Перегляд за Автор "Гусєва, Н.В."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Географія внутрішнього туризму: Методичні рекомендації до аудиторної та самостійної роботи магістрантів, які навчаються за спеціальністю 106. Географія освітньо-професійною програмою «Географія рекреації та туризму»(2018-08-06) Гусєва, Н.В.Методичні рекомендації розроблені відповідно до програми курсу «Географія внутрішнього туризму», який входить до циклу професійної та практичної підготовки магістрів географії, географії рекреації та туризму. Мета – надати методичну допомогу магістрантам при підготовці до аудиторних занять та розвивати навички самостійної роботи при вивченні курсу «Географія внутрішнього туризму». Методичні рекомендації розраховані на студентів рівня вищої освіти «магістр» денного і заочного відділень факультету геології, географії, рекреації і туризму, які навчаються за спеціальністю 106. Географія освітньо-професійною програмою «Географія внутрішнього туризму». Вони містять загальні відомості про курс з вимогами до формування компетентностей магістрантів, структуру курсу, список рекомендованих джерел, перелік тем і завдань для практичних занять, завдання для самостійного опрацювання, питання до контрольної роботи, питання до екзаменаційного контролю, систему оцінювання навчальних досягнень студентів.Документ Зовнішньоекономічні зв’язки України : навчально-методичний посібник(2016-12-16) Гусєва, Н.В.; Кулєшова, Г.О.; Ключко, Л.В.Навчально-методичний посібник розроблено згідно з програмою курсу «Зовнішньоекономічні зв’язки України», який є одним із важливих в циклі професійної та практичної підготовки бакалаврів географії. Головна мета посібника – надати методичну допомогу студентам та сприяти удосконаленню навичок самостійної роботи при вивченні та засвоєнні теоретичних знань і виконанні практичних завдань з курсу «Зовнішньоекономічні зв’язки України». Для студентів денного і заочного відділень факультету геології, географії, рекреації і туризму, які навчаються за напрямом підготовки «Географія».Документ Методичні рекомендації щодо проходження економіко-географічного етапу навчальної природничо -наукової практики студентів 1 курсу напряму підготовки «Географія»(2015-06-11) Нємець, Л.М.; Сегіда, К.Ю.; Гусєва, Н.В.Методичні рекомендації розроблені для студентів -географів щодо проходження економіко-географічного етапу н авчальної природничо-наукової практики, яка проводиться після першого курсу і є невід’ємною складовою підготовки бакалаврів географії . Мета: надати методичну допомогу студентам в розвитку навичок самостійної роботи при проходженні економіко -географічного е тапу навчальної природничо-наукової практики. Методичні рекомендації розраховані на студентів денного та заочного відділення геолого-географічного факультету, які навчаються за напрямом «Географія». Методичні рекомендації містять загальні відомості про мету та завдання економіко-географічного етапу навчальної практики, розкривають з міст діяльності студентів-практикантів та форми звітності студента про практику. В них сформовані вимоги до оформлення звіту, надається список рекомендованих джерел інформації, а також систему оцінювання навчальних досягнень студентів. Методичні рекомендації включають в себе індивідуальний щоденник практики, що заповняється кожним студентом самостійно і здається разом із звітом.Документ Основи соціальної географії: навчальний посібник(2016-12-16) Нємець, Л.М.; Сегіда, К.Ю.; Гусєва, Н.В.Навчальний посібник присвячений розгляду низки теоретичних та прикладних питань соціальної географії. Містить короткий словник понять до курсу «Основи соціальної географії» українською, російською, англійською мовами. Головна мета посібника – сприяти більш ефективному оволодінню системою теоретичних і фактичних знань, практичних умінь самостійного дослідження тощо. Для студентів та аспірантів географічних спеціальностей, а також всіх, хто цікавиться питаннями соціальної географії.Документ Практикум з проблем регіонального розвитку: Методичні рекомендації до аудиторної та самостійної роботи магістрантів, які навчаються за спеціальністю 106. Географія освітньо-професійною програмою «Економічна та соціальна географія»(2018-08-06) Гусєва, Н.В.