Наукові видання. Факультет психології
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1153
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Компетентнісний підхід у вищій школі: теорія та практика(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2021) Друганова, Олена Миколаївна; Жукова, Оксана Анатоліївна; Комишан, Анатолій Іванович; Іваненко, Людмила Олександрівна; Лутаєва, Тетяна Василівна; Наливайко, Олексій Олексійович; Некрашевич, Тетяна Василівна; Шведова, Ярослава Василівна; Щокіна, Наталія Борисівна; Абрамова Є.О.У монографії на основі аналізу нормативних документів Міністерства освіти і науки України, низки наукових і науково-методичних публікацій у вітчизняних і зарубіжних виданнях, власного науково-педагогічного досвіду авторів досліджується спектр проблем, пов’язаних із теорією та практикою компетентнісного підходу у вищій школі. Для науковців, науково-педагогічних працівників, аспірантів та студентів закладів вищої освіти.Документ Психологія залежності(Харків : КП "Міськдрук", 2012) Шапар, Віктор Борисович; Бондаренко, Володимир Васильович; Комишан, Анатолій ІвановичНа основі досвіду авторів монографії систематизовано сучасні погляди на актуальні проблеми педагогічної психології - психічні залежності підлітків. Розкрито сутність психічної залежності, тенденції формування та розповсюдження комп'ютороманії, наркотичної, алкогольної та тютюнової залежностей. Особливий акцент зроблено на особливостях поведінки підлітків, що зумовлені як вживання психоактивних речовин, так і різноманітним видам комп'ютерної залежностей. Наводяться сучасні дані про наукові підходи щодо попередження, профілактики та зняття синдрому психічної залежності у підлітків.Документ Діагностика освітньої діяльності студентів на основі рейтингового підходу(Харків : Новий колегіум, 2011-12-30) Комишан, Анатолій Іванович; Хударковський, Костянтин Ігорович; Челпанов, Олександр СтепановичУ монографії на основі аналізу нормативних документів Міністерства освіти і науки України, низки наукових і науково-методичних публікацій у вітчизняних і зарубіжних виданнях, власного науково-педагогічного досвіду авторів досліджується спектр проблем, пов’язаних з європейською інтеграцією вищої освіти України, нормативно-правовим і науково-методичним забезпеченням навчального процесу у вищих навчальних закладах України, визначені проблеми діагностики якості підготовки фахівців з вищою освітою та шляхи їх вирішення, представлена науково обґрунтована система контролю якості підготовки фахівців, розкриті ключові питання організації, проведення та науково-методичного забезпечення контролю, запропонований інноваційний методологічний підхід до визначення освітнього рейтингу студентів за результатами їхньої освітньої діяльності в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Монографія призначається для науковців, які досліджують проблеми діагностики освітньої діяльності студентів, керівного складу, науково-педагогічних працівників і аспірантів вищих навчальних закладів, а також магістрантів.