Перегляд за Автор "Копилова, О.В."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Модульна програма з російської мови для іноземних студентів-нефілологів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Алексєєнко, Т.М.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Алексеенко, Т.Н.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.; Alekseenko, T.M.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.У статті запропонована «Програма з російської мови для іноземних студентів-нефілологів», що розроблена з урахуванням вимог кредитно-модульного навчання. Визначається зміст, структура й основні складові програми.Документ Монолог-міркування в системі навчання іноземних студентов-нефілологов(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2012-05) Саніна, Л.П.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Санина, Л.П.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.; Sanina, L.P.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.У статті розглядається проблема навчання монологу-міркування студентів-нефілологів, визначається напрям роботи над даним типом монологічного висловлювання. Пропонуються прийоми навчання і система вправ.Документ Навчання реферування наукового тексту іноземних студентів-нефілологів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Алексєєнко, Т.М.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Alekseenko, T.M.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.; Алексеенко, Т.Н.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.У статті розглядаються основні принципи навчання реферування студентів-іноземців, визначається місце реферування у системі занять з російської мови, описується розроблений з урахуванням визначених положень навчальний посібник з реферування.Документ Обучение русскому языку иностранных студентов-нефилологов на продвинутом этапе(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Алексеенко, Т.Н.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.; Корепанова, Т.Э.; Алексєєнко, Т.М.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Корєпанова, Т.Е.; Alekseenko, T.M.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.; Corepanova, T.E.В статье описаны основные направления и принципы обучения русскому языку иностранных студентов-нефилологов продвинутого этапа в Харьковском национальном университете имени В.Н. Каразина. Представлены учебные комплексы и пособия по русскому языку для иностранцев различных специальностей, разработанные на кафедре языковой подготовки ЦМО.Документ Про створення лінгвосоціокультурного адаптаційного центру для іноземних громадян(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Назиров, З.Ф.; Ушакова, Н.І.; Тростинська, О.М.; Копилова, О.В.; Назыров, З.Ф.; Ушакова, Н.И.; Тростинская, О.Н.; Копылова, Е.В.; Nazyrov, Z.F.; Ushakova, N.I.; Trostynska, O.M.; Kopylova, O.V.У статті обґрунтовується необхідність створення центру лінгвосоціокультурної адаптації для іноземних громадян, аналізуються складові процесу адаптації, розглядаються основні напрямки роботи адаптаційного центру.Документ Пути оптимизации обучения чтению иностранных студентов-экономистов(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Санина, Л.П.; Копылова, Е.В.; Курилюк, Т.И.; Ли, Шуан; Саніна, Л.П.; Копилова, О.В.; Курилюк, Т.І.; Лі, Шуан; Sanina, L.P.; Kopylova, E.V.; Kurilyuk, T.I.; Li, ShuanВ статье рассматриваются направления организации учебного материала, оптимизирующего процесс обучению чтению специальной литературы иностранных студентов-экономистов.