Перегляд за Автор "Птушка, А.С."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Невідповідність чоловіка й жінки утилітарним нормам як джерело сміхового ефекту англомовного анекдоту(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Птушка, А.С.Ця стаття присвячена дослідженню когнітивних механізмів створення сміхового ефекту англомовного анекдоту, закорінених на невідповідності персонажів чоловіка й жінки утилітарним нормам. Результати аналізу мовної об’єктивації стереотипних уявлень представників англомовної лінгвокультури демонструють кількісну і якісну асиметрію. Знайдена кількісна та якісна асиметрія відбиває найбільш соціально значущі гендерно специфічні вимоги до чоловіка й жінки як членів англомовного соціуму. Данная статья посвящена исследованию когнитивных механизмов создания смехового эффекта англоязычного анекдота, основанных на несоответствии персонажей мужчины и женщины утилитарным нормам. Результаты анализа языковой объективации стереотипных суждений представителей англоязычной лингвокультуры демонстрируют количественную и качественную асимметрию. Найденная количественная и качественная асимметрия отбивает наиболее социально значимые гендерно специфические требования к мужчине и женщине как членам англоязычного социума. This article is devoted to the research of cognitive mechanisms of the creation of laughter effect of the English-language anecdote, which are based on the disparity of characters of man and woman to the utilitarian norms. The results of the analysis of linguistic objectification of stereotype presentations of representatives of English-language lingo-culture demonstrate quantitative and high-quality asymmetry. The found quantitative and high-quality asymmetry reflects the most socially meaningful gender-specific demands to the man and woman as to the members of English-language society.Документ Невідповідність чоловіків утилітарним нормам як джерело сміхового ефекту у тексті англомовного анекдоту(ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2017) Птушка, А.С.Стаття присвячена дослідженню когнітивних механізмів створення сміхового ефекту англомовного анекдоту, закорінених на невідповідності чоловіків утилітарним нормам. Результати аналізу мовної об’єктивації стереотипних уявлень представників англомовної лінгвокультури демонструють кількісну і якісну асиметрію. Знайдена кількісна та якісна асиметрія відбиває найбільш соціально значущі гендерно специфічні вимоги до чоловіків як членів англомовного соціуму.Документ Невідповідність чоловіків морально-етичним нормам як джерело сміхового ефекту англомовного анекдоту(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Птушка, А.С.Ця стаття присвячена дослідженню когнітивних механізмів створення сміхового ефекту англомовного анекдоту, закорінених на невідповідності чоловіків морально-етичним нормам. Результати аналізу демон- струють кількісну і якісну асиметрію у сміховій репрезентації чоловіків у текстах англомовних анекдотів. Знайдена кількісна та якісна асиметрія відбиває найбільш соціально значущі гендерно специфічні вимоги до чоловіків як членів англомовного соціуму. Упідґрунті цих вимог лежать традиційні гендерні еталонні ролі захисників-годувальників. Данная статья посвящена исследованию когнитивных механизмов создания смехового эффекта англоязычного анекдота, основанных на несоответствии мужчин морально-этическим нормам. Результаты анализа демонстрируют количественную и качественную асимметрию в смеховой репрезентации мужчин в текстах англоязычных анекдотов. Найденная количественная и качественная асимметрия отбивает наиболее социально значимые гендерно специфические требования к мужчинам как членам англоязычного социума. В подпочве этих требований лежат традиционныегендерные эталонные роли защитников-кормильцев. This article is dedicated to the research of cognitive mechanisms of the creation of humorous effect of an English anecdote, which are based on the disparity of men to the mental and ethical norms. The results of the analysis demonstrate quantitative and qualitative asymmetry in the humorous representation of men in the texts of English anecdotes. The found quantitative and qualitative asymmetry reflects the most socially meaningful gender-specific requirements to the men as to the members of English society. These demands depart from the traditional gender standard roles of defenders-bread-winners.Документ Посібник з педагогічної практики для студентів факультету іноземних мов(ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2013) Мащенко, С.Г.; Свердлова, І.О.; Гусєва, П.Т.; Птушка, А.С.; Скрипник, І.Ю.; Рашевська, Т.М.; Долгополова, Я.В.; Кузьміна, В.С.; Сотникова, С.І.; Дробязко, О.Є.; Золотарьова, Г.М.Документ Сучасні методики викладання англійської мови. Лекція № 1: Історія методики викладання іноземних мов(2012-10-17T21:35:32Z) Птушка, А.С.Документ Тестова методика навчання читанню(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Птушка, А.С.Ця стаття присвячена дослідженню тестовій методиці навчання читанню. У статті докладно розглянуто терміни «читання» та «тест». Проаналізовано тестову методику навчання читанню. Виявлено особливості використання тестового контролю, найпопулярніші різновидності тестів та ефективність цих тестів. Данная статья посвящена исследованию тестовой методики обучения чтению. В статье подробно рассмотрены термины «чтение» и «тест». Проанализирована тестовая методика обучения чтению. Выявлены особенности использования тестового контроля, самые популярные разновидности тестов и эффективность этих тестов. This article is devoted to the research of test method of teaching reading. The article examined in detail the terms "reading" and "test". Test method of teaching reading is analysed. The features of the use of test control, the most popular varieties of tests and the efficiency of these tests are exposed.