Навчальні видання. Геолого-географічний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1119
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Науковий семінар: навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів-магістрантів, які навчаються за спеціальностями «Економічна та соціальна географія» і «Географія рекреації і туризму»(2016-10-09) Нємець, Л.М.; Сегіда, К.Ю.; Кравченко, К.О.Навчально-методичний посібник розроблений відповідно до робочих програм спецкурсів «Науковий семінар – новітні напрями суспільно-географічних досліджень» як одного з важливих для підготовки магістрантів, які навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія» та «Науковий семінар з питань туристсько-рекреаційних досліджень» як одного з важливих для підготовки магістрантів, які навчаються за спеціальністю «Географія рекреації і туризму» та спеціалізацією «Рекреаційна та екскурсійна діяльність» спеціальності «Економічна та соціальна географія». Мета: надання методичної допомоги студентам при підготовці до лекційних та семінарських занять при вивченні даного спецкурсу та розвиток навичок самостійної роботи для написання студентських наукових робіт, дипломної роботи магістра то-що. Навчально-методичний посібник розрахований на магістрантів денного та за-очного відділень географічних факультетів, які навчаються за спеціальностями «Економічна та соціальна географія» й «Географія рекреації і туризму». Він містить загальні відомості про курс, тематичний план (структуру) курсу, навчальну програ-му з вимогами до формування компетентностей студентів, тезовий зміст лекційної складової спецкурсу, список рекомендованої літератури, перелік тем і планів семі-нарських занять, методичні вказівки до їх виконання, питання до модульного конт-ролю, систему оцінювання навчальних досягнень студентів.Документ Географія Харківської області: навчально-методичний комплекс для самостійної роботи студентів, які навчаються за напрямом підготовки «Географія», зі спеціальності «Еко- номічна та соціальна географія».(2013-06-25) Сегіда, К.Ю.; Редін, В.І.; Чабань, М.Т.Методичні вказівки розроблені відповідно до програми курсу «Геогра- фія Харківської області» як одного з важливих у загальному циклі суспільно- географічної та загальноекономічної підготовки фахівців. Мета: надати методичну допомогу студентам та розвивати навички са- мостійної роботи при вивченні курсу «Географія Харківської області». Методичні вказівки розраховані на студентів денного і заочного відд і- лень геолого-географічного факультету, які навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія». Вони містять загальні відомості про курс, тематичний план (структуру) курсу, навчальну програму з вимогами до формування компетентностей студентів, тезовий зміст лекційної складової курсу, перелік тем і планів практичних та семінарських занять, методичні вка- зівки до їх виконання, теми індивідуальних дослідних завдань, питання до модульного контролю, рекомендовану літературу, систему оцінювання навча- льних досягнень студентів.Документ Науковий семінар – новітні напрями суспільно-географічних досліджень: навчально-методичний комплекс для самостійної роботи студентів-магістрантів, які навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія»(2013-06-25) Нємець, Л.М.; Сегіда, К.Ю.; Яновська, О.О.Навчально-методичний комплекс розроблений відповідно до робочої програми спецкурсу «Науковий семінар – новітні напрями суспільно-географічних дослі- джень» як одного з важливих для підготовки студентів-магістрантів, які навчаються за спеціальністю «Економічна і соціальна географія». Мета: надання методичної допомоги студентам при підготовці до лекційних та семінарських занять при вивченні даного спецкурсу та розвиток навичок самостій- ної роботи для написання студентських наукових робіт, дипломної роботи магістра тощо. Навчально-методичний комплекс розрахований на студентів-магістрантів ден- ного та заочного відділень геолого-географічного факультету, які навчаються за спеціальністю «Економічна і соціальна географія». Він містить загальні відомості про курс, тематичний план (структуру) курсу, навчальну програму з вимогами до формування компетентностей студентів, тезовий зміст лекційної складової спецкур- су, список рекомендованої літератури, перелік тем і планів практичних та семінар- ських занять, методичні вказівки до їх виконання, питання до модульного контро- лю, систему оцінювання навчальних досягнень студентів.