Наукові роботи. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2857

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Визначення сутності та принцип організації самостійної роботи з іноземної мови
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Котова, А.В.; Котова, А.В.; Kotova, A.V.
    У статі представлено підходи провідних науковців до визначення самостійної роботи. Розкрито основні принципи організації самостійної роботи студентів з іноземної мови: активність, індивідуалізація навчання, доступність, чіткість та визначеність завдань, наочність, систематичність та послідовність, зв’язок із життям тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток умінь самостійної діяльності в підручнику з мови навчання для іноземних студентів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.
    Основні етапи самостійної роботи інтерпретовано для завдань створення підручника з мови навчання для іноземних студентів. Запропоновано алгоритм побудови матеріалів для самостійної роботи, формування основних груп загальнонавчальних умінь.
  • Ескіз
    Документ
    Организация самостоятельной работы студентов-медиков на продвинутом этапе
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Алексєєнко, Т.М.; Манівська, Т.Є.; Алексеенко, Т.Н.; Alekseenko, T.M.; Manivskaya, T.E.; Аль Аббаді, Ахмад; Al Abbadi, Ahmad; Манивская, Т.Е.; Аль Аббади, Ахмад
    В статье рассматриваются виды, формы и условия эффективности самостоятельной работы иностранных студентов-медиков на продвинутом этапе обучения в сфере профессионального общения, представлена и методически обоснована система упражнений и заданий учебного пособия (рабочей тетради) для самостоятельной работы.