Наукові роботи. Економічний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1037
Переглянути
20 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні рекомендації з виконання кваліфікаційної роботи бакалавра для здобувачів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент»(Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022) Дорошенко, Ганна Олександрівна; Бабич, Дмитро Володимирович; Бабич, Світлана Миколаївна; Бабич, Софія Володимирівна; Заднєпровська, Ганна Ігорівна; Жадан, Олександр Васильович; Калініченко, Людмила Леонідівна; Кононенко, Яна Володимирівна; Крикун, Ольга Олександрівна; Літвінова, Анастасія Миколаївна; Нескородєв, Семен Миколайович; Максімова, Марина Валеріївна; Матросова, Людмила Миколаївна; Пєнська, Ірина Олександрівна; Прокопенко, Валерія Юріївна; Пуртов, Володимир Федорович; Самофалова, Тетяна Олександрівна; Сичова, Вікторія Вікторівна; Сукрушева, Ганна Олегівна; Тернова, Ірина Анатоліївна; Тєшева, Лариса Василівна; Фрідман, Олена Анатоліївна; Чужданова, Марія Василівна; Штучний, Володимир ГригоровичМетодичні рекомендації складено для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалавр- ського) рівня вищої освіти. В методичних рекомендаціях подано загальні положення про проведення дослідження, представлено послідовність виконання кваліфікаційної роботи, визначено зміст роботи, технічні вимоги до оформлення роботи, порядку захисту та оцінювання.Документ A role of teacher of leader is in educational process profess(Lisbon, Portugal, 2019) Кущенко, О.І.; Kuschenko, O.I.Документ Сучасні магістерські освітні економічні програми у Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна(Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2019) Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна; Соболєв, В.М.Документ Сучасні освітні економічні програми у Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна(Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2019) Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна; Соболєв, В.М.Документ Possibilities of the eKhNUIR use of statistical methodology are in educational process(Kharkiv, 2019-04-19) Kushchenko, О.I.; Кущенко, Е.И.; Кущенко, О.І.POSSIBILITIES OF ELECTRONIC KHARKIV NATIONAL UNIVERSITY INSTITUTIONAL REPOSITORY THE USES OF STATISTICAL METHODOLOGY IN EDUCATIONAL PROCESS. The article reveals the fundamental principles and essence of market statistics tourism product. It considers detailed the system of basic indicators as a methodology of statistical evaluation and analysis of tourist activities, as well as its competitiveness at different levels. In this case, statistical evaluation covers international and domestic tourism. International tourism development indicators are important to develop strategies and tactics of the tourism product of the country. Intelligently chosen to analyze the statistical methods are always successful. All given indicators make the foundation of the knowledge base needed to make management decisions in the field of tourism industry.Документ Публічні фінанси: обсяг та зміст(Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики, 2018) Хмельков, А.В.Домінанта та актуальність дослідження полягає у теоретичному визначені природи виникнення складових поняття «публічні фінанси», що дало нам можливість встановити причини появи такого суспільно-значимого явища як – «публічні фінанси», при цьому вважаючи «публічні фінанси» синтезованим поняттям у складі понять – «публічність», «гроші», «фінанси», що призвело до розширення категоріального апарату фінансової думки, шляхом уточнення авторської редакції поняття «публічні фінанси». Підґрунтям дослідження є функції фінансів, і перш за все нам потрібно буде спиратися на розподільчу функцію та її інституціоналізацію. В свою чергу, практична значимість полягає у подоланні фрагментарного уявлення про публічні фінанси країни, за допомогою цифрової наочності, тобто розробки формул вартісного виразу публічних фінансів країни з подальшим розрахунком. Автором запропоновано формули які дозволили нам отримати як розрахункові (за доходною частиною – PFR і за видатковою частиною – PFE) так і індикативний (ISPF1) показники. Формула для розрахунку вартісного виразу публічних фінансів за доходами (PFR) підтверджено фактичним розрахунком обсягу публічних фінансів України. Відносно розрахунку за формули (PFE) – вказано на брак публічно оприлюдненої інформації з офіційних джерел, задля можливості вести дослідження з видатковою частиною публічних фінансів. Розроблений та введений у науковий обіг індикативний показник стабільності публічних фінансів (I SPF1) ґрунтується на балансуванні вартісного виразу публічних фінансів та має номінальне значення (ISPF1 – прагне нуля). Отримані показники є інструментами у подальших науково-прикладних розвідках зі сфери публічних фінансів. Зокрема, сприяють науковому пошуку з питань інституціональної інфраструктури публічних фінансів, наприклад – інституту контролю – у визначені вартісного виразу його предмету контролю.