Наукові видання. Факультет психології
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1153
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Психологія студента : колективна монографія(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2023) Олефір, Валерій Олександрович; Кряж, Ірина Володимирівна; Бару, Інна Олександрівна; Боснюк, Валерій Федорович; Гімаєва, Юлія Азгатівна; Гранкіна-Сазонова, Наталя Валеріївна; Єресковська, Ада Андріївна; Зімовін, Олексій Іванович; Зуєв, Ігор Олександрович; Іванова, Олена Феліксівна; Малофейкіна, Катерина Олексіївна; Кочарян, Олександр Суренович; Луценко, Олена Львівна; Милославська, Олена Володимирівна; Невоєнна, Олена Анатоліївна; Павленко, Валентина Миколаївна; Севост’янов, Павло Олександрович; Терещенко, Надія Миколаївна; Ткаченко, Ірина Володимирівна; Фаворова, Катерина Миколаївна; Фролова, Євгенія Валеріївна; Яворовська, Любов Миколаївна; Яновська, Світлана Германівна; Ярош, Ніна Сергіївна; Крейдун, Надія ПетрівнаУ монографії представлені результати наукових розвідок, проведених протягом останнього десятиріччя науковцями факультету психології ХНУ імені В. Н. Каразіна. В ній розглядається широкий спектр питань, пов’язаних з життєдіяльністю сучасного студента: вплив взаємодії вимог освітнього середовища та особистих ресурсів на академічне вигорання, самоефективність та самоорганізація студентів в освітній діяльності, розвиток особистості у навчальному середовищі, особистісні чинники позитивного функціонування, міжособистісні стосунки студентів та традиційна для Харківської психологічної школи проблематика пам’яті. Пропонована монографія розрахована, в першу чергу, на психологів-практиків, що працюють у психологічній службі закладів вищої освіти, на викладачів, на аспірантів та студентів психологічних факультетів. Разом з тим матеріал монографії охоплює широкий спектр психологічних питань, що стосуються молоді, тому може бути цікавим і корисним більш широкому колу читачів.Документ Компетентнісний підхід у вищій школі: теорія та практика(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2021) Друганова, Олена Миколаївна; Жукова, Оксана Анатоліївна; Комишан, Анатолій Іванович; Іваненко, Людмила Олександрівна; Лутаєва, Тетяна Василівна; Наливайко, Олексій Олексійович; Некрашевич, Тетяна Василівна; Шведова, Ярослава Василівна; Щокіна, Наталія Борисівна; Абрамова Є.О.У монографії на основі аналізу нормативних документів Міністерства освіти і науки України, низки наукових і науково-методичних публікацій у вітчизняних і зарубіжних виданнях, власного науково-педагогічного досвіду авторів досліджується спектр проблем, пов’язаних із теорією та практикою компетентнісного підходу у вищій школі. Для науковців, науково-педагогічних працівників, аспірантів та студентів закладів вищої освіти.Документ Теорія і практика реалізації сучасних педагогічних методик та технологій в освіті : всеукраїнська науково-методична конференція (2020 ; Харків) : матеріали(Харків : ФОП Бровін О.В., 2020)Підготувати людину до життя – це головна мета системи освіти України. Принципово важливо – що і як формувати та розвивати у здобувача освіти для досягнення зазначеної мети. Педагогіка суб’єкт-суб’єктних відносин завойовує все більше прибічників, а всі прогресивні освітні технології в більшій чи меншій мірі спрямовані на реалізацію цієї ідеї.Документ Проблеми та шляхи реалізації компетентнісного підходу в сучасній освіті : міжнародна науково-методична інтернет-конференція (2020 ; Харків) : матеріали(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2020) Жукова, Оксана Анатоліївна; Комишан, Анатолій Іванович; Лутаєва, Тетяна ВасилівнаДокумент Проблеми та шляхи реалізації компетентнісного підходу в сучасній освіті : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 11 – 12 квітня 2019 р.)(Харків: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2019) б/аЗатверджено до друку рішенням Вченої ради Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна (Протокол № 4 від 25 березня 2019р.). Конференція зареєстрована в УкрІНТЕІ МОН України (Посвідчення № 636 від 18 грудня 2018 р.).Документ «Вектори психології – 2019». Матеріали Міжнародної молодіжної наукової конференції (24 квітня 2019 р., м. Харків, Україна)(Харків: Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2019) б/аДокумент Психология глобальных экологических изменений(ХНУ имени В.Н.Каразина, 2012) Кряж, И.В.В монографии освещаются психологические аспекты антропогенных экологических изменений. Проводится анализ ценностных и мировоззренческих аспектов антропогенного экологического кризиса. Впервые в отечественной научной литературе дается обширный обзор психологических исследований по проблеме глобальных изменений, выполненных зарубежными психологами за последние 40 лет; проводится анализ работ в области психологии экосохранения. Приводятся результаты авторских эмпирических исследований, сосредоточенных вокруг проблемы смысловой регуляции экологически релевантного поведения. Обсуждаются психологические проблемы социального продвижения экологически ответственного поведения. Адресуется специалистам в области экологической, социальной, общей психологии, практическим психологам, экологическим менеджерам, экологам, социологам, философам, педагогам, студентам и всем, кто задумывается о ближайшем будущем человечества. В данный ресурс включены первые три раздела монографии (из четырех разделов), заключение и список литературы (502 наименования). В разделе I анализируется влияние антропогенных экологических изменений в ХІХ–ХХ вв. на развитие представлений о значении природного окружения для индустриального общества. В разделе II на основе анализа научного и общественно-политического дискурса рассматривается процесс осмысления глобальных экологических изменений во второй половине ХХ – начале ХХІ столетий; выделяются основные смысловые оппозиции, в пространстве которых выстраивается обсуждение экологически устойчивых способов жизнеобеспечения человеческого социума. В разделе III проводится психологический анализ этических, мировоззренческих и ценностных аспектов глобальных экологических изменений, рассматриваются результаты эмпирического исследования ценностной сферы, проведенного автором.