Методичні рекомендації розроблені відповідно до програми курсу «Практикум з проблем регіонального розвитку», який входить до циклу професійної та практичної підготовки магістрів географії, економічної та соціальної географії. Мета – надати методичну допомогу магістрантам при підготовці до аудиторних занять та розвивати навички самостійної роботи при вивченні курсу «Практикум з проблем регіонального розвитку». Методичні рекомендації розраховані на студентів рівня вищої освіти «магістр» денного і заочного відділень факультету геології, географії, рекреації і туризму, які навчаються за спеціальністю 106. Географія освітньо-професійною програмою «Економічна та соціальна географія». Вони містять загальні відомості про курс з вимогами до формування компетентностей магістрантів, структуру курсу, список рекомендованих джерел, перелік тем і завдань для практичних занять, завдання для самостійного опрацювання, питання до контрольної роботи, питання до залікового контролю, систему оцінювання навчальних досягнень студентів.Документ Робочий зошит для практично-семінарських занять з курсу «Економічна і соціальна географія України»(2016-06-21) Нємець, Л.М.; Вірченко, П.А.; Гусєва, Н.В.Мета навчального курсу: формувати практичні навички та закріплювати знання про особливості суспільно-географічного положення України, її природно-ресурсний потенціал, демографічну ситуацію в країні, розвиток та розміщення провідних галузей господарства та міжгалузевих комплексів тощо. Важливим завданням курсу є формування практичних навичок з аналізу сучасного стану соціально-економічного розвитку адміністративних областей України, визначення перспектив їх розвитку.Робочий зошит розрахований на студентів денного і заочного відділень факультету геології, географії, рекреації і туризму, які навчаються за напрямком підготовки «Географія».Документ Системний аналіз в туристсько-рекреаційній діяльності: методичні вказівки для аудиторної та самостійної роботи магістрантів, які навчаються за спеціальністю «Географія рекреації та туризму»(2017-03-08) Нємець, К.А.; Гусєва, Н.В.Методичні вказівки розроблені відповідно до програми курсу «Системний аналіз в туристсько-рекреаційній діяльності» як одного з найважливіших у циклі фундаментальної підготовки фахівців з рекреації. Мета: надати методичну допомогу студентам при підготовці до аудиторних занять та розвивати навички самостійної роботи при вивченні курсу «Системний аналіз в турист- сько-рекреаційній діяльності». Методичні вказівки розраховані на студентів рівня вищої освіти «магістр» денного і заочного відділень факультету геології, географії, рекреації і туризму, які навчаються за спеціальністю «Географія рекреації та туризму». Вони містять загальні відомості про курс, тематичний план (структуру) курсу, навчальну програму з вимогами до формування ко м- петентностей студентів, рекомендовану літературу, перелік тем і планів практичних занять, методичні вказівки до їх виконання, глосарій, питання до екзаменаційного контролю, приклад екзаменаційного контролю, систему оцінювання навчальних дося гнень студентів.Документ Системний аналіз в туристсько-рекреаційній діяльності: методичні вказівки для аудиторної та самостійної роботи магістрантів, які навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія» спеціалізацією «Рекреація та екскурсійна діяльність»(2017-03-08) Нємець, К.А.; Гусєва, Н.В.Методичні вказівки розроблені відповідно до програми курсу «Системний аналіз в туристсько-рекреаційній діяльності» як одного з найважливіших у циклі фундаментальної підготовки магістрів економічної та соціальної географії. Мета: надати методичну допомогу студентам при підготовці до аудиторних занять та розвивати навички самостійної роботи при вивченні курсу «Системний аналіз в турист- сько-рекреаційній діяльності». Методичні вказівки розраховані на студентів рівня вищої освіти «магістр» денного і заочного відділень факультету геології, географії, рекреації і туризму, які навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія» спеціалізацією «Рекреація та екскур- сійна діяльність». Вони містять загальні відомості про курс, тематичний план (структуру) курсу, навчальну програму з вимогами до формування компетентностей студентів, реко- мендовану літературу, перелік тем і планів практичних занять, методичні вказівки до їх виконання, глосарій, питання до екзаменаційного контролю, приклад екзаменаційного ко- нтролю, систему оцінювання навчальних досягнень студентів.