Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Навчально-науковий інститут міжнародної освіти за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 116
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cтруктура навчального комплексу з російської мови для іноземних студентів-медиків(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Алексєєнко, Т.М.; Манівська, Т.Є.; Алексеенко, Т.Н.; Манивская, Т.Е.; Alekseenko, T.M.; Manivskaya, T.E.У статті презентується навчальний комплекс для іноземних студентів -медиків 1 курсу та дається опис принципів його побудови та змісту.Документ “Salam! Ni hao! Здравствуйте!..”: досвід порівняльного аналізу формул мовленнєвого етикету в різних мовах(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2012-05) Бурякова, О.С.; Куплевацька, Л.О.; Петренко, І.П.; Бурякова, Е.С.; Куплевацкая, Л.А.; Петренко, И.П.; Buryakova, О.S.; Kuplevatska, L.A.; Petrenko, I.P.У статті розглядається проблема вивчення етикетної лексики російської мови в іншомовній аудиторії. Порівняльний аналіз формул вітання та їх коментування викладачем надасть можливість іноземним студентам правильно вживати одиниці етикетної лексики в повсякденному спілкуванні.Документ Аспекти підручника з мови навчання для іноземних студентів у контексті акмеологічного освітнього підходу(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.Статтю присвячено проблемам створення у системі підручника з мови навчання для іноземних студентів механізмів розвитку освіченої професійної особистості. Розглядається функціонування аспектів підручника в освітній акмеологічній парадигмі.Документ Бинарный урок по литературе в китайской аудитории(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти., 2010) Валит, Е.С.; Ши, Хуншэн; Валіт, О.С.; Ши, Хуншен; Valit, E.S.; Shi, HongshengВ статье предлагается активизировать не новую, но, на взгляд авторов, достаточно продуктивную модель урока в работе с иностранными студентами-гуманитариями – бинарный урок, проводимый двумя преподавателями – носителем изучаемого языка (русского) и родного языка (китайского). Обосновывается также необходимость учета некоторых этноспецифических факторов, этнокультурных традиций в преподавании предмета “Литература”, что обеспечивает усиление внутрипредметных и межпредметных связей, позволяет сделать урок результатом творчества не только двух педагогов, но и студентов.Документ В гостях у Кирилла и Мефодия : [о выставке «Сокровища славянской культуры», подгот. ЦНБ и Музеем археологии и этнографии Слобод. Украины при ХНУ им. В. Н. Каразина](Харьков, 2002) Мелихов, Виктор ГригорьевичМеліхов Віктор Григорович – з 1961 по 2018 рр. - викладач, старший викладач підготовчого факультету для іноземних студентів Харківського університету (нині – Інституту міжнародної освіти при Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна); краєзнавець, журналіст.Документ Вестник Харьковского университета. № 280. Вопросы методики обучения иностранных учащихся(Харьков: Вища школа. Издательство ХГУ, 1985) Харьковский государственный университетДокумент Вестник Харьковского университета. № 292. Проблемное обучение иностранных учащихся русскому языку и общенаучным дисциплинам(Харьков: Вища школа. Издательство ХГУ, 1986) Харьковский государственный университетДокумент Вестник Харьковского университета. № 305. Проблемное обучение иностранных учащихся русскому языку и общенаучным дисциплинам(Харьков: Вища школа. Издательство ХГУ, 1987) Харьковский государственный университетДокумент Вестник Харьковского университета. № 324. Вопросы методики обучения иностранных учащихся(Харьков: Вища школа. Издательство ХГУ, 1988) Харьковский государственный университетДокумент Вестник Харьковского университета. № 331. Теория и практика обучения иностранных учащихся(Харьков: Издательство ХГУ, 1989) Харьковский государственный университетДокумент Вестник Харьковского университета. № 347. Обучение иностранных учащихся русскому языку и естественным дисциплинам(Харьков: Издательство «Основа» при ХГУ, 1990) Харьковский государственный университетДокумент Вестник Харьковского университета. № 368. Организация процесса обучения иностранных учащихся(Харьков: Издательство «Основа» при ХГУ, 1992) Харьковский государственный университетДокумент Вестник Харьковского университета. № 370. Коммуникация на русском языке и педагогический процесс(Харьков: Издательство «Основа» при ХГУ, 1992) Харьковский государственный университетДокумент Вестник Харьковского университета. № 379(*). Предмет и технологии обучения иностранных учащихся(Харьков: Издательство «Основа» при ХГУ, 1994) Харьковский государственный университетДокумент Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Лагута, Т.М.; Вержанська, О.М.; Лагута, Т.