Наукові роботи. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2857
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Навчання професійного мовлення майбутнього аніматора(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Лагута, Т.Н.; Вержанская, О.Н.; Лагута, Т.М.; Вержанська, О.М.; Laguta, T.N.; Verzhanska, O.N.Статтю присвячено розгляду етапів, структури, змісту і специфіки роботи з мовленням актора-аніматора. Подано практичні рекомендації щодо підвищення якості професійного мовлення студентів-іноземців.Документ Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Лагута, Т.М.; Вержанська, О.М.; Лагута, Т.Н.; Вержанская, О.Н.; Laguta, T.N.; Verzhanska, O.N.Статтю присвячено розгляду особливостей туристичної лексики російської мови, різних прийомів семантизації цієї лексики, зокрема таких, як використання наочності, антонімів та синонімів, вказівка на родове слово, прийом опису тощо в курсі російської мови як іноземної. Також приділено увагу закріпленню та актуалізації туристичної лексики.Документ Навчання арготичної лексики російської мови співробітників компанії Tez tour (Єгипет, Хургада)(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Вержанська, О.М.; Лагута, Т.М.; Вержанская, О.Н.; Лагута, Т.Н.; Verzhanska, O.N.; Laguta, T.N.Стаття присвячена питанню навчання арготичної лексики російської мови співробітників туристичного бізнесу . Подані певні теоретичні відомості про арго, а також практичний матеріал, що містить найуживаніші туристами слова і словосполуки. Звернення до проблеми арго зумовлене сучасними мовними процесами, зокрема активізацією розмовного мовлення, розширенням сфер його функціонування.