Наукові роботи студентів та аспірантів. Філологічний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1154
Переглянути
Документ Когнітивно-оцінні чинники формування дискурсу журналу «Український тиждень»(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2010) Бакун, О.В.Досліджується оцінювання журналістами «Українського тижня» подій і фактів відповідно до шкали «добре - погано» у сполученні з ієрархією потреб. Показано зв'язок оцінних і морально-етичних категорій. Співвіднесено журналістські оцінки подій в Україні й країнах Європи з особливостями національної ментальності. Проаналізовано, за допомогою яких засобів і в рамках якого типу спілкування будується дискурс часопису. Исследуется оценивание журналистами журнала «Український тиждень» событий и фактов в соответствии со шкалой «хорошо - плохо» в сопряжении с иерархией потребностей. Показана связь оценочных и морально-этических категорий. Производится попытка соотнести журналистские оценки событий в Украине и странах Европы с особенностями национальной ментальности. Проанализировано, с помощью каких средств и в рамках какого типа общения строится дискурс издания. The article explores the evaluation of some events and facts by the journalists of the Ukrajins'kyj Tyzhden' magazine in accordance with the «nice - bad» scale connected with the hierarchy of necessities. The bond of evaluative and ethical categories is shown. An attempt to correlate the journalistic estimations of events in Ukraine and some European countries with the features of national mentality is made. The means of discourse creation of this magazine and its communicative type is analyzed.Документ Поняття дискурсу в контексті соціальної комунікації і журналістської освіти(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Бакун, О.В.У статті розглядається важливе для теорії журналістики та гуманітаристики в цілому поняття „дискурс”. Подані узагаль-нені визначення, класифікація типів дискурсу за різними дослідниками, історія вивчення. Аналізується зв’язок термінів „дискурс” і „концепт”. Розглядається місце цих понять в журналістській освіті. В статье рассматривается важное для теории журналистики и гуманитаристики в целом понятие „дискурс”. Даются обобщенные определения, классификация типов дискурса, история изучения. Анализируется связь терминов „дискурс” и „концепт”. Рассматривается место данных понятий в журналистском образовании. The article considers discourse, an important term for humanitarian studies and journalism theory. A broad review of de-finitions, the history of study and classification of discourse types are given. The connection of the terms Discourse and Concept is analyzed. The possible place of these terms in journalistic education is examined.