Н.; Вержанская, О.Н.; Laguta, T.N.; Verzhanska, O.N.Статтю присвячено розгляду особливостей туристичної лексики російської мови, різних прийомів семантизації цієї лексики, зокрема таких, як використання наочності, антонімів та синонімів, вказівка на родове слово, прийом опису тощо в курсі російської мови як іноземної. Також приділено увагу закріпленню та актуалізації туристичної лексики.Документ Визначення сутності та принцип організації самостійної роботи з іноземної мови(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Котова, А.В.; Котова, А.В.; Kotova, A.V.У статі представлено підходи провідних науковців до визначення самостійної роботи. Розкрито основні принципи організації самостійної роботи студентів з іноземної мови: активність, індивідуалізація навчання, доступність, чіткість та визначеність завдань, наочність, систематичність та послідовність, зв’язок із життям тощо.Документ Викладання мов у закладах вищої освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : міжнародна науково-практична конференція (25 ; 2023 ; Харків) : тези.(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2023)До електронного збірника включено тези доповідей, присвячені теоретичним питанням мовознавства і практичним проблемам викладання мов у вищій школі. Матеріали доповідей відображають проблеми теорії та практики методики викладання мов у закладах вищої освіти України й досвід науковців, викладачів англійської та української мов як іноземних. Розглядаються психолого-педагогічні та лінгводидактичні особливості навчання іноземних студентів, місце міжкультурної комунікації, міжпредметна координація, формування професійної компетентності студентів. Висвітлено теми, пов’язані з мультимедійними технологіями в сучасній освіті: створення курсів дистанційного навчання, електронних підручників, словників, навчальних презентацій, тестів; впровадження до навчання ресурсів Інтернет, новітніх технічних засобів.Документ Викладання мов у закладах вищої освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки: Тези ХХVI Міжнародної наук.-практ. конф. (6–7 червня 2024 року, м. Харків, Україна)(Харків : Харківський національий університет імені В.Н. Каразіна, 2024) б/аДо електронного збірника включено тези доповідей, присвячені теоретичним питанням мовознавства і практичним проблемам викладання мов у вищій школі. Матеріали доповідей відображають проблеми теорії та практики методики викладання мов у закладах вищої освіти України й досвід науковців, викладачів англійської та української мов як іноземних. Розглядаються психолого-педагогічні та лінгводидактичні особливості навчання іноземних студентів, місце міжкультурної комунікації, міжпредметна координація, формування професійної компетентності студентів. Висвітлено теми, пов’язані з мультимедійними технологіями в сучасній освіті: створення курсів дистанційного навчання, електронних підручників, словників, навчальних презентацій, тестів; впровадження до навчання ресурсів Інтернет, новітніх технічних засобів. The electronic collection comprises abstracts of reports addressed to theoretical issues of linguistics and practical problems of language teaching in higher education institutions. The materials of the reports reflect the experience of scientists, teachers of English and Ukrainian languages as foreign, focused mainly on the actual problems of the theory and practice of language teaching methods. Psychological-pedagogical and linguistic-didactic features of studying foreign students, the place of intercultural communication, interdisciplinary coordination, formation of professional competence of students are considered. Topics related to multimedia technologies in modern education are analyzed: creation of distance learning courses, electronic textbooks, dictionaries, educational presentations, tests; the role of Internet resources and the latest technical means in the educational process.Документ Викладання української мови як іноземної: проблеми, пошуки, перспективи(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Тростинская, О.Н.; Петров, И.В.; Тростинська, О.М.; Петров, І.В.; Trostynska, O.M.; Petrov, I.V.У статті проаналізовано досвід, набутий кафедрою мовної підготовки у сфері викладання української мови як іноземної, описано створені навчально-методичні матеріали з української мови та визначено перспективи подальшої методичної роботи.Документ Використання інтенсивних методик при навчанні іноземних студентів професійного діалогу(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Скляренко, О.А.; Скляренко, О.А.; Sklyarenko, A.A.У статті розглянуто можливості використання інтенсивних методів у навчанні іноземних студентів професійного діалогу російською мовою.