Навчальні видання. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2853
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ English Communication for Scientists : guidance manual for postgraduate students for practical classes and individual work of applicants for the third educational and scientific level of higher education in the specialty 011 ʺEducational, pedagogical sciencesʺ(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Байдала, Вікторія Вікторівна; Baidala, Viktoriia ViktorivnaThe programme of the discipline "Scientific foreign language and Ukrainianlanguage communication" is compiled in accordance with the educational and scientific programme for the training of specialists of the third (educational and scientific) level of higher education, the field of knowledge 01 Education / Pedagogy, speciality 011 Educational, pedagogical sciences.Документ Педагогіка вищої школи. Основи наукових досліджень : навчальний посібник(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Лунячек, Вадим Едуардович; Ткачова, Наталія Олександрівна; Бєляєв, Сергій Борисович; Байдала, Вікторія Вікторівна; Ткачов, Артем Сергійович; Махновський, Сергій Сергійович; Доценко, Світлана Олексіївна; Собченко, Тетяна Миколаївна; Таможська, Ірина Володимирівна; Петренко, Наталія Володимирівна; Якімова, Марина Еміївна; Luniachek, Vadym; Tkachova, Nataliia; Bieliaiev, Serhii; Baidala, Viktoriia; Tkachov, Artem; Dotsenko, Svitlana; Sobchenko, Tetyana; Tamozhska, Iryna; Petrenko, Natalia; Yakimova, Maryna; Makhnovskyi, SergeiУ навчальному посібнику висвітлено загальні засади педагогіки вищої школи, розкрито основи наукових досліджень. Особливу увагу приділено питанням, які недостатньо відображені в існуючих підручниках і посібниках за запропонованою тематикою: забезпечення якості вищої освіти, запровадження компетентнісного підходу, управління навчанням у ЗВО, ІТ-забезпечення навчального процесу. Роз’яснено деякі положення Болонського процесу і ситуація з їх реалізацією в Україні, розглянуто елементи теорії педагогічного оцінювання тощо. Видання розраховане на здобувачів вищої освіти, викладаів вищої школи, усіх, хто цікавиться проблемами розвитку вищої освіти на сучасному етапі.Документ Цифровізація освітньо-наукового простору : методичні рекомендації до проведення семінарських занять та організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Ткачова, Наталія Олександрівна; Ткачов, Артем Сергійович; Байдала, Вікторія Вікторівна; Махновський, Сергій Сергійович; Tkachova, Nataliia Oleksandrivna; Tkachov, Artem; Baidala, Viktoriia; Makhnovskyi, SerhiiМетодичні рекомендації до навчального модуля «Цифровізація освітньо-наукового простору» як складника інтегрованого навчального курсу «Основи освітньої інноватики. Медіаосвіта. Цифровізація освітньо-наукового простору» містять навчальні й дидактичні матеріали для проведення семінарських занять та організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.Документ Основи освітньої інноватики : методичні рекомендації до проведення семінарських і практичних занять, організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Ткачова, Наталія Олександрівна; Ткачов, Артем Сергійович; Байдала, Вікторія Вікторівна; Чирва, Ярослава Олександрівна; Tkachova, Nataliia Oleksandrivna; Tkachov, Artem; Baidala, Viktoriia; Chyrva, IaroslavaМетодичні рекомендації до навчального модуля «Основи освітньої інноватики» як складника інтегрованого навчального курсу «Основи освітньої інноватики. Медіаосвіта. Цифровізація освітньо-наукового простору» містять навчальні й дидактичні матеріали для проведення семінарських і практичних занять, організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки.