Наукові роботи. Філософський факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/578
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Дослідження наявності спеціальних знань та навичок формування основ духовного здоров’я студентів(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2008) Гончаренко, М.С.Результати досліджень духовного потенціалу молоді досліджені та надані в цій статті. Також розглядаються рівні розвитку різних видів цінностей у студентів, також проблеми формування здорової особистості та майбутнього фахівця. В статье рассматриваются результаты исследований духовного потенциала студентов, а также уровень развития различных ценностей. The results of the investigations of the indexes of the spiritual potential and health at the whole are observed in this article.Документ Становление и развитие системы обучения предмету «основы здоровья». Гуманистический аспект(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2008) Гончаренко, М.С.; Коновалова, Е.О.; Михайличенко, М.В.; Смирнова, Т.А.Обучение и здоровьесохранение, а также валеологизация и гуманизация образования, которые соответствуют потребностям современного общества, освещены в этой статье. Сучасні стратегії навчання мають стати відповідними потребам суспільства, а саме потребі у вихованні культурної та інформованої людини в питаннях здоров'язбереження. The modern strategy of the learning must be agreed with the tendency of the development of the sociality. The health care and forming of the health life style will be important part of the study.Документ Дослідження фрактальних характеристик кардіоритму студентів ХНУ імені В.Н. Каразіна у динаміці навчального року(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Гончаренко, М.С.; Чикало, Т.М.Оцінка стану здоров’я людини полягає у визначенні його адаптації до умов навколишнього середовища. Особливо це стосується категорії студентів в період сесії, коли спостерігається висока психоемоційна напруга організму, порушення режиму праці й відпочинку а також значна напруга компенсаторно- пристосувальних систем. Нераціональне й неповноцінне харчування, шкідливі звички можуть привести до зриву процесу адаптації й розвитку різних функціональних порушень, що знижують ефективність навчального процесу. У даній роботі досліджується вплив навчального процесу на функціональні резерви серцево-судинної системи студентів. Оценка состояния здоровья человека заключается в определении его адаптации к условиям окружающей среды. Особенно это касается категории студентов в период сессии, когда наблюдается высокое психоэмоциональное напряжение организма, нарушения режима труда и отдыха а также значительное напряжение функциональных систем организма. Нерациональное и неполноценное питание, вредные привычки могут привести к срыву процесса адаптации и развитию разных функциональных нарушений, которые снижают эффективность учебного процесса. В данной работе исследуется влияние учебного процесса на адаптационные резервы сердечно-сосудистой системы студентов. The estimation of the state of health of man consists in determination of his adaptation to the terms of environment. Especially it touches the category of students in the period of session, when high psychological and emotional tension, and also considerable tension of the functional systems of organism. Inefficient and inferior feed, harmful habits can result in blowing off the process of adaptation and development of different functional violations which reduce efficiency of educational process. In this work influence of educational process is probed on functional backlogs of the cardiac-vascular system of students.Документ Вода – основа здоровой жизни(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Гончаренко, М.С.; Куйдина, Т.М.; Чикало, Т.М.На основании современных открытий целого ряда наук вода рассматривается не просто как жидкость, а как вещество, находящееся в информационно-фазовом состоянии. В статье представлены результаты исследований влияния пиктографических резонаторов на качество (биохимические свойства) питьевой воды. Изучалось влияние гармонизированной воды на психофизиологическое состояние человека. А также рассматривались возможности коррекции и поддержания здоровья человека на всех его уровнях с помощью изменения энергоинформационной структуры воды. На підставі сучасних відкриттів цілого ряду наук вода розглядається не просто як рідина, а як речовина, що знаходиться в інформаційно-фазовому стані. У статті представлені результати досліджень впливу піктографічних резонаторів на якість (біохімічні властивості) питної води. Вивчався вплив гармонізованої води на психічний і фізіологічний стан людини. А також розглядалися можливості корекції і підтримки здоров’я людини на всіх його рівнях за допомогою зміни енергоінформаційної структури води. On the basis of the modern openings of a number of sciences water is examined not simply as a liquid, but as matter, being in the informatively-phase state. In the article the results of researches of influencing of pictography resonators are presented on quality (biochemical properties) of drinking-water. Influence of the harmonized water was studied on the mental and physiological condition of man. And also possibilities of correction and maintenance of health of man were examined on all of his levels by the change of power and informative structure of water.