Наукові роботи. Соціологічний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/690
Переглянути
Документ Моделирование профессиональной деятельности студентов-экономистов(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Скорынина-Погребная, О.В.Статья посвящена моделированию профессиональной деятельности студентов-экономистов. Представленны результаты исследования способности студентов, что позволило провести их типизацию: лидерские, исполнительские, аналитические, математические способности, способности к самоорганизации и направленность на достижение жизненного успеха. В результате кластерного анализа были выделены 5 моделей профессиональной деятельности студентов-экономистов. Стаття присвячена моделюванню професійної діяльності студентів-економістів. Було досліджено здібності студентів, що дозволило провести їх типізацію: лідерські, виконавчі, аналітичні, математичні здібності, здібності до самоорганізації та спрямованість на досягнення життєвого успіху. У результаті кластерного аналізу були виділені 5 моделей професійної діяльності студентів-економістів. The article deals with professional activity modelling of students economists. The student’s abiituies were analyzed, that allow to make their typification: lidership, executor, analytic, mathematics abilities, ability to self-organization and orientation to success achievement. Professional activity models of students economists were marked on cluster analysis basis.Документ Ціннісні засади громадянської ідентифікації сучасного українського студентства(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Сокурянська, Л.Г.У статті на основі матеріалів загальнонаціонального дослідження "Проблеми формування громадянської ідентичності сучасної молоді: роль освіти у консолідації українського суспільства", здійсненого кафедрою соціології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна протягом 2008-2009 років, аналізується взаємозв’язок між рівнем громадянської ідентичності сучасного українського студентства та його ціннісними преференціями; наводяться дані кореляційного та кластерного аналізу ціннісної диференціації майбутніх фахівців; з’ясовуються чинники, що обумовлюють відмінності ціннісного дискурсу студентів - "традиціоналістів", "модерністів" та "постмодерністів". В статье на основе материалов общенационального исследования "Проблемы формирования гражданской идентичности современной молодежи: роль образования в консолидации украинского общества", проведенного кафедрой социологии Харьковского национального университета имени В.Н. Каразина в 2008-2009 годах, анализируется взаимосвязь между уровнем гражданской идентичности современного украинского студенчества и его ценностными преференциями; приводятся данные корреляционного и кластерного анализа ценностной дифференциации будущих специалистов; выявляются факторы, обусловливающие отличия ценностного дискурса студентов – "традиционалистов", "модернистов" и "постмодернистов". On the basis of data of the national research "Problems of formation of civil identity of the modern youth: the role of education in the consolidation of the Ukrainian society", conducted by the department of sociology of V.N. Karazina Kharkiv National University during 2008-2009 years, the correlation between the level of civil indentity of the modern Ukrainian youth and its value preferences is analyzed; the data about correlational and cluster analysis of value differentiation of future specialists is viewed; the factors that influence the differences between value discourses of students belonging to the following categories of "traditionalists", "modernists", "postmodernists" are discussed.