Документ Медіаосвіта : методичні рекомендації до проведення семінарських і практичних занять, організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Ткачова, Наталія Олександрівна; Таможська, Ірина Володимирівна; Байдала, Вікторія Вікторівна; Tkachova, Nataliia Oleksandrivna; Tamozhska, Iryna Volodymyrivna; Baidala, Viktoriia ViktorivnaМетодичні рекомендації до модуля «Медіаосвіта» як складника інтегрованого навчального курсу «Основи освітньої інноватики. Медіаосвіта. Цифровізація освітньо-наукового простору» містять навчальні й дидактичні матеріали для проведення семінарських занять та організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. Для викладання кожної теми навчального модуля представлений практичний блок, спрямований на поглиблення знань про медіаосвіту в історичній ретроспективі, педагогічні категорії медіаосвіти, класифікацію засобів масової інформації / методів медіаосвіти, способи протидії маніпуляції, форми організації медіаосвітньої діяльності.Документ Педагогіка вищої школи : методичні вказівки до практичних занять для аспірантів за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки»(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Лунячек, Вадим Едуардович; Luniachek, Vadym EduardovychДисципліна «Педагогіка вищої школи» спрямована на ознайомлення здобувачів освіти із теоретичними основами та практичними аспектами організації освітнього процесу в закладах вищої освіти. У межах курсу здобувачі освіти вивчатимуть ключові концепції педагогіки вищої школи, сучасні методи викладання, принципи педагогічної діяльності викладачів вищих навчальних закладів та особливості взаємодії між здобувачами освіти й педагогами. Дисципліна охоплює широке коло питань, серед яких: глобалізація вищої освіти, теоретичні основи педагогічного процесу у вищій школі, педагогічні інновації, управління освітнім процесом, особливості організації самостійної роботи студентів та принципи та процедури оцінювання навчальних досягнень. Окрему увагу приділено методикам навчання та виховання вищокваліфікованих спеціалістів, розвитку критичного мислення у здобувачів освіти та інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес. Особливе значення надається розвитку педагогічної компетентності викладачів, формуванню їхньої педагогічної майстерності, навичок комунікації та мотивації здобувачів освіти, а також управлінню освітнім процесом. Здобувачі освіти також ознайомляться з проблемами адаптації до освітнього процесу, підтримки їхнього професійного та особистісного розвитку. Дисципліна передбачає як теоретичні заняття, так і практичні роботи, під час яких здобувачі освіти будуть аналізувати конкретні ситуації з педагогічної практики вищої школи, розв'язувати педагогічні задачі, обговорювати ефективність різних методів навчання та оцінки результатів навчання. Завершення курсу передбачає низку контрольних заходів, що дозволить здобувачам освіти систематизувати отримані знання та продемонструвати вміння застосовувати їх у професійній діяльності. Після завершення курсу здобувачі освіти матимуть змогу не тільки глибше розуміти основи педагогічної науки, а й здобути практичні навички для ефективної роботи в системі вищої освіти, орієнтуючись на сучасні тенденції розвитку освіти в Україні та за кордоном.Документ Історія педагогіки : методичні рекомендації до проведення семінарських і практичних занять, організації самостійної роботи здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Таможська, Ірина Володимирівна; Tamozhska, Iryna VolodymyrivnaУ методичних матеріалах подається опис (мета, завдання, загальні / фахові компетентності) навчального модуля «Історія педагогіки», а також його структура та змістовне наповнення тем («Зародження педагогічної теорії в Україні», «Розвиток педагогічної думки в епоху культурного Відродження України (XVI – XVIII ст.)», «Українська освіта й педагогіка другої половини XVIII – наприкінці ХХ ст.», «Відродження національної системи виховання, освіти та педагогіки в період незалежності України», «Освіта та виховання з найдавніших часів до XVII ст.», «Шкільництво та педагогічна думка в Європі XVII – XIX ст.», «Реформаторська педагогіка зарубіжних країн (наприкінці XIX – XX ст.)). Запропоновано перелік запитань та завдання для підготовки до семінарських і практичних занять, організації самостійної роботи, список рекомендованої літератури з урахуванням сучасних вітчизняних і зарубіжних розробок.