Наукові видання. Факультет МЕВтаТБ

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1149

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Туристичний імідж регіону
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2011) Парфіненко, А.Ю.; Байназаров, А.М.; Бойко, О.В.; Вишневська, О.О.; Довгаль, Г.В.; Євтушенко, О.В.; Куделко, С.М.; Любіцева, О.О.; Павлова, О.Г.; Перепелиця, А.С.; Подлепіна, П.О.; Посохов, І.С.; Прасул, Ю.І.; Сідоров, В.І.; Шаповалова, О.О.; Яковчук, О.В.
    У колективній монографії досліджуються проблеми формування туристичного іміджу регіону. Туристичний імідж розглядається як чинник забезпечення конкурентоспроможності території, практика товаризації унікального ціннісного послання місцевої культури і формування регіональної економіки ексклюзивності. Основну увагу зосереджено на обґрунтуванні перспектив створення туристичного іміджу Харківської області на основі теоретичних напрацювань у галузі іміджевої політики та великого міжнародного досвіду. Для науковців, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться проблемами розвитку туристичного бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Парадигма туризму XXI століття
    (Харківська національна академія міського господарства, 2010) Парфіненко, А.Ю.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування та реалізації туристичної політики держави : міжнародний, національний, регіональний досвід
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2013) Бойко, О.В.; Волкова, І.І.; Гапоненко, Г.І.; Грицак, Ю.П.; Гуслєв, А.П.; Данько, Н.І.; Довгаль, Г.В.; Євтушенко, О.В.; Любіцева, О.О.; Парфіненко, А.Ю.; Перепелиця, А.С.; Посохов, І.С.; Прасул, Ю.І.; Сідоров, В.І.; Ханова, О.В.; Шамара, І.М.; Шаповалова, О.О.; Юрченко, С.О.
    У колективній монографії кафедри туристичного бізнесу Харківського націо- нального університету імені В. Н. Каразіна досліджено особливості формування та реалізації туристичної політики провідних туристичних країн світу, які є лідерами за кількістю міжнародних туристичних прибуттів – Франції, США, Китаю, Іспанії, Італії, Туреччини, Німеччини, Великої Британії, Росії, Малайзії, Мексики, Таїланду, Греції, Польщі, Саудівської Аравії. Висвітлено специфіку організації зарубіжних систем управління сферою туризму, проаналізовано стратегії і програми розвитку, охарактеризовано різні сегменти туристичного ринку країн, здійснено оцінку їхньої туристичної політики. Для науковців, викладачів, студентів – усіх, хто цікавиться проблемами розвитку туристичного бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Велика держава із глобальною відповідальністю [Франція]
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2015) Парфіненко, А.Ю.
  • Ескіз
    Документ
    Туризм як національний пріоритет соціально-економічного розвитку України
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2010) Парфіненко, А.Ю.
    Стаття присвячена проблемам розвитку туристичної сфери України. Висвітлено основні гальмівні чинники, що створюють загрози для конкурентоспроможності України як туристичної держави. Окреслено низку заходів, реалізація яких забезпечить формування дієвої пріоритетності сфери туризму як чинника соціально-економічного розвитку країни.
  • Ескіз
    Документ
    Туристичне країнознавство
    (Бурун-книга, 2009) Парфіненко, А.Ю.
    Посібник орієнтований на сучасну дослідницьку та дидактичну практику. Основну увагу зосереджено на висвітленні теоретичних проблем курсу. У книзі проаналізовано особливості впливу глобалізації на національну державу та показано можливу роль туризму для її загального добробуту. Висвітлено процес інституціоналізації туристичного країнознавства, концептуалізовано політичне, етнічне, мовне, релігійне розмаїття країн світу, що постає як методичне підґрунтя для вивчення їхніх туристичних умов і ресурсів. З метою опанування основ наукового обґрунтування можливостей організації туризму у тій або іншій країні викладено базові концепти просторово-територіальної організації країн. Центральною темою видання є проблема створення туристичного іміджу країни, що розглядається як механізм артикуляції і представлення туристичних ресурсів території відповідній цільовій аудиторії. Посібник розраховано на студентів, аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів туристичного профілю.