Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Навчально-науковий інститут міжнародної освіти за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 115
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cтруктура навчального комплексу з російської мови для іноземних студентів-медиків(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Алексєєнко, Т.М.; Манівська, Т.Є.; Алексеенко, Т.Н.; Манивская, Т.Е.; Alekseenko, T.M.; Manivskaya, T.E.У статті презентується навчальний комплекс для іноземних студентів -медиків 1 курсу та дається опис принципів його побудови та змісту.Документ “Salam! Ni hao! Здравствуйте!..”: досвід порівняльного аналізу формул мовленнєвого етикету в різних мовах(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2012-05) Бурякова, О.С.; Куплевацька, Л.О.; Петренко, І.П.; Бурякова, Е.С.; Куплевацкая, Л.А.; Петренко, И.П.; Buryakova, О.S.; Kuplevatska, L.A.; Petrenko, I.P.У статті розглядається проблема вивчення етикетної лексики російської мови в іншомовній аудиторії. Порівняльний аналіз формул вітання та їх коментування викладачем надасть можливість іноземним студентам правильно вживати одиниці етикетної лексики в повсякденному спілкуванні.Документ Аспекти підручника з мови навчання для іноземних студентів у контексті акмеологічного освітнього підходу(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.Статтю присвячено проблемам створення у системі підручника з мови навчання для іноземних студентів механізмів розвитку освіченої професійної особистості. Розглядається функціонування аспектів підручника в освітній акмеологічній парадигмі.Документ Бинарный урок по литературе в китайской аудитории(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти., 2010) Валит, Е.С.; Ши, Хуншэн; Валіт, О.С.; Ши, Хуншен; Valit, E.S.; Shi, HongshengВ статье предлагается активизировать не новую, но, на взгляд авторов, достаточно продуктивную модель урока в работе с иностранными студентами-гуманитариями – бинарный урок, проводимый двумя преподавателями – носителем изучаемого языка (русского) и родного языка (китайского). Обосновывается также необходимость учета некоторых этноспецифических факторов, этнокультурных традиций в преподавании предмета “Литература”, что обеспечивает усиление внутрипредметных и межпредметных связей, позволяет сделать урок результатом творчества не только двух педагогов, но и студентов.Документ В гостях у Кирилла и Мефодия : [о выставке «Сокровища славянской культуры», подгот. ЦНБ и Музеем археологии и этнографии Слобод. Украины при ХНУ им. В. Н. Каразина](Харьков, 2002) Мелихов, Виктор ГригорьевичМеліхов Віктор Григорович – з 1961 по 2018 рр. - викладач, старший викладач підготовчого факультету для іноземних студентів Харківського університету (нині – Інституту міжнародної освіти при Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна); краєзнавець, журналіст.Документ Вестник Харьковского университета. № 280. Вопросы методики обучения иностранных учащихся(Харьков: Вища школа. Издательство ХГУ, 1985) Харьковский государственный университетДокумент Вестник Харьковского университета. № 292. Проблемное обучение иностранных учащихся русскому языку и общенаучным дисциплинам(Харьков: Вища школа. Издательство ХГУ, 1986) Харьковский государственный университетДокумент Вестник Харьковского университета. № 305. Проблемное обучение иностранных учащихся русскому языку и общенаучным дисциплинам(Харьков: Вища школа. Издательство ХГУ, 1987) Харьковский государственный университетДокумент Вестник Харьковского университета. № 324. Вопросы методики обучения иностранных учащихся(Харьков: Вища школа. Издательство ХГУ, 1988) Харьковский государственный университетДокумент Вестник Харьковского университета. № 331. Теория и практика обучения иностранных учащихся(Харьков: Издательство ХГУ, 1989) Харьковский государственный университетДокумент Вестник Харьковского университета. № 347. Обучение иностранных учащихся русскому языку и естественным дисциплинам(Харьков: Издательство «Основа» при ХГУ, 1990) Харьковский государственный университетДокумент Вестник Харьковского университета. № 368. Организация процесса обучения иностранных учащихся(Харьков: Издательство «Основа» при ХГУ, 1992) Харьковский государственный университетДокумент Вестник Харьковского университета. № 370. Коммуникация на русском языке и педагогический процесс(Харьков: Издательство «Основа» при ХГУ, 1992) Харьковский государственный университетДокумент Вестник Харьковского университета. № 379(*). Предмет и технологии обучения иностранных учащихся(Харьков: Издательство «Основа» при ХГУ, 1994) Харьковский государственный университетДокумент Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Лагута, Т.