Навчальні видання. Факультет іноземних мов
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1140
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Німецька для хіміків: Навчально-методичний посібник(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2004) Єна, Л.М.; Шевелєва, О.О.Даний навчально-методичний посібник з німецької мови для студентів-заочників І курсу є комплексом навчальних матеріалів, організованих з метою формування у студентів умінь та навичок у різних видах мовленнєвої діяльності німецькою мовою. Його мета – навчити студентів володіти німецькою мовою, що забезпечить майбутньому спеціалісту можливість сприймати та передавати наукову інформацію. Посібник складається з 8 уроків, що містять тексти, завдання до текстів, вправи щодо зазначеного в уроці граматичного матеріалу завдання для розвитку мовленнєвих навичок і поурочний словник лексики, обов’язкової для вивчення. До деяких уроків надаються вправи з словотворення, які призначені на розвиток навичок розуміння незнайомої лексики.Документ Наша земля: Навчальні матеріали. Частина І(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2006) Шевелєва, О.О.Дані навчальні матеріали призначені для студентів І курсу заочного відділення геолого-географічного факультету. Мета даних навчальних матеріалів – повторити та закріпити вивчений граматичний матеріал, вже знайомий студентам зі шкільного курсу вивчення німецької мови, поширити запас слів і під керівництвом викладача перейти до вивчення більш складних граматичних тем, потрібних для читання та сприйняття спеціальної інформації. Дані навчальні матеріали розраховані на підготовку студентів до комунікації з професійних питань та націлені на розуміння та вміння використовувати необхідну лексику в правильних граматичних структурах під час говоріння та сприйняття професійної інформації на слух. Даний посібник складається з 8 уроків. Перш ніж розпочати роботу над уроком, рекомендується повторити вказаний у ньому граматичний матеріал та виконати запропоновані вправи на його закріплення. (На початку кожного уроку зазначені запропоновані у ньому граматичні теми, що відповідають вимогам програми). Після завершення роботи над граматичними темами та виконання вправ до кожної з них можна розпочати роботу над текстом. До деяких уроків додаються вправи зі словотворення, які призначні для більш детального розуміння текстів та вміння працювати з незнакомою лексикою.