Документ Социально-исторический аспект развития бизнес-образования на кафедре статистики ХНУ имени В.Н. Каразина(Le Mans, France: Вaltija Publishing, 2017) Кущенко, Е.И.Цель данных тезисов заключается в том, чтобы на основе анализа имеющихся научных социально-исторических источников сформировать системное представление о природе и характере статистического подхода к бизнес-образованию всех преподававших в разные годы на кафедре статистики ХНУ имени В.Н. Каразина. Плеяду академических статистиков, продолживших путь Е.Г. Либермана к современному бизнес-образованию в Украине и других странах мира можно отнести таких ученых Харьковского национального университета как З.Л. Житницкий (1911-1987), А.В. Сивоконь(1931-2017), В.В. Спивакова(1924-1995), И.В.Семеняк(1935-2011) и др.Документ Инвариантность иерархии институциональной инфраструктуры стабильности публичных финансов — как закономерный результат реализации функций финансов(Економіка та держава, 2015) Хмельков, А.В.Публикация содержит результаты исследования по вопросам связанным: во_первых, с иерархией функций финансов; во_вторых, с реализацией этих двух функций финансов в экономике; в_третьих, с инвариантностью иерархии при реализации этих двух функций финансов в экономику. Указанные вопросы научного интереса вычленены из более обширной проблематики связанной с обеспечением стабильности публичных финансов путём формирования институциональной инфраструктуры стабильности публичных финансов. В ходе проведеного исследование были получены первые элементы институциональной инфраструктуры стабильности публичных финансов: институт фиска и институт контроля. А также выстроена закономерность: установленная иерархия функций финансов, при институционализации будет инвариантна и, как следствие, будет сохраняться и при последующем, обязательном, вхождении в институциональную инфраструктуру публичных финансов в виде соответствующих институтов.Документ Диференціація фінансових інститутів держави(Економіка та держава, 2015) Хмельков, А.В.Стаття присвячена проблемі удосконалення інституційної інфраструктури управління публічними фінансами. Де одним із напрямів є диференціація фінансових інститутів держави на суб'єкти або не суб\ 'єкти державного фінансового контролю. Це обумовлено тим, що поряд з існуванням категоріальної плу\ танини у визначені видів, методів, форм, предмету та об'єкту державного фінансового контролю, існує безліч варіантів віднесення того чи іншого фінансового органу держави до суб'єктів державного фінан\ сового контролю. Це створює помилкову уяву про безліч органів фінансового контролю в державі. За\ значена помилковість, у свою чергу, є чинником для деструктивних процесів у фінансовому контролі, зокрема: руйнування цілісності системи контролю, скорочення повноважень та звуження компетенції суб'єктів контролю, а також перепони щодо удосконалення інструментарію контролю.Документ Напрями розвитку системи державного фінансового контролю в Україні(Державне управління: удосконалення та розвиток, 2010) Хмельков, А.В.Запропоновано, з метою розвитку цілісності системи державного фінансового контролю, угрупування суб’єктів державного фінансового контролю за класифікацією в залежності від компетенції стосовно об’єктів контролю. Досліджено принципи функціонування механізму державного фінансового контролю зазначених в міжнародних актах. Показана необхідність розвитку незалежності Контрольно-ревізійного управління та розмежування з Рахунковою палатою здійснення контролю за виконанням видаткової та доходної частинах державного бюджету. Обґрунтована необхідність удосконалення діючого нормативно-правового механізму, що регулює державний фінансовий контроль в України, шляхом прийняття системотворного нормативного акту