуванням вимог кредитно-модульного навчання. Визначається зміст, структура й основні складові програми.Документ Навчання реферування наукового тексту іноземних студентів-нефілологів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Алексєєнко, Т.М.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Alekseenko, T.M.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.; Алексеенко, Т.Н.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.У статті розглядаються основні принципи навчання реферування студентів-іноземців, визначається місце реферування у системі занять з російської мови, описується розроблений з урахуванням визначених положень навчальний посібник з реферування.Документ Обучение русскому языку иностранных студентов-нефилологов на продвинутом этапе(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Алексеенко, Т.Н.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.; Корепанова, Т.Э.; Алексєєнко, Т.М.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Корєпанова, Т.Е.; Alekseenko, T.M.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.; Corepanova, T.E.В статье описаны основные направления и принципы обучения русскому языку иностранных студентов-нефилологов продвинутого этапа в Харьковском национальном университете имени В.Н. Каразина. Представлены учебные комплексы и пособия по русскому языку для иностранцев различных специальностей, разработанные на кафедре языковой подготовки ЦМО.Документ Организация самостоятельной работы студентов-медиков на продвинутом этапе(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Алексєєнко, Т.М.; Манівська, Т.Є.; Алексеенко, Т.Н.; Alekseenko, T.M.; Manivskaya, T.E.; Аль Аббаді, Ахмад; Al Abbadi, Ahmad; Манивская, Т.Е.; Аль Аббади, АхмадВ статье рассматриваются виды, формы и условия эффективности самостоятельной работы иностранных студентов-медиков на продвинутом этапе обучения в сфере профессионального общения, представлена и методически обоснована система упражнений и заданий учебного пособия (рабочей тетради) для самостоятельной работы.Документ Організація навчання монологічного мовлення студентів-медиків першого курсу(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Алексєєнко, Т.М.; Алексеенко, Т.Н.; Alekseenko, T.M.У статті дається методичне обґрунтування й опис методичних одиниць системи навчання комунікативно значущих типів монологічних повідомлень, розглядається система завдань і вправ для поетапного формування навичок і вмінь монологічного мовлення з візуальною опорою на матеріалі текстів за фахом для студентів-медиків першого курсу.Документ Про створення навчального посібника з граматики для студентів-медиків 1 курсу(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Алексєєнко, Т.М.; Іванова, Т.А.; Манівська, Т.Є.; Алексеенко, Т.Н.; Иванова, Т.А.; Манивская, Т.Е.; Alekseenko, T.M.; Ivanova, T.A.; Manivskaya, T.E.У статті розглядаються основні складові моделі навчального посібника з граматики, дається методичне обґрунтування організації навчання даному аспекту, описується система завдань та вправ з формування мовної компетенції студентів-медиків першого курсу.