Навчальні видання. Економічний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1038
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Бренд-менеджмент : методичні рекомендації до самостійної роботи та дистанційного навчання здобувачів вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент»(Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022) Тєшева, Лариса ВасилівнаНавчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання з дисципліни «Бренд-менеджмент» складено для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» другого (магістерського) рівня вищої освіти. Надано основні теоретичні положення бренд-менеджменту, розкрита сутність та характеристика особливостей побудови бренду; висвітлено питання стосовно формування особистості бренду. Посібник буде корисним здобувачам, викладачам закладу вищої освіти,керівникам підприємств та менеджерам.Документ Адміністративний менеджмент : методичні рекомендації до самостійної роботи та дистанційного навчання здобувачів вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент»(Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022) Тєшева, Лариса ВасилівнаНавчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання з дисципліни «Адміністративний менеджмент» складено для здобувачів вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» другого (магістерського) рівня вищої освіти. Надано основні теоретичні положення теорії адміністративного менеджменту, розкрита сутність та особливості впровадження системи адміністративного менеджменту у державному та приватному секторі. Посібник буде корисним здобувачам, викладачам закладу вищої освіти, керівникам підприємств та менеджерам з аміністративного управління.