Наукові роботи. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2857

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Навчання професійного мовлення майбутнього аніматора
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Лагута, Т.Н.; Вержанская, О.Н.; Лагута, Т.М.; Вержанська, О.М.; Laguta, T.N.; Verzhanska, O.N.
    Статтю присвячено розгляду етапів, структури, змісту і специфіки роботи з мовленням актора-аніматора. Подано практичні рекомендації щодо підвищення якості професійного мовлення студентів-іноземців.
  • Ескіз
    Документ
    Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Лагута, Т.М.; Вержанська, О.М.; Лагута, Т.Н.; Вержанская, О.Н.; Laguta, T.N.; Verzhanska, O.N.
    Статтю присвячено розгляду особливостей туристичної лексики російської мови, різних прийомів семантизації цієї лексики, зокрема таких, як використання наочності, антонімів та синонімів, вказівка на родове слово, прийом опису тощо в курсі російської мови як іноземної. Також приділено увагу закріпленню та актуалізації туристичної лексики.
  • Ескіз
    Документ
    Навчання арготичної лексики російської мови співробітників компанії Tez tour (Єгипет, Хургада)
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Вержанська, О.М.; Лагута, Т.М.; Вержанская, О.Н.; Лагута, Т.Н.; Verzhanska, O.N.; Laguta, T.N.
    Стаття присвячена питанню навчання арготичної лексики російської мови співробітників туристичного бізнесу . Подані певні теоретичні відомості про арго, а також практичний матеріал, що містить найуживаніші туристами слова і словосполуки. Звернення до проблеми арго зумовлене сучасними мовними процесами, зокрема активізацією розмовного мовлення, розширенням сфер його функціонування.