Навчальні видання. Економічний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1038
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Бізнес-статистика: навчально-методичний посібник(Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2019) Кущенко, О.І.Навчально-методичний посібник сприятиме формуванню у майбутніх фахівців поглиблених теоретичних, практичних та наукових знань зі статистичної методології вивчення та аналітичної оцінки різноманітних бізнес-процесів економіки України та світу. Для студентів вищих навчальних закладів.Документ Статистика туризму : навчально-методичний посібник(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2018) Кущенко, О.І.Навчально-методичний посібник передбачає формування у майбутніх фахівців знання методології застосування статистичних методів аналізу стану, існуючих тенденцій і закономірностей у туристському бізнесі. Для студентів вищих навчальних закладів.Документ Статистика ринку товарів: навчально-методичний посібник(Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2017) Кущенко, О.І.Навчально-методичний посібник сприятиме формуванню у майбутніх фахівців теоретичних та практичних знань зі статистичної методології вивчення кон’юнктури, тенденцій і закономірностей розвитку внутрішнього та зовнішнього ринків товарів. Для студентів вищих навчальних закладів.Документ Історія статистичної думки : навчально-методичний посібник(Х: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2015) Кущенко, О.І.Навчально-методичний посібник сприятиме формуванню у майбутніх фахівців серйозного підходу та зацікавленості до процесу зародження, становлення і розвитку статистичної думки. Статистичну теорію і практику представлено відомостями про видатних вчених кафедри статистики, які є складовою економіко-статистичної школи, започаткованої О.Г. Ліберманом. Для студентів економістів вищих навчальних закладів.Документ Статистика туризму: навчально-методичний посібник для студентів напрямів підготовки 6.030506 «Прикладна статистика» та 6.140103 «Туризм»(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2014) Кущенко, О.І.Навчально-методичний посібник передбачає формування у майбутніх фахівців знання методології застосування статистичних методів аналізу стану, існуючих тенденцій і закономірностей у туристському бізнесі. Для студентів вищих навчальних закладів.