Документ Духовність, здоров’я й освіта(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Гончаренко, М.С.У статті розглянуто питання причин демографічної кризи в Україні, пов’язані з соціально- економічним станом, політичною нестабільністю, недосконалою системою виховання, неосвіченим відношенням до власного здоров’я та низьким рівнем духовності. Робота присвячена розгляду послідовних заходів, які здійснюються в Україні МОН у напрямку формування сучасної гуманістичної освіти з формування духовності, сучасного світогляду та валеологічної культури. Особлива увага приділяється висвітленню напрацювань харківської школи валеологів в аспекті розвитку сучасного світогляду, позитивного мислення, розширення свідомості в процесі формування гармонійної здорової людини. В статье рассмотрены вопросы причин демографического кризиса в Украине, которые связаны с социально-экономическим состоянием, политической нестабильностью, несовершенной системой воспитания, невежественным отношением к собственному здоровью и низким уровнем духовности. Работа посвящена рассмотрению последовательных шагов, которые осуществляются в Украине МОН в направлении формирования современного гуманистического образования по формированию духовности, современного мировоззрения и валеологической культуры. Особое внимание уделяется освещению наработок харьковской школы валеологов в аспекте развития современного мировоззрения, позитивного мышления, расширению сознания в процессе формирования гармоничного здорового человека. In the article the questions of reasons of demographic crisis are considered in Ukraine, which are related to the socio-economic stage, political instability, imperfect system of education, ignorant attitude toward an own health and low level of spirituality. Work is devoted consideration of successive steps, which are carried out in Ukraine in the direction of forming of modern humanism education on forming of spirituality, modern world view and health education culture. The special attention is spared in the article illumination of works of Kharkov school of health education in the aspect of development of modern worldview, positive thought, to expansion of consciousness in the process of forming of a harmonious healthy man.Документ Вивчення особливостей функціонування серцево-судинної системи школярів за умов різних технологій навчання(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Бутенко, Х.В.; Гончаренко, М.С.У даній статті розглядається впив системи ноосферної та традиційної технологій навчання на стан серцево-судинної системи, енергетичні та інтегральні показники здоров'я учнів двох шкіл за допомогою «апаратного комплексу ОМЕГА-М». Проаналізувавши дані, можна зробити висновок про те, що в учнів гусинополінської ЗОШ з ноосферою технологією навчання більшість показників знаходяться в нормі, а в учнів ЗОШ №141 з традиційною технологією навчання, нижче норми. В данной cтатье рассматривается влияние систем ноосферного и традиционного обучения на состояние сердечно-сосудистой системы, энергетические и интегральные показатели здоровья учеников двух школ с помощью «аппаратного комлекса ОМЕГА-М». Проанализировавши данные, можна сделать вывод о том, что в учеников Гусинополынской СОШ с ноосферной технологией обучения большинство показателей находятся в норме, а у учеников СОШ №141 с традиционной технологией обучения, ниже нормы. In this c[tate] the discussion will deal with the specific character of traditional instruction, [noosfernogo] instruction. Will be examined the special features of functioning [SSS], in particular schoolboys, and also about the possibilities of apparatus [komleksa] TO OMEGAS, about its practical application. Also, the discussion will deal with the imperfection of formation system in the Ukraine. Will be represented the results of the study [SSS] of the junior schoolboys of different schools under the action of the [noosfernogo] lesson.Документ Вплив різних технологій навчання на показники здоров’я учнів(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Гончаренко, М.С.; Удовенко, М.А.У статті розглядається вплив навчального навантаження на організм учнів, виявлені тенденції впливу на різні системи організму, а також особливості реагування контрольної та експериментальної групи. Отримані результати можуть свідчити про позитивний вплив експериментальної методики навчання. Було визначено порівняльний аналіз особливостей інноваційних технологій навчання, які потенційно сприяють гармонійному розвитку майбутнього члена суспільства. В статье рассматривается влияние учебной нагрузки на организм учеников, выявлены тенденции воздействия на различные системы организма, обозначены особенности реагирования контрольной и экспериментальной групп. Определено в целом положительное воздействие экспериментальных методов обучения. Проведено сравнительный анализ особенностей инновационных технологий обучения, которые потенциально содействуют гармоничному развитию будущего члена общества. Influence of the educational loading on the organism of pupils, the functioned of systems of organism of a pupil and differences of reaction of experimental and control group observed in this article. The results of the indexes of the health is shown the positive influence of experimental methods of learning. The comparative analysis of features of innovative technologies of teaching, which potentially assist to harmonious development of future member of society is examined in the article.