(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2024) Єршова, Анастасія Андріївна; Yershova, Anastasiia
У роботі проведено аналіз сучасних тенденцій до формування індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів закладів загальної середньої освіти. Розроблено практичні рекомендації щодо впровадження системи педагогічної підтримки розвитку учнів за індивідуальними освітніми траєкторіями. Автором надано обґрунтування мотиваційної складової комбінаторних задач. Проведено порівняльний аналіз змісту навчального матеріалу з теми: «Основи комбінаторики» в підручниках для закладів загальної середньої освіти. Запропоновано форми організації позанавчальної роботи з застосуванням комбінаторних задач і методів. Представлено розробка smart-уроку на тему: «Елементи комбінаторики» для здобувачів 11 класу закладу загальної середньої освіти.