Наукові видання. Факультет психології
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1153
Переглянути
34 результатів
Результати пошуку
Документ Психологія студента : колективна монографія(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2023) Олефір, Валерій Олександрович; Кряж, Ірина Володимирівна; Бару, Інна Олександрівна; Боснюк, Валерій Федорович; Гімаєва, Юлія Азгатівна; Гранкіна-Сазонова, Наталя Валеріївна; Єресковська, Ада Андріївна; Зімовін, Олексій Іванович; Зуєв, Ігор Олександрович; Іванова, Олена Феліксівна; Малофейкіна, Катерина Олексіївна; Кочарян, Олександр Суренович; Луценко, Олена Львівна; Милославська, Олена Володимирівна; Невоєнна, Олена Анатоліївна; Павленко, Валентина Миколаївна; Севост’янов, Павло Олександрович; Терещенко, Надія Миколаївна; Ткаченко, Ірина Володимирівна; Фаворова, Катерина Миколаївна; Фролова, Євгенія Валеріївна; Яворовська, Любов Миколаївна; Яновська, Світлана Германівна; Ярош, Ніна Сергіївна; Крейдун, Надія ПетрівнаУ монографії представлені результати наукових розвідок, проведених протягом останнього десятиріччя науковцями факультету психології ХНУ імені В. Н. Каразіна. В ній розглядається широкий спектр питань, пов’язаних з життєдіяльністю сучасного студента: вплив взаємодії вимог освітнього середовища та особистих ресурсів на академічне вигорання, самоефективність та самоорганізація студентів в освітній діяльності, розвиток особистості у навчальному середовищі, особистісні чинники позитивного функціонування, міжособистісні стосунки студентів та традиційна для Харківської психологічної школи проблематика пам’яті. Пропонована монографія розрахована, в першу чергу, на психологів-практиків, що працюють у психологічній службі закладів вищої освіти, на викладачів, на аспірантів та студентів психологічних факультетів. Разом з тим матеріал монографії охоплює широкий спектр психологічних питань, що стосуються молоді, тому може бути цікавим і корисним більш широкому колу читачів.Документ Компетентнісний підхід у вищій школі: теорія та практика(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2021) Друганова, Олена Миколаївна; Жукова, Оксана Анатоліївна; Комишан, Анатолій Іванович; Іваненко, Людмила Олександрівна; Лутаєва, Тетяна Василівна; Наливайко, Олексій Олексійович; Некрашевич, Тетяна Василівна; Шведова, Ярослава Василівна; Щокіна, Наталія Борисівна; Абрамова Є.О.У монографії на основі аналізу нормативних документів Міністерства освіти і науки України, низки наукових і науково-методичних публікацій у вітчизняних і зарубіжних виданнях, власного науково-педагогічного досвіду авторів досліджується спектр проблем, пов’язаних із теорією та практикою компетентнісного підходу у вищій школі. Для науковців, науково-педагогічних працівників, аспірантів та студентів закладів вищої освіти.Документ Проблеми та шляхи реалізації компетентнісного підходу в сучасній освіті: матеріали ІІ Міжнародної науково-методичної конференції, 20-21 травня 2021 року(Харків: ФОП Бровін О.В., 2021-05-20) б/аКафедрою педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна ІІ Міжнародну науково-методичну конференцію «Проблеми та шляхи реалізації компетентнісного підходу в сучасній освіті» організовано та проведено в рамках проєкту «Новітні психолого-педагогічні технології навчання» Стратегії розвитку Каразінського університету на 2019-2025 роки та кафедральної НДР «Сучасні технології та методики професійно-педагогічної підготовки фахівців в освітньому просторі закладів вищої освіти».Документ Теорія і практика реалізації сучасних педагогічних методик та технологій в освіті : всеукраїнська науково-методична конференція (2020 ; Харків) : матеріали(Харків : ФОП Бровін О.В., 2020)Підготувати людину до життя – це головна мета системи освіти України. Принципово важливо – що і як формувати та розвивати у здобувача освіти для досягнення зазначеної мети. Педагогіка суб’єкт-суб’єктних відносин завойовує все більше прибічників, а всі прогресивні освітні технології в більшій чи меншій мірі спрямовані на реалізацію цієї ідеї.Документ Проблеми та шляхи реалізації компетентнісного підходу в сучасній освіті : міжнародна науково-методична інтернет-конференція (2020 ; Харків) : матеріали(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2020) Жукова, Оксана Анатоліївна; Комишан, Анатолій Іванович; Лутаєва, Тетяна ВасилівнаДокумент Психологія залежності(Харків : КП "Міськдрук", 2012) Шапар, Віктор Борисович; Бондаренко, Володимир Васильович; Комишан, Анатолій ІвановичНа основі досвіду авторів монографії систематизовано сучасні погляди на актуальні проблеми педагогічної психології - психічні залежності підлітків. Розкрито сутність психічної залежності, тенденції формування та розповсюдження комп'ютороманії, наркотичної, алкогольної та тютюнової залежностей. Особливий акцент зроблено на особливостях поведінки підлітків, що зумовлені як вживання психоактивних речовин, так і різноманітним видам комп'ютерної залежностей. Наводяться сучасні дані про наукові підходи щодо попередження, профілактики та зняття синдрому психічної залежності у підлітків.Документ Діагностика освітньої діяльності студентів на основі рейтингового підходу(Харків : Новий колегіум, 2011-12-30) Комишан, Анатолій Іванович; Хударковський, Костянтин Ігорович; Челпанов, Олександр СтепановичУ монографії на основі аналізу нормативних документів Міністерства освіти і науки України, низки наукових і науково-методичних публікацій у вітчизняних і зарубіжних виданнях, власного науково-педагогічного досвіду авторів досліджується спектр проблем, пов’язаних з європейською інтеграцією вищої освіти України, нормативно-правовим і науково-методичним забезпеченням навчального процесу у вищих навчальних закладах України, визначені проблеми діагностики якості підготовки фахівців з вищою освітою та шляхи їх вирішення, представлена науково обґрунтована система контролю якості підготовки фахівців, розкриті ключові питання організації, проведення та науково-методичного забезпечення контролю, запропонований інноваційний методологічний підхід до визначення освітнього рейтингу студентів за результатами їхньої освітньої діяльності в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Монографія призначається для науковців, які досліджують проблеми діагностики освітньої діяльності студентів, керівного складу, науково-педагогічних працівників і аспірантів вищих навчальних закладів, а також магістрантів.Документ Матеріали Міжнародної молодіжної науково-практичної конференції «Вектори психології -2019»(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2019-04-24) б/аЗбірка тез Міжнародної молодіжної науково-практичної конференції «Вектори психології-2019»Документ Проблеми та шляхи реалізації компетентнісного підходу в сучасній освіті : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 11 – 12 квітня 2019 р.)(Харків: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2019) б/аЗатверджено до друку рішенням Вченої ради Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (Протокол № 4 від 25 березня 2019р.). Конференція зареєстрована в УкрІНТЕІ МОН України (Посвідчення № 636 від 18 грудня 2018 р.).Документ «Вектори психології – 2019». Матеріали Міжнародної молодіжної наукової конференції (24 квітня 2019 р., м. Харків, Україна)(Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2019) б/а