Документ Метод оцінки енергоінформаційної складової структурної організації людини(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Гончаренко, М.С.; Кучук, Н.Г.У статті представлені результати дослідження оздоровчого фітокорекційного впливу синього йоду та спіруліни на психофізіологічний стан та енегоінформаційну складову структурної організації людини. Метод кірліанографії дозволяє безпосередньо візуалізувати зміни психічного, фізичного та біоенергоінформаційного рівней організації людини, що дає змогу не тільки відстежити поліпшення, але і запобігти хворобі ще до її фактичного прояву. В статье представлены результаты оздоровительного фитокорекционного влияния влияния синего йода и спирулины на психофизиологическое состояние и энергоинформационную составляющую структурной организации человека. Метод кирлианографии позволяет непосредственно визуализировать изменения биоэнергоинформационного уровня организации человека, который дает возможность не только отследить улучшение, но и предупреждать заболевания еще до фактического проявления. In the article the results of the health fitocorrection influencing of influencing of dark blue iodine and spiruline are presented the psychophysical state and energyinformation constituent of structural organization of man is observed in this article. The method of kirlianografy allows directly to show changes psychical, physical and energyinfomation levels of organization of man.Документ Особливості дистанційного навчання основам здоров’я в Україні(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Гончаренко, М.С.; Іваненко, Л.О.У статті розкривається сутність дистанційного навчання, дається характеристика методики його проведення, розкривається можливість включення дистанційних технологій в освітній процес загальноосвітньої школи, визначаються чинники, необхідні для застосування дистанційного навчання в середніх навчальних закладах, розглядаються особливості викладання шкільного предмету «Основи здоров’я» за дистанційними технологіями. В статье раскрывается суть дистанционного обучения, дается характеристика методики его проведения, раскрывается возможность включения дистанционных технологий в образовательный процесс средней школы, определяются факторы необходимые для применения дистанционного обучения в средних учебных заведениях, выделяются особенности преподавания «Основ здоровья» по дистанционным технологиям. The essence of training on distance is describing, the characteristic of a technique of training on distance is given, the opportunity of inclusion technologies of training on distance in educational process of high school are observed in this article. The factors necessary for application of training on distance in high school are determined, the features of teaching «Bases of health» on technologies of training on distance are allocated.Документ Современные направления развития валеологии(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Гончаренко, М.С.В статье рассмотрены обобщенные сведения о механизмах и свойствах, определяющих здоровье человека, при функционировании тонких тел: эфирного, эмоционального, ментального и духовного, связь его с физическим телом. Значительное внимание уделено подходам по активации духовного здоровья, которое является определяющим в системе управления общим здоровьем человека. Кроме этого, сделан анализ структурных составляющих и направлений валеологии, главная задача которой, как науки педагогического направления, – сделать образовательный процесс здоровьесозидающим. У статті роглянуто узагальнені відомості про механізми і властивості, що визначають здоров’я людини, за функціонування тонких тіл: ефірного, емоційного, ментального та духовного, його зв’язок з фізичним тілом. Значна увага приділена підходам активації духовного здоров’я, яке виступає провідним у системі управління загальним здоров’ям людини. Крім цього, проведено аналіз структурних складових та напрямків валеології, основне завдання якої, як науки педагогічного спрямування, – перетворити навчальний процес на здоров’язберігаючий. The basic knowledges of mechanisms and capacities, that define human health statement during functionality of eterical body, emotional body, mental body, spiritual body and their concordance with phisical body of a human observed in this article. The questions of activation of spiritual health as main condition of integral characteristics of health of a human is discussed.The analysys of structural components and main directions of valeology has done and problem of applying of health care technologies in educational process also discussed.