М.; Вержанська, О.М.; Лагута, Т.Н.; Вержанская, О.Н.; Laguta, T.N.; Verzhanska, O.N.Статтю присвячено розгляду особливостей туристичної лексики російської мови, різних прийомів семантизації цієї лексики, зокрема таких, як використання наочності, антонімів та синонімів, вказівка на родове слово, прийом опису тощо в курсі російської мови як іноземної. Також приділено увагу закріпленню та актуалізації туристичної лексики.Документ Визначення сутності та принцип організації самостійної роботи з іноземної мови(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Котова, А.В.; Котова, А.В.; Kotova, A.V.У статі представлено підходи провідних науковців до визначення самостійної роботи. Розкрито основні принципи організації самостійної роботи студентів з іноземної мови: активність, індивідуалізація навчання, доступність, чіткість та визначеність завдань, наочність, систематичність та послідовність, зв’язок із життям тощо.Документ Викладання мов у закладах вищої освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : міжнародна науково-практична конференція (25 ; 2023 ; Харків) : тези.(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2023)До електронного збірника включено тези доповідей, присвячені теоретичним питанням мовознавства і практичним проблемам викладання мов у вищій школі. Матеріали доповідей відображають проблеми теорії та практики методики викладання мов у закладах вищої освіти України й досвід науковців, викладачів англійської та української мов як іноземних. Розглядаються психолого-педагогічні та лінгводидактичні особливості навчання іноземних студентів, місце міжкультурної комунікації, міжпредметна координація, формування професійної компетентності студентів. Висвітлено теми, пов’язані з мультимедійними технологіями в сучасній освіті: створення курсів дистанційного навчання, електронних підручників, словників, навчальних презентацій, тестів; впровадження до навчання ресурсів Інтернет, новітніх технічних засобів.Документ Викладання української мови як іноземної: проблеми, пошуки, перспективи(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Тростинская, О.Н.; Петров, И.В.; Тростинська, О.М.; Петров, І.В.; Trostynska, O.M.; Petrov, I.V.У статті проаналізовано досвід, набутий кафедрою мовної підготовки у сфері викладання української мови як іноземної, описано створені навчально-методичні матеріали з української мови та визначено перспективи подальшої методичної роботи.Документ Використання інтенсивних методик при навчанні іноземних студентів професійного діалогу(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Скляренко, О.А.; Скляренко, О.А.; Sklyarenko, A.A.У статті розглянуто можливості використання інтенсивних методів у навчанні іноземних студентів професійного діалогу російською мовою.Документ Вита – жизнь, несущая свет : Левитская (Витковская) Элеонора Всеволодовна : [воспоминания об Э. В. Левитской коллег и родных ; биобиблиография](Х. : ПАРК, 2015) Мосьпан, Елена ПавловнаКнига присвячена Левитській (Вітковській) Елеонорі Всеволодівні, доценту кафедри російської мови підготовчого факультету для іноземних громадян Харківського державного університету (нині – кафедра мовної підготовки 2 Навчально-наукового інституту міжнародної освіти ХНУ імені В. Н. Каразіна). Е. В. Левитська (Вітковська) зробила суттєвий внесок у розбудову та розвиток методики викладання російської мови як іноземної. В книзі вміщено її біобібліографія, спомини про неї колег та близьких. Сборник 23 авторов издал И.К. Стивел (ПАРК). При содействии Е.П. Мосьпан и Н.Н. Кальниченко.