Наукові роботи. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2857

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Вплив глобалізаційних та євроінтеграційних процесів на трансформацію вітчизняної вищої освіти: навчально-методичні матеріали до теми з історії педагогіки та педагогічної компаративістики
    (Полтава : Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2023) Таможська, Ірина Володимирівна; Tamozhska, Iryna Volodymyrivna
    Наведено приклади завдань до теми «Вплив глобалізаційних та євроінтеграційних процесів на трансформацію вітчизняної вищої освіти» дисципліни «Історія педагогіки та педагогічна компаративістика». Зазначено, що дидактичний матеріал відповідає навчальній меті заняття та відтворює предметний / науковий контекст професійної діяльності, сприяє формуванню в здобувачів освіти професійного педагогічного світогляду, дослідницьких умінь.
  • Ескіз
    Документ
    Самостійна робота здобувачів третього рівня вищої освіти під час вивчення теми "Генеза педагогічної компаративістик: глобальний контекст" з історії педагогіки та педагогічної компаративістики
    (Київ : Видавництво «Людмила», 2024) Таможська , Ірина Володимирівна; Tamozhska, Iryna Volodymyrivna
    Професійно-педагогічна діяльність викладача ЗВО є важливою складовою якісної освіти майбутніх фахівців. Однією з умов такої діяльності є проєктування завдань для формування в здобувачів освіти загальноосвітньої / фахової компетентності. Ефективність самостійної роботи здобувачів третього рівня вищої освіти (спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки; галузь знань: 01 Освіта / Педагогіка) з дисципліни «Історія педагогіки та педагогічна компаративістика» залежить від системи завдань, які розроблені нами відповідно до навчальної мети й відтворюють предметний / науковий контекст професійної діяльності, спонукають до наукового дослідження. Подаємо приклад завдань до теми «Генеза педагогічної компаративістики: глобальний контекст» з дисципліни «Історія педагогіки та педагогічна компаративістика».
  • Ескіз
    Документ
    Навчально-методичні матеріали до теми «Становлення й розвиток педагогічної компаративістики в Україні» з історії педагогіки та педагогічної компаративістики [Електронний ресурс]
    (Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024) Таможська, Ірина Володимирівна; Tamozhska, Iryna Volodymyrivna
    Ефективність самостійної роботи здобувачів третього рівня вищої освіти залежить від системи завдань, які розроблені відповідно до навчальної мети, предметного / наукового контексту теми заняття «Становлення й розвиток педагогічної компаративістики в Україні» навчальної дисципліни «Історія педагогіки та педагогічної компаративістики», що є «функціональним продуктом» науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи. Наведено приклад завдань до теми «Становлення й розвиток педагогічної компаративістики в Україні» змістовного модуля «Теоретико-методологічні засади педагогічної компаративістики» вибіркової дисципліни «Історія педагогіки та педагогічна компаративістика».