Перегляд за Автор "Меркулова, Т.К."
Зараз показуємо 1 - 12 з 12
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Enjoyable pronunciation activities for young learners(2006) Меркулова, Т.К.Документ Вивчаємо теоретичну фонетику: конспекти лекцій(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2004) Малімонова, Н.В.; Меркулова, Т.К.Документ Закріплення граматичних навичок студентів 3 курсу мовного ВНЗ із застосуванням аудіювання(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2009) Верич, К.О.; Меркулова, Т.К.Документ Использование коммуникативных заданий для совершенствования грамматической и профессиональной компетенции студентов старших курсов языковых вузов(ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2011) Кузьмина, В.С.; Меркулова, Т.К.Принцип коммуникативного и коммуникативно-ориентированного обучения иностранным языкам привлекает преподавателей тем, что дает возможность развивать языковые и речевые способности студентов посредством активного вовлечения их в решение широкого круга значимых, реалистичных, имеющих смысл и достижимых задач, успешное завершение которых приносит студентам удовлетворение и повышает их уверенность в себе.Документ Использование коммуникативных заданий для формирования и совершенствования грамматической и профессиональной компетенции студентов старших курсов языковых вузов(2011) Кузьмина, В.С.; Меркулова, Т.К.Принцип коммуникативного и коммуникативно-ориентированного обучения иностранным языкам привлекает преподавателей тем, что дает возможность развивать языковые и речевые способности студентов посредством активного вовлечения их в решение широкого круга значимых, реалистичных, имеющих смысл и достижимых задач, успешное завершение которых приносит студентам удовлетворение и повышает их уверенность в себе.Документ Особенности адаптации художественного текста для школьников 5-6 классов средней школы(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2012) Кузьмина, В.С.; Меркулова, Т.К.Документ Повышение мотивации студентов языковых вузов к изучению профилирующих дисциплин путем оптимизации использования аудиторного времени(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2011) Кузьмина, В.С.; Меркулова, Т.К.Документ Посібник для самостійної роботи з англійської мови для студентів 4 курсу(Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2010) Варенко, Т.К.; Меркулова, Т.К.; Паповянц, Е.Г.; Шпак, О.В.Посібник призначений для використання під час самостійної роботи студентів 4 курсу англійського відділення факультету іноземних мов. Мета посібника – удосконалення граматичних та лексичних навичок, якими повинні володіти користувачі мови на рівні С1 за стандартами „Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти, вивчення, викладання, оцінювання”, а також розвиток такого виду мовленнєвої діяльності, як аудіювання. У посібнику застосовуються автентичні тексти, що надають великий обсяг інформації стосовно особливостей систем освіти та права у Великій Британії та США.Документ Практична граматика англійської мови для студентів 3 курсу. Безособові форми дієслова. Частина 1. Інфінітив(ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2010) Меркулова, Т.К.; Кузьміна, В.С.; Набокова, І.Ю.; Липецька, В.С.Документ Працюємо самостійно: Навчально-методичний посібник для самостійної роботи з англійської мови для студентів 3 курсу(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2010) Варенко, Т.К.; Кузьміна, В.С.; Меркулова, Т.К.; Набокова, І.Ю.Документ Пути повышения эффективности педагогической практики студентов 4 курса факультета иностранных языков(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Кузьмина, В.С.; Меркулова, Т.К.Педагогическая практика – это важная составная часть учебного процесса в специализированном вузе; она дает студентам возможность продемонстрировать приобретенные лингвистические и методические навыки и умения. В статье намечены пути повышения эффективности педпрактики, а такжеповышения мотивации студентов к педагогической деятельности. Авторами разработана анкета для студентов 4 курса, которая поможет сделать выводы об основных трудностях, с которыми студенты-практиканты могут столкнуться при прохождении педпрактики. Педагогічна практика є важливою складовою частиною учбового процесу у спеціалізованому вищому учбовому закладі; вона дає студентам можливість продемонструвати отримані лінгвістичні та методичні навички та вміння. Устатті позначенішляхи підвищення ефективності педагогічної практики, а також мотивації студентів до педагогічної діяльності. Авторами розроблена анкета для студентів 4 курсу, яка допоможе зробити висновки, що до основних проблем, з якими студенти-практиканти можуть зіткнутися під час проходження педагогічної практики. Pedagogical practice is an important component of the learning process in a specialized educational establishment; it gives students a possibility to demonstrate the acquired skills and abilities in the field of linguistics andmethods of teaching. In the article, ways of increasing the effectiveness of pedagogical practice as well as of students’ motivation to choose the profession of a teacher are singled out. The authors made up a questionnaire for the fourth-year students which will help make conclusions about the main problems which students may face during their pedagogical practice.Документ Складне речення. Практична граматика англійської мови для студентів 4 курсу(Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2010) Меркулова, Т.К.; Шпак, О.В.Даний посібник рекомендується як основний курс практичної граматики для студентів 4 курсу англійського відділення факультету іноземних мов. Посібник призначений для розвитку вмінь та удосконалення навичок застосування граматичних явищ і структур, якими повинні володіти користувачі мови на рівні С1 за стандартами „Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти, вивчення, викладання, оцінювання”. У вправах посібника застосовується сучасна розмовна англійська мова, яка віддзеркалює побутові, навчальні та ділові ситуації. Посібник вміщує також глосарій основних граматичних термінів.