Наукові роботи. Геолого-географічний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1121
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Сучасний стан та перспективи розвитку освітнього комплексу України(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2008) Байназаров, А.М.; Bainazarov, A.М.Проаналізовано сучасні підходи до розуміння суті інноваційних процесів, що відбуваються в вітчизняній освіті та узагальнено показники, які характеризують основні параметри освітнього комплексу. Визначено перспективи розвитку освіти на шляху її модернізації та реформування. Modern approaches to understanding of essence innovative processes which are passing in a domestic education are analysed and the indicators characterising key parameters educational complex are generalised. Prospects of a development education on a way of its modernisation and reforming are defined.Документ Новий атлас географії материків і океанів для 7 класу(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2008) Жемеров, О.О.; Байназаров, А.М.Мета даної статті – висвітлення особливостей структури і змісту нового атласу материків і океанів для 7 класу загальноосвітніх шкіл України.Документ Системне комплексне картографування регіонів України в умовах сталого їх розвитку(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2008) Левицький, І.Ю.; Пересадько, В.А.; Байназаров, А.М.; Прасул, Ю.І.; Д’яченко, Д.О.Актуальний напрям науково-дослідної роботи, що проводиться на кафедрі фізичної географії та картографії, - «Розробка та обґрунтування теорії системного комплексного картографування регіонів України в умовах їх сталого розвитку». Однією з проблемних задач якої є створення програми системного комплексного картографування регіонів України згідно з координаційним планом МОНУ. Таким чином, мета статті полягає у розкритті засад теоретичної розробки Програми та її практичної реалізації.Документ Концепція атласу освітнього комплексу України(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2008) Байназаров, А.М.; Самко, Є.ММетою даної статті є висвітлення результатів дослідження з розробки концепції атласу освітнього комплексу України для потреб органів управління освітою різних територіальних рівнів.Документ Картографування освітньої сфери адміністративного району для потреб оптимізації мережі навчальних закладів(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2008) Байназаров, А.М.Метою даної статті є висвітлення результатів розробки картографічних творів освітньої мережі сільських адміністративних районів Харківської області.Документ Інформаційно-картографічне забезпечення модернізації і реформування регіональних ланок освітнього комплексу України(2009) Левицький, І.Ю.; Пересадько, В.А.; Байназаров, А.М.; Прасул, Ю.І.; Д’яченко, Д.О.Виконано аналіз виданих карт і атласів освітньої сфери України та її окремих регіонів. Установлено, що система освіти районного рівня є найбільш складною і динамічною складовою об'єкта картографування. Доведено, що ефективним шляхом інформаційного забезпечення стану освітньої сфери у межах міського адміністративного району є розробка районного атласу. Запропоновано структуру та фрагменти ключових карт.Документ Геоінформаційне забезпечення картографування регіональних ланок освітнього комплексу України(2009) Бубир, Н.О.; Байназаров, А.М.Викладаються теоретичні питання геоінформаційного забезпечення картографування освітнього простору в Україні за допомогою створення спеціалізованої ГІС сфери освіти. Розглянуто поняття суті даної ГІС, виділено її структурні складові, основні напрями функціонування, охарактеризовано метричні і семантичні дані по кожному з них. Велика увага приділена регіональній складовій ГІС сфери освіти, зокрема змодельована структура її змістовної частини на основі щорічної статистичної звітності установ освіти районного (обласного) рівнів, наведені приклади деяких видів робіт із даною ГІС.